Kan iemand mij toevoegen aan de alliance?
Username Rashnu.
Land Spanje.
Username Rashnu.
Land Spanje.
Verwijderd
Rail Away!
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 22:51 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 19-12-2006 07:54 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Verwijderd
Er word juist op sommige punten gebruik gemaakt van AjaxVerwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:33:
Ik ben ook net begonnen met spelen, zou je mij ook toe kunnen voegen aan de alliance? Mijn nickname is w3bm4st3r en mijn land is Papua New Guinea.
Tot nu toe ziet het er wel leuk uit, maar ik vind het jammer van de webinterface. Zou Ajax niet veel handiger zijn voor dit soort spellen?
I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.
Verwijderd
Nu je het zegt ben ik wat meer rond gaan kijken, dingen zoals de chatbox e.d. zijn in Ajax. Maar over het algemeen zijn het toch losse pagina's.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 16:18:
[...]
Er word juist op sommige punten gebruik gemaakt van Ajax
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 17:04 . Reden: Geen goedlopende zin ]
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Is that a controller I see before me ?
Kerel mag ik je de hand schudden Denemarken heeft het op mij gemunt zonder een reden op te gevenColdcat schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:41:
I'm under attack:
Declarations of War Against Us:
Mexico (active in 11 hours 25 minutes)
Reason: "My nation must expand. Your land is mine!"
Zal eens kijken wat voor defense ik op kan gooien voor morgen. Heb iig 300 gastjes gebouwd die zullen moeten sterven voor het land, gelukkig zijn ze daar in Irak goed in. Daarnaast nog wat Pillars gebouwd.
[ Voor 71% gewijzigd door rashnu op 19-12-2006 23:04 ]
Rail Away!
/▌
Ik zou verdediging gaan bouwen, ik zat vanochtend grond te kopen tegen de 30k aan. Nu heb ik helemaal niets meer.Marzman schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:59:
Wanneer zijn jullie andere dingen gaan bouwen?
Ik heb nu 10 towns en mijn grond wordt nu wel erg duur (7000). Ik denk dat ik maar ga sparen en dan towns af ga breken voor cities even? Ik zit nog in de protection (48 uur) en heb nog geen verdediging of aanval.
[ Voor 15% gewijzigd door Coldcat op 20-12-2006 12:15 ]
Verlies je dan ook de dingen die je gekocht hebt? Towns/Cities/Powerplants?Coldcat schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:08:
[...]
Ik zou verdediging gaan bouwen, ik zat vanochtend grond te kopen tegen de 30k aan. Nu heb ik helemaal niets meer.
Damn dit is klote, kan nu niets meer aangezien ik mijn grond tegen dezelfde prijs moet gaan kopen als waar ik gebleven was. Moest dus tegen 30k kopen en nu met 0 grond nog steeds
/▌
[ Voor 96% gewijzigd door purge op 21-12-2006 01:52 ]
1 januarirool schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:00:
Wanneer begint de volgende ronde?
[ Voor 34% gewijzigd door MM op 21-12-2006 15:38 ]
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
Volgens mij maakt dat ook geen ruk uit. Aanvallen doen ze toch wel. Ik ben ook alles kwijtVerwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:42:
volgende keer maar van die fake turrets neerzetten ofzo..
Wat had je als verdediging en waar kwamen ze mee?DutchCommando schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:49:
[...]
Volgens mij maakt dat ook geen ruk uit. Aanvallen doen ze toch wel. Ik ben ook alles kwijt.
/▌
of gewoon een verdediging op zetten want daar heb je 24 uur de tijd voor.w1z13 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 01:06:
lol k ben helemaal vermoord, maar k had nog 100 uranium waarmee ik 100k kon krijgen, zo kan ik dus een doorstart maken
. voor iedereen die aangevallen is raad ik gewoon aan om te wachten en uranium te verrrijken tot je er 100 van hebt wat je voor 100k kan inruilen op de zwarte markt
.
