Als ik met mijn laptop pdf documenten open (acrobat reader) en ik wil hier doorheen scrollen gaat het erg schokkend, zelfs als ik eerst helemaal naar onder scrol en dan weer naar boven gaat het niet vloeiend. Het ligt er dus niet aan dat hij het document eerst moet laden. Volgens mij heb ik ooit iets op internet gelezen dat het iets te maken heeft met het feit dat ik een laptop gebruik maar ik kan hier verder niets over vinden. Iemand een idee wat ik moet veranderen, zo is het vrij onmogelijk om normaal een document te lezen. (Het document bestaat trouwens uit 'slides', dus eigenlijk uit plaatjes die een a4 vullen. Ik heb met computers gewerkt die een stuk slechter waren dan mijn laptop en er wel normaal doorheen scrolden)
Heb je al gekeken of er nieuwere videodrivers te verkrijgen zijn voor je videokaart? Zo ja, installeer die eens en kijk of het probleem dan is opgelost
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
View -> Page Layout -> Continuous
Bedoel je dat?
Bedoel je dat?
Money for nothin' and your chicks for free
Ik merk zelf op mijn laptop ook dat scrollen of zoeken in een pdf de cpu erg belast. Maar het zou ook te maken kunnen hebben met de relatief trage hd..
[ Voor 5% gewijzigd door Mr_gadget op 12-12-2006 11:52 ]
Ik merk zelf dat een pdf die ik maak met Acrobat Pro soepel scrollt, maar een pdf die ik maak met bijvoorbeeld CutePDF schokkend scrollt. Vooral als ik een plaatje (logo) rechtsboven op elke pagina in het document heb staan.
Misschien moet je daar eens kijken? Of heb je diezelfde pdf op andere pc's geopend?
Misschien moet je daar eens kijken? Of heb je diezelfde pdf op andere pc's geopend?
Je zou ook een andere PDF-reader kunnen proberen. Adobe Acrobat Reader is over het algemeen een stuk trager dan een aantal alternatieven. Zelf ben ik erg te spreken over FoxIt, een lekker lichte en snelle PDF-reader.
Klaar voor de steroorlogen?
Ik heb de nieuwste drivers voor mijn videokaart, bedoelde niet dat "doorlopend" want daar stond hij al op. Trage HD zou de oorzaak kunnen zijn. FoxIt had hetzelfde probleem, dat bevestigt dus in ieder geval dat het aan de laptop ligt.
Al de nieuwste versie van de reader geprobeerd?
No production networks were harmed during this posting
Vragen over Adobe Reader zijn beter op z'n plek in Client Software Algemeen - ik ga je topic dan ook even verplaatsen 
Windows Clients >> Client Software Algemeen
Windows Clients >> Client Software Algemeen
Pagina: 1