Asus V1j icm Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• MyS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-01 15:25
Ik ben maar eens gaan proberen vista te instaleren op mijn Asus V1j notebook. Nu wordt bijna alle hardware herkent en de juiste drivers geinstalleerd.

Echter staan er twee items waar geen drivers voor gevonden kunnen worden, een Biometric Coprosessor, welke denk ik met de fingerprint reader te maken heeft en een Base System-apparaat. Ik heb echter geen enkel idee wat dit is en kan er zo dan ook niet handmatig drivers voor zoeken.

Nu vroeg ik mij af of iemand dit hier weet of dat iemand kan kijken welk app. er op zijn v1j notebook zit op pci-bus 8, apparaat 1, functie 4. Ik weet niet of dit dan overeen komt met XP en iemand met hetzelfde notebook daar kan kijken wat dit voor apparaat is?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:16
Base System-apparaat werkt bij mij ook niet op de A6T icm Vista. Ik merk geen problemen verder. Het kan wel eens zijn dat dat ATK0100 Utility is voor speciale toetsen. Echter heb ik hier zelf naast Base System ook nog USB 2.0 (mijn cam) en unknown device.

• MyS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-01 15:25
Het was een deel van de ricoh cardreader die niet geinstalleerd was, vista pakte de cardreader half uit zichzelf. Nu werkt het perfect!

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
code:
1
2
len@qadesh ~ $ lspci | grep 08:01.4
08:01.4 System peripheral: Ricoh Co Ltd xD-Picture Card Controller (rev 05)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

(jarig!)
tja dit is meer een topic voor windows clients dan voor CSL :)

Anyway, aangezien het nu toch opgelost lijkt ga ik hem niet daarheen verplaatsen en doe ik deze op slot :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.