Toon posts:

Beheer acceptatie criteria

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik weet niet of ik in het goede topic zit, maar dit lijkt mij de beste

Ik zit momenteel bij bij een verzekeraar gedetacheerd en ben bezig om het functioneel beheer voor een nieuwe internet dienst op te tuigen. Dit voorloopt redelijk echter heb ik een probleem. Het probleem is dat de applicatie (zoals altijd) over de schutting wordt geflikkerd zonder goede documentatie en tooling. Voor "future" projects wil ik dit voor zijn en ben hier Beheer acceptatie criteria voor aan het opstellen.

Heeft iemand wel eens van zulke Beheer acceptatie criteria op papier gezet en deze met mij wil delen. Ik heb al een hele lijst maar elke toevoeging is welkom!

Dank

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar hier zit je inderdaad niet goed. :) We praten hier over het grafisch en syntactisch ontwerp van websites, en in principe niet over de papiermolen die daaraan vooraf gaat of bij meedraait. ;)

Je topic zou eventueel wel passen in Stuffis Generalis, maar aangezien je nog niet genoeg posts hebt om daarin te mogen, heeft het verplaatsen van dit topic niet zoveel zin. Daarnaast ontbreekt er in je topic nogal wat eigen inzet; je geeft aan dat je die criteria moet opstellen, maar vervolgens is alles wat je doet vragen of iemand anders die criteria voor je heeft. We zijn er graag om je te helpen, maar niet om je werk voor je te doen. ;)

Dit topic gaat dus op slot; desondanks hoop ik dat je toch tot een oplossing komt. Succes. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.