Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

High definition materiaal 720p, branden op DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 745 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-10 11:42
Sinds enkele weken heb ik een nieuwe HD TV, namelijk de Sony bravia 32v200.
Deze heeft HDMI aansluiting, en is dus geschikt voor High definition beelden.

Nou wou ik ook graag hiervan gebruik maken, en niet alleen via de xbox 360, maar ook via DVD`s.
Ik heb ook een Home Cinema Set van Samsung gekocht met HDMI aansluiting, en USB drive : De HTTHQ 22.

Nou vroeg ik me af of het inmiddels mogelijk is om met een nieuwe Nero bijvoorbeeld een HDTV aflevering op 720p, in die kwaliteit naar een dvd te branden, of evt het op m`n MP3 speler zetten, en via de usb-drive afspelen.

Ik heb hier diverse erover gelezen, alleen zijn ze al oud ( lees dik 1 jaar oud ), en wellicht is er ondertussen vooruitgang geboekt O-)

[ Voor 0% gewijzigd door SpX op 12-12-2006 11:25 . Reden: ... zeer dom, ik heb high definition verkeerd gespelt in de titel ... ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:38

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik zou zeggen.. probeer het uit... Niks makkelijker dat wat bestanden op je stickje te zetten het het aan te sluiten :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

R1

DVD=PAL en kan toch geen HD weergeven ?
Je krijgt dan een geconverteerde versie naar 576 beeldijnen als ik het goed heb. Alleen als je hem via de PC afspeelt of een BluRay/HD-DVD koopt en brandt verlies je niks

*-Specs-*

• SpX
voodooless schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:33:
Ik zou zeggen.. probeer het uit... Niks makkelijker dat wat bestanden op je stickje te zetten het het aan te sluiten :)
hehe vanavond idd eens proberen. Als het werkt meld ik het wel. Maar HD materiaal op een DVD branden, en tevens ook die kwaliteit behouden is dus onmogelijk ?

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 14:38
http://www.samsung.com/nl...t_thq22.asp?page=Features
USB 2.0 port
Plug een digitale mediaspeler in de USB-poort en u kunt muziek, foto’s en films direct afspelen op uw televisie.
DivX
De Samsung HTS-systemen en DVD-spelers zijn in staat CD-ROM’s met DivX (MPEG4), bijvoorbeeld van internet, direct af te spelen.
Probeer het inderdaad eens uit! Probeer het gewoon als mpg2 of mpg4 file op je usb stick of CD/DVD op te slaan, en iig niet als DVD-film.

Happy Blessings <3

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

SpX schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:43:hehe vanavond idd eens proberen. Als het werkt meld ik het wel. Maar HD materiaal op een DVD branden, en tevens ook die kwaliteit behouden is dus onmogelijk ?
Ik geef je mp3 stick met 720p mpeg'je meer kans, aangezien het DVD formaat officieel geen HD aan kan.

• The Eagle
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb toevallig laatst een DVD gebrand van J.M. Jarre. Daar had ik de Video_TS gewoon van, en daarvan weet ik dat het hele video-deel is opgenomen met een HD-camera. Dus dat zou betekenen dat je e.e.a. gewoon naar DVD-formaat zou moeten kunnen converteren en in de video_ts map zou moeten kunnen zetten :)

Maar try & find out zou ik zeggen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Ja, maar 720p HD converteren naar 576p maakt nog niet dat je HD beeld hebt natuurlijk ;)

• SpX
RedSoniq schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:43:
[...]

Probeer het inderdaad eens uit! Probeer het gewoon als mpg2 of mpg4 file op je usb stick of CD/DVD op te slaan, en iig niet als DVD-film.
Bedankt voor die link. USB is m`n enige hoop, want .mpeg HD bestanden krijg met geen mogelijkheid op een DVD.

Helaas kan ik vanavond pas proberen :'( , maar ik meld direct of het werkt ofniet. Als het zou werken kan ik misschien ook een USB-hardeschijf eraan vast koppelen :D

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 12:25
SpX schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:25:
[...]