Dat kan als je klein was op het moment van doodgaan. Ben je groter, rond de 60-70 land, dan kun je het wel vergeten. Je moet de grond tegen de oude prijs kopen en als je dan tegen de 30k aan zit is het bijna onmogelijk om nog verder te ontwikkelen, of opnieuw te ontwikkelen.w1z13 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 01:06:
lol k ben helemaal vermoord, maar k had nog 100 uranium waarmee ik 100k kon krijgen, zo kan ik dus een doorstart maken
. voor iedereen die aangevallen is raad ik gewoon aan om te wachten en uranium te verrrijken tot je er 100 van hebt wat je voor 100k kan inruilen op de zwarte markt
.
Verwijderd
Fun while it lasted: World Community Grid!
/▌
Olie is niet zo duur, maar die refinery daar moet je aardig voor sparen (en aardig wat energie voor hebben).megamuch schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 15:30:
Je hebt ook refined oil nodig om die voertuigen te kunnen deployen. Daarom hebben we iemand nodig in de alliance die een refinery heeft.
/▌
Verwijderd
Valt op zich wel mee.Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 00:32:
Hoor net dat de nummer één 35 A10 vliegtuigen heeft. Dat is 24000 aanval, daar kan je jezelf haast niet tegen verdedigen. Wat we moeten doen volgende ronde is gelijk na de protectie iedereen aanvallen. Best defence is a great offense.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2006 23:41 ]
Ik wil er toch nog even op terugkomen. Je hoeft toch niet iets te deployen wat je al hebt?megamuch schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 15:30:
Je hebt ook refined oil nodig om die voertuigen te kunnen deployen. Daarom hebben we iemand nodig in de alliance die een refinery heeft.
/▌
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik. En ik wil graag geld produceren en eventueel een tweede grondstof.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 05:15:
Ik zit met een probleem
Ik heb oorlog om 04:00 vanacht. met Jamaica..
hij is minimaal 2x zo groot als mij, ik heb wel wat units.
201 gorilla's, 1 Oil Truck, 16 Cheetah Tanks, 1 A9 Armor Tank, 71 11J Tanks, 1 Apache SSM vliegtuig, 3 S47 vliegtuigen, en 1 Nuclear ICMB.
Op dit moment heb ik ook 10 turrets, en ben er nog 8 aan het bouwen.
Ik sta op dit moment 20e in wereld 3.
Jamaica staat 10e.
Maak ik wel een kans?
Ik weet wel dat ik mooi opnieuw begin volgende ronde, ik snap het spel nu wel goed.
Hopen dat er meer Gotters mee opnieuw beginnen, dan moeten we een goede structuur aanbrengen, wie money/geld/oil/factory's worden, eigenlijk moet dat al optijd gebeuren.
Wie is er ook geintresseert in een goed georganiseerde alliance?
[ Voor 21% gewijzigd door scorpionv op 29-12-2006 13:14 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Splendid op 29-12-2006 13:57 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Tys op 29-12-2006 16:23 ]
My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania
Nou dus dat wordt voor ons 3 januari om 1 uur 's nachts als ik het goed uitrekenThe next round will begin on January 2nd, in the new year: 2007! The time will be 7:00PM EST, so everyone will have three days to celebrate the New Year. This will also be valuable time for us to work on Reign and develop a few things we've been planning for the past week.
Verwijderd
... MMORPG Addict.
... MMORPG Addict.
Verwijderd
[ Voor 68% gewijzigd door w1z13 op 08-01-2007 21:31 ]
Zou wel moeten ja maar ik merk nauwelijks verschil met world4, het is allebei even goed (of slecht) speelbaar wat mij betreft.
Verwijderd
Ik wil ook graag joinen: Laos / remco78scorpionv schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:15:
*** Tromgeroffel ***
De Nederlandse alliantie ('The Dutchies') is van start op W4.
Als er mensen willen joinen, geef het hier even aan, we zitten nog niet vol
[ Voor 23% gewijzigd door Don Corleone op 24-01-2007 13:53 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq