Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Verwijderd
Tja een verdeel-doos kan ook echt niet.Goed ik wil dus graag een radio op mijn werkplek, maar:
* er is maar één stopcontact per werkplek;
Sarcasties
of, als het je om de muziek gaat, en niet om het gepraat van bekende dj's van 538 veronica Caz! etc. er zijn zat internet stations die niet geblokt worden. Op silentfear.nl (ik noem maar een site) staat een hele lijst met radiostations, 538 etc. doen het waarschijnlijk bij jou dan niet, maar er zijn zat andere stations/webcasts.
De wijzen komen uit het Oosten!
vrot er van die usb-oplaadbare batterijen in, klaar??
Geef je muis af en toe een stukkie kaas
"Chaos kan niet uit de hand lopen"
....
Damn ik was mezelf voor
Nee even zonder dollen maar is een stekkerdoos geen optie dan ?
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
In principe met ^^^, echter als ik kijk naar het profiel van TS dan loopt ie hier al langer rond. En gezien zijn vakrichting kan ik me prima voorstellen dat ie niet 123 even een verlengsnoer aan kan sluiten, zeker als ie dagelijks bij verschillende klanten zit. Bovendien: als ie HK replies had gewild had ie het wel in de HK gepostrg-mohwa schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:01:
radio + plutoniumpack ?
Nee even zonder dollen maar is een stekkerdoos geen optie dan ?
Dus ik denk dat we even serieus met zijn allen moeten zoeken naar een USB-radio-kaart
Maar er schiet me ineens nog een veel makkelijkere oplossing binnen: Een MP3-speler met radio. Hang je aan de USB, trekt zijn stroom daarvandaan, en jij hebt dopjes of speakers die je er aan hangt
Evt USB-powered speakers en je bent er
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Zelfs als je alleen zit geloof ik en zelfs als je naar je eigen gezongen muziek zit te luisteren.voodooless schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:10:
bedenk ook dat als je met meer dan (ik meen) 2 personen op een kamer zit, je werkgever officieel moet dokken voor het luisteren naar de radio...
Maar gelukkig verscheurt Nederland die Sena briefjes massaal.
Verwijderd
maar goed als je bedoelt dat er 1 stopcontact over is kan je deze toch gewoon gebruiken voor een radio?
Stekker doos kan, maar geen voorkeur.
Voordat er nog gekkere gedachtes ontstaan over mijn werkplek, daar is niets mis mee. Voor diegene die bij Interpolis bekend zijn qua inwendige architectuur zouden hier hetzelfde terugherkennen op kleinere schaal (zelfde architect/ontwerper). Alleen is in dit concept gewoon rekening gehouden dat je maar één toegankelijk stopcontact nodig hebt. De aanwezige randapparatuur (bureaulamp, lcd scherm en setupbox) is op de stekkerdoos onder het bureau aangesloten.
Maar dat ding van Avermedia lijkt me wel wat.
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Verwijderd
Hier is dit misschien een idee? heb je weer een stopcontact vrij.
http://www.webwereld.nl/a...om-uit-ethernetkabel.html
Alleen helaas niet op de markt.
Of zo'n draagbare radio? werken toch op batterijen althans die van mij van vroeger wel.
Een radio zit er niet in, maar daar kun je een mp3 speler met radio of een telefoon met radio op aansluiten (als die een 3,5 mm audiouitgang heeft)
Is daar geen plekje meer dan?Jivecar schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:20:De aanwezige randapparatuur (bureaulamp, lcd scherm en setupbox) is op de stekkerdoos onder het bureau aangesloten.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?