Bedankt voor die link. USB is m`n enige hoop, want .mpeg HD bestanden krijg met geen mogelijkheid op een DVD.
Je kunt die .mpeg HD bestanden toch gewoon als 'data' op een dvd schijfje kwijt? Tenzij ze groter zijn dan 4,7Gb (SL) of 2x zo groot bij Dual Layer.
Je moet je 'brandprogramma' niet laten author-en nee, dan maakt ie er een 'echte' (PAL) DVD van en dan hou je niets over van je HD kwaliteit, maar gewoon als 'data' bestandje op een DVD branden moet geen probleem zijn.
Zeer waarschijnlijk kan je Samsung DVD speler er vervolgens niets mee, maar ach da's een ander probleem :P :P

Verwijderd

je kan vanuit een normale DVD speler nooit HD beelden in 720 of 1080 afspelen omdat de chip in die dingen dat simpelweg niet aankan (576 max). Het enige wat kan is streamen via een pc of bijvoorbeeld een Pinnacle showcenter. Dat je speler HDMI heeft maakt ook geen fluit uit voor wat jij wil.

In mijn beleving is dit niet mogelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 19:42 ]

• SpX
Ik ga het zometeen proberen. In het menu geeft van DVD speler kun je keuze maken op 1080i, 720p etc. Misschien werkt het via USB-stick ... of anders helaas.

Over een uurtje weten jullie het antwoord.. :9

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Heb iets dergelijk laatst ook getest met onze HDD recorder. Deze zou ook wmv moeten spelen. Ik heb dus wat wmv HD demo op een CD'tje gezet en erin gedropt. Helaas zag de speler de files niet eens :'(

Misschien heb je geluk, al acht ik de kans toch wel redelijk klein ;)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:15

Jag

Het lijkt me heel sterk dat je speler dat gaat snappen. Wat er nu beschikbaar is aan HD is helemaal gestandariseerd. Er worden allemaal verschillende codecs (DivX, XviD, H264, MPEG2) gebruikt en verschillende formaten (avi, transport stream). Misschien dat sommige spelers overweg kunnen met avi's geencode met DivX, maar dan houdt het ook wel op.
Die HDMI output met opties voor 720p en 1080i is voor het upscalen van DVD's, niet bijster nuttig in mijn ogen. En zeker ook geen manier om HD te krijgen.

Maar er is wel een hele goede optie om nu al HD te kunnen spelen: je pc met VGA met je tv verbinden (en 1368x768 draaien als reso). Je kan nl wel heel goed vanaf je pc HD films spelen en er is al een hoop beschikbaar.

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Jag schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:52:
Het lijkt me heel sterk dat je speler dat gaat snappen. Wat er nu beschikbaar is aan HD is helemaal gestandariseerd. Er worden allemaal verschillende codecs (DivX, XviD, H264, MPEG2) gebruikt en verschillende formaten (avi, transport stream). Misschien dat sommige spelers overweg kunnen met avi's geencode met DivX, maar dan houdt het ook wel op.
Codecs, formaten en standaarden zijn het probleem niet echt. Gezien de veelvoud van formaten die de huidige spelers afspelen, zou dat in theorie moeten werken zolang je het bij DivX of MPEG2 houdt (en eventueel wmv). Een TS'je heb je natuurlijk in een handomdraai naar mpeg omgezet. Naar DivX moet ook geen probleem zijn. Het is echter eerder de decoder hardware die de hoge resoluties/bitrates/processing niet aan kan.
Die HDMI output met opties voor 720p en 1080i is voor het upscalen van DVD's, niet bijster nuttig in mijn ogen. En zeker ook geen manier om HD te krijgen.
Mijn ervaring is dat dat wel degelijk een beter resultaat kan geven dan de upscaling van de TV. Kwestie van uitproberen. HD krijg je daardoor natuurlijk niet ;) Naast de scaling van de TV is het ook vaak dat het apparaat zelf op een bepaalde output betere kwaliteit geeft. Zo zien de menutjes van onze HDD player er op 1080i het meest smooth uit (en het verschil is zelfs behoorlijk groot).

[ Voor 12% gewijzigd door voodooless op 13-12-2006 10:13 ]

Verwijderd

SpX schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:24:
Nou vroeg ik me af of het inmiddels mogelijk is om met een nieuwe Nero bijvoorbeeld een HDTV aflevering op 720p, in die kwaliteit naar een dvd te branden, of evt het op m`n MP3 speler zetten, en via de usb-drive afspelen.
Zoals gezegd is dat niet mogelijk op DVD. Daarvoor is juist HD-DVD en Blu-Ray uitgevonden...

Als je geld teveel heb koop je een Blu Ray brander, voor ruim 800 euro bij de Mediamarkt.

Maar zinvoller is je PC aan te sluiten op je TV, dan kun je het in het originele formaat bekijken.

• SpX
Heb het gister geprobeerd, en helaas herkende hij de bestanden helemaal niet..
Zo heb .ts , mpeg2, mpeg 4 erop gezet, maar werkt allemaal niet.

Natuurlijk kan ik m`n pc eraan vast koppelen, alleen is het interieur dan een beetje verpest. Alles heel strak, en dan opeens zo`n lelijke kast ernaast :+

Helaas, het was het proberen waard.. en iedereen bedankt voor de input.

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 20:18
en .mpg of .avi met h.264 codering?

• SpX
masser120 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:22:
en .mpg of .avi met h.264 codering?
Mpeg wel al ja, maar avi nog niet. Straks eens proberen

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-10 14:19
SpX schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:13:
Heb het gister geprobeerd, en helaas herkende hij de bestanden helemaal niet..
Zo heb .ts , mpeg2, mpeg 4 erop gezet, maar werkt allemaal niet.

Natuurlijk kan ik m`n pc eraan vast koppelen, alleen is het interieur dan een beetje verpest. Alles heel strak, en dan opeens zo`n lelijke kast ernaast :+

Helaas, het was het proberen waard.. en iedereen bedankt voor de input.
Ik weet niet wat de afstand van je PC op z'n standaardplek naar de TV is. Bij Media Merkt hebben ze 15 meter component kabel voor 20 euro wat een nice price is :o

• SpX
Hmm dat is niet duur nee !

Dus via zo`n kabel kan ik gewoon HD beelden streamen van PC naar HDTV ?
Dat zou perfect zijn. _/-\o_

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:29
SpX schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:31:
..................

.................
Streamen is van de ene computer naar de andere, naar een scherm is afspelen.

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-11 23:33
Ik download meestal de 350mb versies van series, brand ze op CD of DVD of USBstick/SDcard en speel ze af op een standalone xvid speler (met USB en SD cardslot) naast de breedbeeldtv.

Laatst vond ik alleen de 700mb versie, deze heeft een HDTV resolutie van 720p. Ik kon die prima afspelen door even de laptop via S-Videokabeltje aan te sluiten op de TV.
Gewoon zoals ik gewend was Media Player Classic aan en het beeld was prima.
Dus je hebt niet per se een HDMI kabel nodig :)

En natuurlijk kun je HDTV materiaal prima op een DVD branden, elke data kan je branden. de meeste (alle) standalone spelers kunnen het alleen niet afspelen. En dat is precies jouw probleem. Ik loste het op door een laptop het te laten afspelen ipv stand alone speler.

Dus je kan wel leuk een HDMI kabel in de tv steken, vanuit de pc, maar je kan ook met een spotgoedkoop S-Video kabeltje werken 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Jazco2nd op 14-12-2006 03:18 ]

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Jazco2nd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 03:17:maar je kan ook met een spotgoedkoop S-Video kabeltje werken 8)
En jij kan via je S-video je resolutie op 1280x720 of 1920x1080 zetten :?

