Toon posts:

Asus A7V met win2K

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
Een maat van mij heeft een probleempje.
We hebben tijdens de installatie drivers gebruikt voor de promise ultra ata 100 controller. Dat ging tijdens de instalatie goed, maar tijdens de eerste start en de starts erna krijgen we halverwege het op starten een blue screen met de melding inaccesible boot device. Weet iemand hier een oplossing voor of weet iemand hoe we de officiele asus drivers kunnen bemachtigen?

• Swinnus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11-2024
Heb ik ook gehad. Ik zie dat je een maxtor hdd hebt. Als je win2k gebruikt moet er een jumper verwijdert worden van je hdd.

Zoek ff op deze site, bij Maxtor en bij Microsoft op INACCESIBLE BOOT DEVICE, dan zul je het wel vinden denk ik.
(Volgens mij was het jumper 46...)

Andere handige tips voor A7V owners:
http://www.clandevir.org/a7v/faq.htm

Succes :)

Verwijderd

Lekker zeg.. elke combo die ik in mijn nieuwe pc wil maken heeft wel een rits problemen zie ik... ik wou net een A7V KT133a en een Maxtor HD halen.... en tuurlijk W2K draaien, maar in dubbelboot met Win98 (for the gaming experience). Als ik die jumper van de HD afhaal, zal Win98 dan nog goed draaien?

Verwijderd

Frenkie :
op de Asus CD-ROM (die je krijgt bij je A7V) staan Win2K drivers voor je Promise.

(X:\Promise)

kopieer die drivers naar een floppy...

Als je nu de Win2K setup doet... dan zie je op een gegeven moment onderaan "Druk op F6 als uw...."

Druk dan op F6 en je kan je Ultra ATA100 drivers (van die diskette) installeren.

Daarna zal alles goedgaan.

Succes