Autoclicker die op 2 plaatsen kan klikken (onafhankelijk)

Pagina: 1
Acties:
  • 622 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

  • MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-06 21:24
Ik had het ook al op FOK! gevraagd, maar daar weten ze geen antwoord (noobs O-) ) Ik zoek namelijk iets specifieks;

Ik zoek een autoclicker die om de paar seconden op 2 verschillende plaatsen kan klikken. Dus eerst ergens rechts en dan na 2 seconden links en dan na 2-3 seconden weer rechts...

is dat er? :? :/ Ik ken wel autoclickers die om de zoveel seconden op 1 plaats klikt. Maar ik wil dus dat je 2 plaatsen kan instellen die om en om (liefst onafhankelijk van elkaar) worden aangeklikt

Iemand die zoiets weet? alvast bedankt! _/-\o_

  • I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-06 21:47
Volgens mij valt zoiets wel te maken met AutoIt.

[ Voor 29% gewijzigd door I-King op 12-12-2006 20:50 ]


  • F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je kunt ook gewoon met de muis klikken ipv. vals te spelen ;)

Open deur: twee tools na elkaar laten werken? Of beter: http://www.autoitscript.c...unctions/ControlClick.htm

edit:
Grrrr. Zegt spuit 11 :+

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 12-12-2006 20:51 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)


  • MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-06 21:24
I-King schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:50:
Volgens mij valt zoiets wel te maken met AutoIt.
ik ben geen tweaker, dus zoek liever een standaard programmaatje waarmee je gewoon 2 plaatsen kan selecteren waar hij klikt...

maar dat schijnt er niet te zijn :O :/

  • MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-06 20:13

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

(jarig!)
Zoek eens naar iets als een macro key-recorder ofzo...

Kan je, zo lang als je zelf wil, je muis en keyboard bedienen, opnemen en oneindig laten afspelen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof


  • engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-05 10:18
daar gaat je "slapend rijk worden" droom in rook op ;-)

  • MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-06 21:24
ok jongens! heb het gevondne, thx voor jullie hulp!

[ Voor 91% gewijzigd door MaStar op 12-12-2006 21:57 ]


  • F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

"ik ben geen tweaker" is een beetje een rare opmerking op GoT trouwens. Dan zit je hier verkeerd en zoek je www.beginnersweb.nl oid.

Maar goed, je hoeft helemaal niet te weten welk eind van een schroevedraaier vast te pakken of wat het verschil tussen een struct en een pointer is. De handleiding van AutoIt lijkt me duidelijk genoeg? Bij zoiets als je vraagt geldt: als je wat wilt moet je er wat voor doen. Gewoon klikken kan ook.

Waar gaat het trouwens precies om? <-- Win32 app, website? Moet het op coordinaat of venster? Etc. Dat zijn vragen die je jezelf even moet stellen als je aan de gang gaat. Probeer het gewoon, als je vastloopt kunnen we altijd nog helpen kijken naar je code.


Tralala. Te laat. Hoe is het nu opgelost?

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 12-12-2006 21:59 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1