• Shadow_Zero
Idd. Dat kan dus niet he?
Wil je het beeld ook in HD op je tv toveren dan moet het via component, vga, dvi of hdmi.

Ik vraag me alleen af wat er in zo'n geval nu eigenlijk gebeurt. Via je s-video tv-out speel je het 720x576i af, maakt je videokaart dan een conversie van de HD resolutie naar de SD resolutie?

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 12:25
ParkOverall schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:51:
[...]

Streamen is van de ene computer naar de andere, naar een scherm is afspelen.
Ten eerste kun je dit prima streamen noemen....
En als je toch jouw definitie van streamen wilt aanhouden: die digitale schermen van tegenwoordig kun je zonder bezwaar een computer noemen hoor! Daar zit al echt een heuse computer met besturingssyeteem in, wees niet bang, anders zou je helemaal niets op dat scherm zien....
Shadow_Zero schreef op donderdag 14 december 2006 @ 08:26:
........Ik vraag me alleen af wat er in zo'n geval nu eigenlijk gebeurt. Via je s-video tv-out speel je het 720x576i af, maakt je videokaart dan een conversie van de HD resolutie naar de SD resolutie?
Yep! De tv-out (s-video/composiet) op video kaarten hebben een aparte, eigen encoder en die stuurt gewoon alleen maar max PAL uit.

[ Voor 30% gewijzigd door kaajee op 14-12-2006 09:42 ]

Verwijderd

PC/Laptop met HDMI/DVI/VGA/COMPONENT hangen aan je tv op HDMI/DVI/VGA/COMPONENT is de enige manier die gaat werken.

• Shadow_Zero
SpX schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:31:
Hmm dat is niet duur nee !

Dat zou perfect zijn. _/-\o_
Ja, dat kan. Ik heb het ook.
Je hebt dan wel een videokaart nodig met een HDTV-output. Dit is zo'n 7-polige din aansluiting (a la s-video) en daar moet je dan een component dongle/breakout box op aansluiten zodat je de 3 component tulpjes kunt aansluiten.

Bij mij heb ik het nog niet goed aan de praat gekregen, maar ik heb dan ook een CRT HDTV. Waarschijnlijk moet ik iets in de advanced timing settings van de videokaart wijzigen (refresh rate of zo), want het beeld flikkert als een gek.
Ik neem aan dat het met LCD en Plasma tv's 'gewoon' plug & play is ;)

• Jag

Jag

voodooless schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:04:
[...]

Codecs, formaten en standaarden zijn het probleem niet echt. Gezien de veelvoud van formaten die de huidige spelers afspelen, zou dat in theorie moeten werken zolang je het bij DivX of MPEG2 houdt (en eventueel wmv). Een TS'je heb je natuurlijk in een handomdraai naar mpeg omgezet. Naar DivX moet ook geen probleem zijn. Het is echter eerder de decoder hardware die de hoge resoluties/bitrates/processing niet aan kan.
Omzetten naar MPEG formaat is idd geen probleem bij MPEG2 .ts streams. Maar goed, vaak zal je moeten re-encoden.
Maar goed, kan die speler dan ook zonder ergens in het proces te scalen naar een PAL resolutie HD dingen afspelen?
Mijn ervaring is dat dat wel degelijk een beter resultaat kan geven dan de upscaling van de TV. Kwestie van uitproberen. HD krijg je daardoor natuurlijk niet Naast de scaling van de TV is het ook vaak dat het apparaat zelf op een bepaalde output betere kwaliteit geeft. Zo zien de menutjes van onze HDD player er op 1080i het meest smooth uit (en het verschil is zelfs behoorlijk groot).
Dat een DVD speler scalet beter dan de tv is een beetje een non-argument. Er wordt nl altijd gescaled naar de panel reso van de tv, 1366x768. Dus het enige wat je doet door de output op 1080i (op 720p, zelfde verhaal) te zetten, is eerst van 756x580(i of p) te scalen naar 1920x1080(i) en vervolgens scalet de tv terug naar 1366x768. Kortom je introduceert alleen maar een extra scaling stap.
Dat scalen naar 1080i er mooier uit kan zien, komt denk ik doordat bij gebruik van die resolutie het beeld gewoon wat softer wordt. En dat is bij LCDs vaak best wel fijn voor het kijken van films, wat dat betreft kan dat upscalen naar 1080i best wel uitkomst bieden. Maar als je een echte goede bron in fatsoenlijk hoge resolutie hebt (720p+), dan kan je met LCDs echt bloedscherp en mooi beeld krijgen. En dan zit dat soft-effect van 1080i alleen maar in de weg.
kaajee schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:38:Ten eerste kun je dit prima streamen noemen....
Nou ik ben het met ParkOverall eens, ik vind streamen iets van de ene pc naar de andere pc, via het netwerk ofzo.
Shadow_Zero schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:51:Ja, dat kan. Ik heb het ook.
Je hebt dan wel een videokaart nodig met een HDTV-output. Dit is zo'n 7-polige din aansluiting (a la s-video) en daar moet je dan een component dongle/breakout box op aansluiten zodat je de 3 component tulpjes kunt aansluiten.
Ja, het kan wel, maar ik zou het niet doen. Je zit dan vast aan 720p en 1080i. Terwijl het mooie van pc's nou juist is, dat je elke gewenste resolutie kan draaien.

