NEC 7173A werkt plots niet meer?

Pagina: 1
Acties:

• Beunhaas1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-01-2023
Ik heb sinds 2 maand de NEC 7173A brander. Eerst geen problemen mee, maar ook niet bijster veel gebrand. Maar toen ik gister iets aan het branden was met Nero 6 gaf hij naar 30% ongeveer aan 'burning process failed' :/. Stomverbaasd, want ook met andere branders nooit dit probleem gehad! Maar gezien het feit het toch goedkope dvd's waren wou ik het vanochtend gewoon weer proberen. Maar nu maakt het niet uit wat ik in die drive doe, legale cd/dvd lege cd/dvd gebrande cd/dvd, hij doet er helemaal niks mee. Hij laadt de media en dan 'klik', stopt hij weer. En dit de hele tijd achterelkaar door.

Het enige wat ik gister aan mn computer heb 'veranderd' is anydvd installeren. Is hij dus om een of andere mysterieuze reden plotseling stuk gegaan?

software: Windows XP professional, AnyDVD, Clone DVD, Nero 6 (speciaal voor Nec branders)

hoi

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-02 09:34
Ook een keer aan de hand gehad. 3 DVD's naar de *******. Het bleek een corrupte image te zijn :P Dus misschien ook in jouw geval?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:50

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En als je AnyDVD er vanaf haalt? Kijk eens wat er in het log staat en probeer eventueel een firmwareupdate te doen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Beunhaas1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-01-2023
Ik ben even opzoek gegaan naar andere firmware, maar er is op dit moment geen andere officiële firmware voor de 7173A. Ook heb ik anydvd eraf gehaald, de (windows) drivers opnieuw geïnstalleerd, gereboot, maar nog steeds geen succes. Hij blijft nog steeds dit doen: zzzzzzzzzzzzzzzz, *KLIK*. En hij leest nog steeds geen media. Als je in Nero iets wil branden blijft hij ook hangen op "insert disc dvd+/dvd-/...".

Nog suggesties :/?

hoi