Toon posts:

[Vista RC1] Wil drivers voor DVD-ROM hebben*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik ben de wanhoop nabij. Graag uw briljante hulp. Bij het installeren van VISTA RC1 wordt op een gegeven moment gevraagd naar de drivers van mijn NEC DVD-rom ND-3500. Het apparaat OEM gekocht dus geen installatie CD. Op het internet gespeurd naar drivers, maar alleen maar firmware! Om gek van te worden... Ik kom van Win 2000 en wil graag Vista en stiekem niet betalen... wie geeft mij overigens garantie dat als ik het wel koop hetzelfde probleem niet optreedt.

Ander bijzonder detail is dat hij vraagt naar de driver van een DVD waar die zelf uit leest :-???

Ik heb ook een SATA-HD, soms denk ik dat ie daar ook niet al te gelukkig mee is...

Graag hulp,

Groet,

Joa

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik weet niet of het nog zinvol is om nu met RC1 te gaan werken, die versie is al dusdanig oud dat je er niks mee opschiet?

Verder snap ik niet wat je bedoelt met: "en wil graag Vista en stiekem niet betalen" - want dat lijkt me totaal in strijd met de regels zoals we die op GoT hanteren? :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Ik kom van Win 2000 en wil graag Vista en stiekem niet betalen

wat is dat nu voor vage drogreden :? rc1 timed gewoon out op een gegeven moment, (ergens in 2007)

en wie wil er idd nu nog met RC1 werken.

ele *O*

A wise man's life is based around fuck you