Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
Je ziet ook wel draadloze systeem, dan dien je de speakers alleen nog in het stopcontact te prikken, wil je dat? Of wil jij je speakers op batterijen laten draaien? Ze moeten toch ergens prik vandaan halen, dat kan immer niet via de lucht.
"Chaos kan niet uit de hand lopen"
De ervaringen die ik lees met bv pc speaker sets met draadloze achterspeakers zijn over het algemeen niet te best: storing, wegvallen signaal en andere klachten. Daar moet hier op GoT ook wel iets over te vinden zijn. Logitech heeft o.a. een pc set met draadloze achterspeakers.
Sets met alle speakers compleet draadloos heb ik nog niet gezien.
Misschien is dit interessant voor je: nieuws: Timmeren aan snoerloos beeld en geluid in huiskamer
Sets met alle speakers compleet draadloos heb ik nog niet gezien.
Misschien is dit interessant voor je: nieuws: Timmeren aan snoerloos beeld en geluid in huiskamer
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Ik heb zelf de logitech 5450 en ik ben er zeer over te spreken, ik heb geen enkel probleem die bovenstaand beschreven zijn!. ik raad dit setje van harte aan