Nadat ik eindelijk mijn vader zo ver heb gekregen dat ik de printer op het netwerk kan zetten, doet hij het niet meer helemaal.
Ik heb een asus 500g premium router en heb op de usb poort daarvan een hp officejet k80 aangesloten. Nadat ik de stappen van het instructieboekje (werkelijk waar nog nooit zo'n slechte gebruiksaanwijzing gezien
) van mijn router had gevolgd werd de printer wel herkend door de router en ook door de pc's, maar printe deze niet.
Ik heb toen de nieuwste firmware (1.9.2.7-7f) op de router geïnstalleerd en sindsdien doet hij helemaal vaag. Zo blijft er in beeld staan dat hij aan het afdrukken is ook als hij daar al lang mee klaar is en als je een afdruk annuleerd dan blijft dat ook in beeld staan. Verder print hij de ene keer wel goed en de andere keer krijg ik allemaal pagina's met 1 regel rare webdings.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe ik het kan oplossen???
Alle specs:
router: asus 500-g premium
firmware: 1.9.2.7-7f
printer: hp officejet k80
pc besturingssys: windows xp sp2
Ik heb een asus 500g premium router en heb op de usb poort daarvan een hp officejet k80 aangesloten. Nadat ik de stappen van het instructieboekje (werkelijk waar nog nooit zo'n slechte gebruiksaanwijzing gezien
Ik heb toen de nieuwste firmware (1.9.2.7-7f) op de router geïnstalleerd en sindsdien doet hij helemaal vaag. Zo blijft er in beeld staan dat hij aan het afdrukken is ook als hij daar al lang mee klaar is en als je een afdruk annuleerd dan blijft dat ook in beeld staan. Verder print hij de ene keer wel goed en de andere keer krijg ik allemaal pagina's met 1 regel rare webdings.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe ik het kan oplossen???
Alle specs:
router: asus 500-g premium
firmware: 1.9.2.7-7f
printer: hp officejet k80
pc besturingssys: windows xp sp2