Ik heb sinds 2 maand de NEC 7173A brander. Eerst geen problemen mee, maar ook niet bijster veel gebrand. Maar toen ik gister iets aan het branden was met Nero 6 gaf hij naar 30% ongeveer aan 'burning process failed'
. Stomverbaasd, want ook met andere branders nooit dit probleem gehad! Maar gezien het feit het toch goedkope dvd's waren wou ik het vanochtend gewoon weer proberen. Maar nu maakt het niet uit wat ik in die drive doe, legale cd/dvd lege cd/dvd gebrande cd/dvd, hij doet er helemaal niks mee. Hij laadt de media en dan 'klik', stopt hij weer. En dit de hele tijd achterelkaar door.
Het enige wat ik gister aan mn computer heb 'veranderd' is anydvd installeren. Is hij dus om een of andere mysterieuze reden plotseling stuk gegaan?
software: Windows XP professional, AnyDVD, Clone DVD, Nero 6 (speciaal voor Nec branders)
Het enige wat ik gister aan mn computer heb 'veranderd' is anydvd installeren. Is hij dus om een of andere mysterieuze reden plotseling stuk gegaan?
software: Windows XP professional, AnyDVD, Clone DVD, Nero 6 (speciaal voor Nec branders)
hoi