Toon posts:

[XP] Plug and Play install installeert niet autom. drivers*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn windows xp sp2 versie installeert niet meer automatisch de software voor plug 'n play apparaten...

zodra ik mijn canon mp180 of mijn packard bell store & save 3500 erin plug flitst er rechts onderaan wel een ballonetje op dat hij ze herkent, maar vervolgens start de wizard nieuwe hardware gevonden op, en vindt hij uieindelijk geen drivers, ook niet als ik de bijgeleverde cd's erin doe, dan zecht hij alleen dat de software niet door XP erkend wordt omdat het software voor 98 is...

kan iemand mij helpen.....

met vriendelijke groeten

ZZII

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:27:
mijn windows xp sp2 versie installeert niet meer automatisch de software voor plug 'n play apparaten...

zodra ik mijn canon mp180 of mijn packard bell store & save 3500 erin plug flitst er rechts onderaan wel een ballonetje op dat hij ze herkent, maar vervolgens start de wizard nieuwe hardware gevonden op, en vindt hij uieindelijk geen drivers, ook niet als ik de bijgeleverde cd's erin doe, dan zecht hij alleen dat de software niet door XP erkend wordt omdat het software voor 98 is...

kan iemand mij helpen.....

met vriendelijke groeten

ZZII
Is het een idee om in ieder geval op de site van fabrikant te zoeken naar software/drivers voor Windows XP?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• coller
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-10-2025
Ik zie dat dit pas je 2e post is. Een goede tip die ik je meegeef is: gebruik de search functie op het forum, kun je heel veel mee vinden.

verder moet je net als MAX3400 zegt even naar drivers/software zoeken voor windows xp.

edit: foutje gecorr.

edit 2: heb je de link van crp geprobeerd?

[ Voor 19% gewijzigd door coller op 12-12-2006 12:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar het is toch vreemd dat mijn laptop die een jaar nieuwer is dan mijn desktop ze niet herkend en mijn desktop ze wel herkend???

iig bedankt voor de tips

[ Voor 196% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 12:42 ]

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-03 14:47

Crp

mischien omdat de drivers al op je desktop zijn geinstalleerd !? ik gok maar wat

Verwijderd

Topicstarter
Crp schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:45:
mischien omdat de drivers al op je desktop zijn geinstalleerd !? ik gok maar wat
lijkt me stug als daar nog nooit een canon printer of een externe hd aan heeft gehangen...

maar die driver waar hierboven naar gelinkt wordt, die gebruikt hij ook niet...
weet iemand hoe ik die moet gebruiken, zodat xp wel mijn printer aan die driver koppelt...

en dit is een quote van de pb handleiding, dus er is helemaal geen driver voor nodig....
#

De Store & Play 3500 wordt automatisch herkend als een verwijderbaar media-apparaat (er wordt een pictogram toegevoegd aan het venster Deze computer).
nou snap ik er helemaal niks meer van....

ZZII

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 13:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
hier
hier
en hier

heeft men ongeveer hetzelfde probleem, en de oplossingen die daar aangedragen worden heb ik zelf ook geprobeerd, maar zonder resultaat.....

zo ziet het er dus uit, hij herkend ze wel maar opent toch de wizard nieuwe hardware installeren, en vindt vervolgens geen drivers

Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/5840/plugnplaycm5.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 13:42 . Reden: plaatje bijgevoegd ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dan herkent hij ze dus niet en heeft hij er ook geen drivers voor. Dat hij herkent dat er 'iets' aangesloten is, betekent niet dat hij de drivers er voor heeft :)

Ik pas je topic titel verder nog even aan - je OS ontbreekt er in, en "problemen" zegt zo weinig :)
Pagina: 1