Toon posts:

Automatische Updates wil niet weg

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik krijg elke dag als ik mijn computer opstart de melden dat ik updates op mijn computer moet instaleren onder inde blauwen balk. Ik heb al vaak op downloaden geklikt maar ze blijven maar door gaan :S

Iemand een oplossing?

Thanks

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:06

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Heb je na 'downloaden' ook voor de 'installeren'-optie gekozen? Dat is namelijk een essentieel onderdeel van het update-proces :)

Rail Away!

Verwijderd

Automatische updates uitzetten of Mad Marties tip volgen

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ook op instaleren geklikt.

Mijn Schijf C , waar ik windows op heb geinstaleerd is als ik mijn computer opstart 4,5 gig en naar een paar uur nog maar 0,5 gig totdat hij 0 kb is :S

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je al geprobeerd om de updates via www.windowsupdate.com binnen te halen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:28:
Mijn Schijf C , waar ik windows op heb geinstaleerd is als ik mijn computer opstart 4,5 gig en naar een paar uur nog maar 0,5 gig totdat hij 0 kb is :S
Uhmm... wat dacht je van eerst eens zoeken naar de oorzaak hiervan?

Toevallig een downloadclient of een p2p-programma aan staan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik download met newsleecher, maar alles word op mijn andere schijf opgeslagen, dus lijkt me niet het probleem.

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:22:
Ik download met newsleecher, maar alles word op mijn andere schijf opgeslagen, dus lijkt me niet het probleem.
Staan de tijdelijke download-files niet op je installatie-schijf? :)

Kijk eens met een tooltje als Folder Size Service welke map er nu zo groot is of groeit. :)

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik het vraag, maar ik heb het namelijk op mijn D schijf geinstaleerd maar hoe werkt het programma?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
waarschijnlijk zijn het office updates welke niet installeren omdat de sourcecdrom niet aanwezig is...

* Zwelgje heeft dat ook eens gehad, nu installeerd ie alleen office vanaf de map op de lokale harddisk zodat die files er altijd zijn...

A wise man's life is based around fuck you

• Kyoshi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-07 11:26
Misschien eens wat onnodige dingen verwijderen en dan kijken of je nog steeds op 0kb free space blijft staan? Anders eens kijken bij aangepast wat het precies voor een updates zijn, toevallig geen Service Pack?

Verwijderd

Topicstarter
no werkt niet:(
Pagina: 1