Toon posts:

[XP] bestanden staan klaar om gebrand te worden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor mijn zoon z'n pc ge-upgrade en hem daarvoor opnieuw moeten installeren. Zoals altijd heb ik ook tweakui erop gezet maar na daar wat mee gespeeld te hebben komt hij om de haverklap met de melding dat er bestanden klaar staan om gebrand te worden. Ik heb lopen klooien met "speciale mappen" en in het bijzonder "cd-burner" en vermoed dus dat het hierdoor komt.
De map terugzetten in de 'documents and settings\administrator\local settings\application data\microsoft' map, zoals die op mijn eigen pc staat, helpt niet. Hij geeft nu steeds de inhoud van die map aan om te branden. Wat doe ik fout en hoe kan ik het herstellen? :?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kijk eens op de CD-Rom wat er op zou moeten staan (dat geeft Windows aan).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Op de cd zou de hele inhoud van de map
'documents and settings\administrator\local settings\application data\microsoft' moeten gaan komen. terwijl de map cd-burner alleen als submap hier naartoe is verplaatst. Verplaats ik hem naar een andere directory krijg ik hetzelfde probleem met die map, zeer irritant.

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 15:29
De mappen die vermeld staant om gebrand te worden, kun je verwijderen...
Door ze te verwijderen krijg je die pop-up melding niet meer.

Als ik het me goed herinner (gebruik nu Vista), doe je de cd waar het om gaat erin, of een lege cd... Je gaat naar > Mijn Computer > CD-Rom, aan de linkerkant of aan de top van het scherm, zou vermeld moeten staan dat er bestanden klaar zijn om gebrand te worden, die kun je aanklikken, en verwijderen...

Succes!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Die bestanden staan in de map: %userprofile%\Local Settings\Application Data\Microsoft\CD Burning :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters