Ik heb sinds gisteravond een probleem met mijn windows installatie
en sinds 3 dagen met de pc van mn vader
bij mn pa ging het fout nadat hij er een andere videokaart in had gezet
ik had bij mij even mijn C: schijf vervangen voor een andere, om Vista op te installeren
Vista bleek geen goeie dvd te zijn, en ik sloot de oude C: schijf weer aan.
tot mijn verbazing bootten beide pcs niet meer verder dan dit scherm

toen heb ik meerdere herstelpogingen gedaan, zoals opstarten in veilige modus, de pc herstellen naar een vorige datum, bios resetten
ook kon ik helemaal niet eens de veilige modus met netwerkmogelijkheden in. wat nog wel lukt op de pc van pa (enige verschil tussen de 2 problemen)
toen heb ik windows XP opnieuw geinstalleerd, zonder te formatteren
dit hielp ook weinig, dus geprobeerd met een andere windows cd (SP1 ipv SP2)
verder heb ik mn eigen pc nog geformatteerd, (wat op pa's pc niet zomaar gaat gebeuren.)
ook na format en opnieuw installen blijft ie op datzelfde scherm hangen.
ik snap het niet erg meer...
wel ben ik nu bezig de eerste de beste beta van vista binnen te halen om te kijken of deze wel verderkomt, maar voor mijn pa is dit toch niet helemaal de oplossing.
voor de info...
mijn pc is een amd 64 socket am2, met asus m2n32sli bord en 2 gb corsairmem, mn pa's pc is een socket 478 P4 2.66 ghz met 1 gb mem. en ongeveer alle schijven zijn (helaas) maxtor schijven
is er iemand die iets van een oplossing weet, of ook zoiets voor de hand heeft gehad? ik word het browsen op de pda namelijk een beetje zat
en sinds 3 dagen met de pc van mn vader
bij mn pa ging het fout nadat hij er een andere videokaart in had gezet
ik had bij mij even mijn C: schijf vervangen voor een andere, om Vista op te installeren
Vista bleek geen goeie dvd te zijn, en ik sloot de oude C: schijf weer aan.
tot mijn verbazing bootten beide pcs niet meer verder dan dit scherm

toen heb ik meerdere herstelpogingen gedaan, zoals opstarten in veilige modus, de pc herstellen naar een vorige datum, bios resetten
ook kon ik helemaal niet eens de veilige modus met netwerkmogelijkheden in. wat nog wel lukt op de pc van pa (enige verschil tussen de 2 problemen)
toen heb ik windows XP opnieuw geinstalleerd, zonder te formatteren
dit hielp ook weinig, dus geprobeerd met een andere windows cd (SP1 ipv SP2)
verder heb ik mn eigen pc nog geformatteerd, (wat op pa's pc niet zomaar gaat gebeuren.)
ook na format en opnieuw installen blijft ie op datzelfde scherm hangen.
ik snap het niet erg meer...
wel ben ik nu bezig de eerste de beste beta van vista binnen te halen om te kijken of deze wel verderkomt, maar voor mijn pa is dit toch niet helemaal de oplossing.
voor de info...
mijn pc is een amd 64 socket am2, met asus m2n32sli bord en 2 gb corsairmem, mn pa's pc is een socket 478 P4 2.66 ghz met 1 gb mem. en ongeveer alle schijven zijn (helaas) maxtor schijven
is er iemand die iets van een oplossing weet, of ook zoiets voor de hand heeft gehad? ik word het browsen op de pda namelijk een beetje zat