Ik zou VGA gebruiken, dat kan redelijk goed over grote afstanden. En evt met coax kabels via de muur en sowieso probleemloos over elke afstand die je wilt. En via VGA kan je je display op native panel resolutie aansturen, dat geeft het mooiste beeld. Dan kan je de tv ook als monitor gebruiken, bijvoorbeeld voor als je nog even de film moet uitpakken of de volgende disc openen of wat dan ook. Of iets opzoeken op wikipedia ofzo :).
En ik zou naast de VGA kabel een USB kabel leggen en daar een extra draadloos setje muis en toetsenbord aan hangen. Zodat je de pc vanaf de bank kan besturen. Ultiem gemak, ultiem beeld.

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Jag schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:50:
Maar goed, kan die speler dan ook zonder ergens in het proces te scalen naar een PAL resolutie HD dingen afspelen?
Dat is nu precies de vraag die we proberen te beantwoorden... we weten het nog steeds niet (vermoeden alleen nog steeds dat het niet zal werken).
Dat een DVD speler scalet beter dan de tv is een beetje een non-argument. Er wordt nl altijd gescaled naar de panel reso van de tv, 1366x768. Dus het enige wat je doet door de output op 1080i (op 720p, zelfde verhaal) te zetten, is eerst van 756x580(i of p) te scalen naar 1920x1080(i) en vervolgens scalet de tv terug naar 1366x768. Kortom je introduceert alleen maar een extra scaling stap.
Dat scalen naar 1080i er mooier uit kan zien, komt denk ik doordat bij gebruik van die resolutie het beeld gewoon wat softer wordt.
De menu's worden helemaal niet softer in mijn geval. Het is duidelijk zichtbaar dat er meer resolutie aanwezig is dan bij 720p en 576i/p. Het is zeker geen 1080i, maar het het wel een stuk beter dan de andere opties. Natuurlijk scalt de TV het nog een keer. Maar uiteindelijk gaat het erom wat er het beste uitziet, en dat is gewoon als ie op 1080i staat. Of dat bij echte HD bronnen ook is durf ik niet te zeggen. Dan sluit ik de PC wel aan.

• Shadow_Zero
Jag schreef op donderdag 14 december 2006 @ 14:50:

Ja, het kan wel, maar ik zou het niet doen. Je zit dan vast aan 720p en 1080i. Terwijl het mooie van pc's nou juist is, dat je elke gewenste resolutie kan draaien.

