Sacrifice:
ziet er cool uit snap er geen bal van, had h;m wel geburnd want ik moest het spel ff testen (voor de release datum) maar ik snap er geen bal van, ziet er een beetje uit als de engine van MDK en de game een beetje red alert achtig maar dan van af de zijkand en je ziet ook een ventje lopen die alles laat bouwen, weet niet zeker of het zo moet, heb het maar 15 min gespeeld vond het geen zak aan. maar de 3D is echt super (teminste op GF2 GTS)
Giants:
heb ik nog niet getest komt volgende week denk ik... maar ik vind het een beetje lijken op B&W (nou teminste de kaft)... weet ook niet wat het idee van het spel is
ziet er cool uit snap er geen bal van, had h;m wel geburnd want ik moest het spel ff testen (voor de release datum) maar ik snap er geen bal van, ziet er een beetje uit als de engine van MDK en de game een beetje red alert achtig maar dan van af de zijkand en je ziet ook een ventje lopen die alles laat bouwen, weet niet zeker of het zo moet, heb het maar 15 min gespeeld vond het geen zak aan. maar de 3D is echt super (teminste op GF2 GTS)
Giants:
heb ik nog niet getest komt volgende week denk ik... maar ik vind het een beetje lijken op B&W (nou teminste de kaft)... weet ook niet wat het idee van het spel is
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Het zijn allebij erg goede spellen. Perrsoonlijk zal ik voor Giants gaan, lees anders de revieuws een op www.gamez.nl
Verwijderd
k'hep zelf Sacrifice, en ik vinnut echt extreem cool.
ik draai em op 1024x768x32bit met alles op "Insane" quality, en et ziet er waanzinnig bruut uit, vooral de high-level spell zijn zoooooooooooooooooooo mooi. Die hebben effect op de hele omgeving, bij een tornado bijvoorbeeld betrekt de hele lucht en gaat het regenen, bij volcano bolt de hele aarde op en begint het vuur te spugen, bij aarbeving begint alles te golven, etc.
Giants weet ik nog niet, maar is volgens mij dezelfde engine, maarreh als je et niet zeker weet, dan koop je ze toch allebei
doe'k ook
ik draai em op 1024x768x32bit met alles op "Insane" quality, en et ziet er waanzinnig bruut uit, vooral de high-level spell zijn zoooooooooooooooooooo mooi. Die hebben effect op de hele omgeving, bij een tornado bijvoorbeeld betrekt de hele lucht en gaat het regenen, bij volcano bolt de hele aarde op en begint het vuur te spugen, bij aarbeving begint alles te golven, etc.
Giants weet ik nog niet, maar is volgens mij dezelfde engine, maarreh als je et niet zeker weet, dan koop je ze toch allebei
doe'k ook
Hangt van je PC af, als je een celly 500 hebt met 128 mb, zou ik sacrifice nemen.
Als je een p3 800 met gf2 128 ram of hoger hebt, zou ik Giants nemen.
Vind ze allebij wel goed, alleen giants loopt te langzaam.
Als je een p3 800 met gf2 128 ram of hoger hebt, zou ik Giants nemen.
Vind ze allebij wel goed, alleen giants loopt te langzaam.
Verwijderd
ist et niet dezelfde engine dan?
enne op mijn bak (specs below)
krijgt ik et voor elkaar sacrifice enorm te laten schokken
khep laatst es online gespeeld met 3 anderen, gingen die gasten high level spells lopen casten, er draaide een tornade, volcano, firewall, eruption en een heleboel ventje allemaal tegelijk in beeld, heel mooi en heeeeel zwaar
enne op mijn bak (specs below)
krijgt ik et voor elkaar sacrifice enorm te laten schokken
khep laatst es online gespeeld met 3 anderen, gingen die gasten high level spells lopen casten, er draaide een tornade, volcano, firewall, eruption en een heleboel ventje allemaal tegelijk in beeld, heel mooi en heeeeel zwaar
Verwijderd
Ik zou voor Giants gaan, Sacrifice is een beetje eentonig.
De Singleplayer Giants campaign is errug leuk met veel humor en ook in multiplayer is het errug gaaf.
De Kabuto singleplayer missies vallen wat tegen helaas, maar dat compenseert Kabuto ruimschoots voor de lol die hij geeft in multiplayer.
De Singleplayer Giants campaign is errug leuk met veel humor en ook in multiplayer is het errug gaaf.
De Kabuto singleplayer missies vallen wat tegen helaas, maar dat compenseert Kabuto ruimschoots voor de lol die hij geeft in multiplayer.
2 verschillende spellen.. wat wil je nou eigenlijk doen is natuurlijk de vraag.
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Wat is het verschil dan precies?Op vrijdag 02 februari 2001 14:15 schreef damswer het volgende:
2 verschillende spellen.. wat wil je nou eigenlijk doen is natuurlijk de vraag.
Enne, mijn systeem zal geen problemen geven.
Athlon 1ghz Geforce 2 Ultra 64mb 512Mb ram
Verwijderd
als je geld overhebt voor een gf ultra dan heb je ook wel geld voor 2 spelletje lijkt mij.
/edit doh! ik had niet gelezen dat je moest kiezen. Hoezo kiezen eigenlijk?
Ik krijg er eentje van mijn werk. Enne die computer heb ik gewonnenOp vrijdag 02 februari 2001 18:27 schreef SuB het volgende:
als je geld overhebt voor een gf ultra dan heb je ook wel geld voor 2 spelletje lijkt mij.
Zucht.. Volgens mij zijn deze games vrijwel hetzelfde en ik wil alleen maar adviesen horen. Ik heb geen tijd om beide spellen te spelen.Op zaterdag 03 februari 2001 02:46 schreef Scimitar het volgende:
ok, je wint een comp, je krijgt een game, dan kun je best die 2e zelf kopen
Pak Giants, veel leuker dan sacrefice, begint snel te vervelen.
Het zijn 2 hele andere genres..
Sacrifice is een soort RTS en giants een kruising tussen FPS, race, startegy en allemaal andere zooi..
Sacrifice is een soort RTS en giants een kruising tussen FPS, race, startegy en allemaal andere zooi..
Pagina: 1