DVB-T wil niet

Pagina: 1
Acties:

• martijnmaas370
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb onlangs een Analoog/DVB-T receiver USB 2.0 gekocht, maar nu kan ik niet de FTA zenders ontvangen. Ik heb al geprobeerd om een andere antenne te gebruiken, en op verschillende locaties gezocht, maar hij vindt nederland 1,2 en 3 niet. Wat moet ik doen?

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:48
Wat voor merk - type hebben we het over? Heb je al geprobeerd de antenne zelf te richten / verplaatsen? Waar woon je? Misschien is er in jouw regio nog geen ontvangst...

• martijnmaas370
Het is een MSI, en het programma heet Digivox, Ik woon op Schouwen-Duiveland (Zeeland) en de antenne staat gewoon naar boven gericht ( sprietantenne)

• poktor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-02 17:05
martijnmaas370 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:01:
Het is een MSI, en het programma heet Digivox, Ik woon op Schouwen-Duiveland (Zeeland) en de antenne staat gewoon naar boven gericht ( sprietantenne)
Is daar wel dekking? Check eens op internet...

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:09
martijnmaas370 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:01:
Als je kunt gelijk terug brengen al woon je naast de zendmast dan krijg je nog haast geen signaal, tot overmaat van ramp worden ze ook nog gloeiend heet.
Misschien als je er een dakantenne aanhangt dat je iets van signaal krijgt maar ze zijn zeer ongevoelig voor signaal. :X

• martijnmaas370
maar het maakt in principe toch niet uit welke antenne je gebruikt? en kan ik dan ook geen versterker meer gebruiken, die eerst voor analoog was?

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:09
martijnmaas370 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:02:
maar het maakt in principe toch niet uit welke antenne je gebruikt? en kan ik dan ook geen versterker meer gebruiken, die eerst voor analoog was?
Nee het ligt aan het merk ik weet het van iemand in Nijmegen die ging het in Kleef kopen en hij kreeg met die MSI ook geen signaal, terug gebracht en die vrouw zei ze komen die dingen allemaal terug brengen ook al heb je goed signaal dan nog vangt hij niet alle muxen.
Met een ander merk ontvanger ontvangt hij wel alles hij heeft nu een kaart in de PC een Technisat Airstar.
Dus doe wat je wilt als je het wil houden dan hou je hem. O-)
Pagina: 1