[XP MCE] Geen beeld op starten media center

Pagina: 1
Acties:
  • 453 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:46

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Topicstarter
Het probleem is als volgt:
Ik heb 4 accounts, 3 van de 4 accounts geven media center perfect weer geen problemen mee.
De laatste account heeft problemen met media center:
Ik ben ingelogt en start media center hoor gewoon geluid maar het beeld, heb ook geen muis. Als ik de muis beweeg dan zie ik hem flikkeren over het beeld.
Als ik nu op de windows knop druk en dus mijn taakbalk te zien krijg zie ik in eens wel media center,als ik op iets wil klikken dan word het beeld weer zwart. als ik dan het media center scherm verklein zie ik gewoon wel alles en kan ik gewoon alles doen ook als ik hem dan afsluit en weer opstart in een verkleint schrem kijrg ik gelijk beeld.

Ik hoop dat jullie berijpen wat ik bedoel en ol hoop ook dat jullie mij kunnen helpen.
Ik had zelf al een oplossing bedacht en die is alle instellingen van media center uit een werkende account kopieer naar de niet werkende account dat hij dan wel werkt, alleen ik weet niet waar alle instellingen voor media center staan.

alvast bedankt ;) .

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:46

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Topicstarter
Weet niemand een antwoord? :'(

• damashi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
geeft het logboek nog wat aan dat er ergens iets fout gaat?
ik weet niet of dit kan verschillen per gebruiker of misschien heeft het met rechten te maken !