Ik zou VGA gebruiken, dat kan redelijk goed over grote afstanden. En evt met coax kabels via de muur en sowieso probleemloos over elke afstand die je wilt. En via VGA kan je je display op native panel resolutie aansturen, dat geeft het mooiste beeld. Dan kan je de tv ook als monitor gebruiken, bijvoorbeeld voor als je nog even de film moet uitpakken of de volgende disc openen of wat dan ook. Of iets opzoeken op wikipedia ofzo :).
En ik zou naast de VGA kabel een USB kabel leggen en daar een extra draadloos setje muis en toetsenbord aan hangen. Zodat je de pc vanaf de bank kan besturen. Ultiem gemak, ultiem beeld.
Dat is ook zo ja. Mijn tv heeft alleen een component ingang dus ik had geen keuze ;)
Alleen van de andere kabels ga je denk ik geen 15 meter voor 20 euro vinden :P

Ik heb hiervoor trouwens de "Microsoft Optical Desktop Elite for Bluetooth" voor aangeschaf zodat ik draadloos kan muizen en keyboarden :) Werkt op zich goed.

Vergeet ook niet om een audio kabel te leggen ;)

• Jag

Jag

voodooless schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:01:
[...]

Dat is nu precies de vraag die we proberen te beantwoorden... we weten het nog steeds niet (vermoeden alleen nog steeds dat het niet zal werken).
Vooralsnog speelt nog niets af toch :) ?
De menu's worden helemaal niet softer in mijn geval. Het is duidelijk zichtbaar dat er meer resolutie aanwezig is dan bij 720p en 576i/p. Het is zeker geen 1080i, maar het het wel een stuk beter dan de andere opties. Natuurlijk scalt de TV het nog een keer. Maar uiteindelijk gaat het erom wat er het beste uitziet, en dat is gewoon als ie op 1080i staat. Of dat bij echte HD bronnen ook is durf ik niet te zeggen. Dan sluit ik de PC wel aan.
Het is ook wel een legitieme manier om het beeld aangenamer te maken, maar het blijft gewoon PAL, of je het nou eerst naar een hogere reso scalet of niet. Krijg je trouwens geen last van deinterlace artefacten of valt dat mee?
Shadow_Zero schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:30:
[...]

Dat is ook zo ja. Mijn tv heeft alleen een component ingang dus ik had geen keuze ;)
Alleen van de andere kabels ga je denk ik geen 15 meter voor 20 euro vinden :P

Ik heb hiervoor trouwens de "Microsoft Optical Desktop Elite for Bluetooth" voor aangeschaf zodat ik draadloos kan muizen en keyboarden :) Werkt op zich goed.

Vergeet ook niet om een audio kabel te leggen ;)
Nee, dat is zeker waar, een audio kabel moet natuurlijk ook nog. Maar die zijn gelukkig niet duur. VGA kabels overigens ook niet, valt reuze mee.

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 20:18
voodooless schreef op donderdag 14 december 2006 @ 08:04:
[...]

En jij kan via je S-video je resolutie op 1280x720 of 1920x1080 zetten :?
Nope. Kan niet. Ik heb het ook al eens geprobeerd op een LCD tv met een native res van 1366x768, zonder HDMI of component aansluiten (en het was nog wel een sony! :'( ). Dat lukte niet.

• Jag

Jag

Goh, gek :P. S-video ed ondersteunen alleen maar PAL video signalen. Voor de hogere resoluties moet je uitwijken naar component video, VGA (eigenlijk RGBHV) of DVI/DHMI.

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-11 23:33
Uhm, twas via een laptop, de resolutie van svideo out was gelijk aan de resolutie van het scherm van de laptop 1400 bij 1050. Tenminste, dat denk ik want zodra ik de resolutie van het scherm aanpaste veranderde de resolutie ook direct op de TV.
Kweet ook niet pcies hoe het zit, was allang blij dat ik de aflevering kon zien op groot scherm ipv laptop.
en idd via Svideo kan je denk ik geen 720p of hoger doen.
Pagina: 1