[image-extracter]Extensie flp

Pagina: 1
Acties:

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-07 16:00
Dag beste tweakers! Ik heb een image van een floppy met extensie .flp Die wou ik gaan extracten of mounten, maar ik geraak er niet uit... Daemon tools geprobeerd, winISO geprobeerd, MagicISO geprobeerd, WinImage geprobeerd... Krijg telkens de melding dat de image het verkeerde format heeft... Heeft iemand nog een idee waarmee ik dit zou kunnen klaarspelen?

BOE

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

FDIMAGE.EXE

Geen idee waar te krijgen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• cman
max3400 danku!!! Ik heb het niet klaargekregen met fdimage, maar op een website met info over dit programma sprak men ook van het programma rawrite, en daarmee heb ik de image nu naar een floppy kunnen omzetten!!!

BOE

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je kan ook eens kijken naar Filext.com :) Daar kan je zoeken naar bepaalde extensies en welke programma's daar bij horen ;)

Wauw, een sig!

• cman
fijne tip, thx outerspace

BOE

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

als je de file met rawrite kon terugzetten heeft de extensie geen nut; want dat betekent namelijk dat het een 1-op-1 dump is geweest van de data; zonder dat daar enige applicatie mee heeft lopen rotzooien. Dat betekent automatisch dat er meerdere applicaties zullen zijn waarmee je een dergelijke file kan openen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1