Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn broer had een mp3 player gekocht bij de lidl ofzo, ik weet niet precies. Maar goed, het merk is Inovix en type iPocket 5750. Maar is mijn vraag, heeft iemand ook zo`n mp3 spelertje en hoe hebben jullie muziek erop gekregen en dat je het daarwerkelijk kunt luisteren. Zover ik weet heb ik geen software erbij en op de website staat dat ook niet.

Is er iemand die weet hoe dit moet?

Bijvoorbaat dank.

Groeten,
Thom.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je gechecked of de speler UMS of MTP is?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie het er nergens staan. Er zaten 2 boekjes bij, 1 kaart waarop specificaties staan en een user manual waar ik het ook niet in zie staan.

Daarbij, ik weet ook niet wat het is 8)7

Iig bedankt voor je reactie,
Thom.

• RoD
  • Niet online

RoD

Als je niet weet wat UMS en MTP zijn, lees dan even de FAQ door :)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:54
UMS = Als USB opslagapparaat in Deze Computer (gewoon .mp3 verslepen dus ;) )
MTP = Synchen met Windows Media Player 10, (ook DRM beveiligde files)

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik uit de FAQ dus opmaak lijkt het mij dat de speler UMS is, want deze word inderdaad als verwisselbare schijf aangegeven.

Alleen ik heb al geprobeerd de bestanden in die schijf dus te zetten, maar dat word niet afgespeeld.

• RoD
  • Niet online

RoD

UMS en MTP kunnen soms op elkaar lijken. Probeer eens in je verwisselbare schijf een map aan te maken. Als dit lukt is het een UMS device. Zo niet, een MTP device.
Als je de files er op gesleept hebt, zou het gewoon afgespeeld moeten worden. Wat gebeurd er zodra je de files wilt afspelen? Een error oid? Of ziet de speler de files gewoon niet?

Verwijderd

wat gebeurt er als je hem gewoon aansluit op je pc?

waarschijnlijk krijg je gewoon een extra disk in je windows verkenner erbij, hetzlefde als je een usb stick insteekt.

ik neem aan dat je XP gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:22:
UMS en MTP kunnen soms op elkaar lijken. Probeer eens in je verwisselbare schijf een map aan te maken. Als dit lukt is het een UMS device. Zo niet, een MTP device.
Als je de files er op gesleept hebt, zou het gewoon afgespeeld moeten worden. Wat gebeurd er zodra je de files wilt afspelen? Een error oid? Of ziet de speler de files gewoon niet?
Ik heb er al files op kunnen zetten, dit ging gewoon. Synchroniseren vanuit Windows media player ging ook. Maar in de mp3 speler selecteer ik 'Music' en dan druk ik die knop in om daarin te komen, maar deze blijft gewoon staan. Loopt niet vast, geen error, geen crash...
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 20:24:
wat gebeurt er als je hem gewoon aansluit op je pc?

waarschijnlijk krijg je gewoon een extra disk in je windows verkenner erbij, hetzlefde als je een usb stick insteekt.

ik neem aan dat je XP gebruikt?
Inderdaad, ik krijg gewoon een extra schijf in beeld.
En ik gebruik XP inderdaad.

• RoD
  • Niet online

RoD

Zoals de TS al zegt wordt het ding inderdaad herkent als verwisselbare schijf.
Edit: te laat.

Edit2: Goed, het lijkt me dus dan toch een MTP device, maar dat doet er nu niet meer zoveel toe. Je kunt dus niet in de map met music komen? Lijkt me dan een foutje in de speler. Een firmware update zou kunnen helpen, maar ik betwijfel of een dergelijke budgetspeler firmware uitbrengt. Je zou er in ieder geval eens naar kunnen kijken. Als er geen firmware is lijkt me dit een fout in de speler en zou je em terug moeten brengen. Dat je niet in de map music kunt komen lijkt me een software bug in de speler.
Formatteren zou ook wel eens kunnen helpen.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 12-12-2006 20:32 ]

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:46
U heeft hun FAQ ook al gelezen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem geformateerd, maar nog steeds geen verbeteringen. Ik kan zelfs niet de settings in, dat vind ik wel erg bizar.

Thom

• RoD
  • Niet online

RoD

Lijkt er toch heel erg op dat de speler gewoon stuk is. Ik zou em terugbrengen en omruilen voor een andere.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, dan zal ie op zoek moeten gaan naar een nieuwe.

Bedankt voor al jullie reacties,
Thom.
Pagina: 1