Ik wil graag een nieuwe wireless modem/router aanschaffen
heb eerst een SMC gehad loopt goed maar dat was 1 van de aller eerste met een 11mb netwerkje.
Ik wou graag wat snellers dus een linksys gekocht.
Een WRT54G draaaaaaaaamaaa echt om de 10min internet verbinding eruit.
terug gegaan naar de winkel ermee (ik werkte daar toen nog in de tijd)
klopt was later een fabrikage fout in de serie en werdt omgeruild voor een nieuwe
3 maanden later een gloednieuwe WAG54GS
Wireless-G ADSL Gateway with SpeedBooster ontvangen
aan het begin drama 6 x contact gehad met de helpdesk 6 x geupdate naar een nieuwe firmware.
met de huidige firmware loopt het "redelijk" stabiel. wel valt internet vaak weg, trage netwerk snelheden moet om de 2/3 dagen de router resetten.
Ik wil graag van dit hele drama af het moet gewoon goed zijn!!
Wat moet ik kopen wil ik deze drama opnieuw voorkomen?
PS Linksys durf ik niet nog een keer aan.
Ik zat zelf te denken aan een belkin n1 modem router 802.11g / 300Mbps met bijbehorende netwerkkaart maar kan nergens ervaringen van gebruikers hiervan terug vinden.
heb eerst een SMC gehad loopt goed maar dat was 1 van de aller eerste met een 11mb netwerkje.
Ik wou graag wat snellers dus een linksys gekocht.
Een WRT54G draaaaaaaaamaaa echt om de 10min internet verbinding eruit.
terug gegaan naar de winkel ermee (ik werkte daar toen nog in de tijd)
klopt was later een fabrikage fout in de serie en werdt omgeruild voor een nieuwe
3 maanden later een gloednieuwe WAG54GS
Wireless-G ADSL Gateway with SpeedBooster ontvangen
aan het begin drama 6 x contact gehad met de helpdesk 6 x geupdate naar een nieuwe firmware.
met de huidige firmware loopt het "redelijk" stabiel. wel valt internet vaak weg, trage netwerk snelheden moet om de 2/3 dagen de router resetten.
Ik wil graag van dit hele drama af het moet gewoon goed zijn!!
Wat moet ik kopen wil ik deze drama opnieuw voorkomen?
PS Linksys durf ik niet nog een keer aan.
Ik zat zelf te denken aan een belkin n1 modem router 802.11g / 300Mbps met bijbehorende netwerkkaart maar kan nergens ervaringen van gebruikers hiervan terug vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door twister00004 op 12-12-2006 12:40 ]