Toon posts:

Office 2007 vervangt Office 2003 bestand! Hoe terug krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit hier nu al mn haren uit mijn hoofd te trekken. Ik wilde mn scriptie (die ik met office 2003 gemaakt heb) openen met de Office 2007 Beta. Vraagt het programma of ik het bestand wil vervangen. (Er stonden 3 zaken) Ik denk "dat heeft hij zeker nodig om het bestand aan te passen aan de Beta versie". Ik klik op ja en er verschijnt een lege pagina met de bestandsnaam van mijn scriptie erboven. Weg dus Scriptie!! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb namelijk verder geen backup gemaakt. |:(

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je Office nog open hebt staan kan je 'undo' misschien proberen?
Wat heb je zelf verder geprobeerd?
Als je op Vista draait kan je misschien de previous version pakken? :)

En laat dit een wijze les voor je zijn ;)
edit:
'Er stonden 3 zaken', bedoel je dat-ie 3 bestanden heeft verandert?

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 12-12-2006 10:37 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:11
Als je sluit zonder te saven heb je heeeeel misschien nog mazzel. Anders een recovery tool gebruiken.

Maar ik denk dat je echt pech hebt :X .... Welke gek gaat dan ook met zoiets belangrijks als zijn scriptie aan de slag met een beta tekstverwerker |:(

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Verwijderd

Topicstarter
Undo doet ie niet. Ik heb verder nog niets gedaan, omdat ik niet weet wat ik moet doen...

Die 3 zaken bedoel ik mee dat er een venster kwam met 3 opties. Change into existing file.. Replace.. en nog iets. Ik denk standaard als je een oude file opent met de 2007 file...

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik dit met een programmatje dat oude bestanden terug haalt die je bijvoorbeeld in de prullenbak gegooid hebt, terug krijgen...

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
asing schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:40:
Als je sluit zonder te saven heb je heeeeel misschien nog mazzel. Anders een recovery tool gebruiken.

Maar ik denk dat je echt pech hebt :X .... Welke gek gaat dan ook met zoiets belangrijks als zijn scriptie aan de slag met een beta tekstverwerker |:(
...zonder backup 8)7 |:(

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:42:
Kan ik dit met een programmatje dat oude bestanden terug haalt die je bijvoorbeeld in de prullenbak gegooid hebt, terug krijgen...
Dat hangt er dus vanaf of-ie gesaved is op een of andere manier. Zoja, dan heb je grote kans dat-ie overschreven is.
Welke OS draai je, overigens (ter volledigheid)?
offtopic:
Ik denk dat-ie z'n lesje over Beta-programma's en backups wel geleerd heeft, zullen we hem gewoon proberen te helpen? ;)

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 12-12-2006 10:45 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai XP Home Edition SP2.

Waar zijn normaal die back-ups terug te vinden?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Staat er niets in je TEMP-directory ofzo?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Sneak0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-07 10:32
Op deze site staan enkele tips vermeld, waaronder enkele TEMP bestandsnamen en directories, je zou kunnen proberen deze temp-files nog terug te halen! :)

• MAX3400

MAX3400

Het is wel erg vervelend maar "misschien" kan je met System Restore aan de gang. Hierbij moet wel worden opgemerkt dat je waarschijnlijk opnieuw moet opstarten en dus huidige temp-files kwijt kan/zal zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Sneak-0r: hier ga ik mee aan de slag! Bedankt! Ik laat horen hoe en wat de voortgang is.

• w00d
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Je kan ook Microsoft bellen, per licentie mag je 2x de support afdeling bellen. Deze kunnen je prima uitleggen wat de opties zijn.

Heb namelijk een soort gelijk probleem gehad bij me directeur, word crasht > bestand weg. Was een erg belangrijk bestand [ wanneer niet bij die mensen ]. De support afdeling wist mij prima te vertellen wat ik wel en niet kon doen om het bestand terug te halen.

Weet niet zeker of particulieren ook zomaar kunnen bellen, maar je kan het proberen

• MAX3400

MAX3400

w00d schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:18:
Je kan ook Microsoft bellen, per licentie mag je 2x de support afdeling bellen. Deze kunnen je prima uitleggen wat de opties zijn.

Heb namelijk een soort gelijk probleem gehad bij me directeur, word crasht > bestand weg. Was een erg belangrijk bestand [ wanneer niet bij die mensen ]. De support afdeling wist mij prima te vertellen wat ik wel en niet kon doen om het bestand terug te halen.

Weet niet zeker of particulieren ook zomaar kunnen bellen, maar je kan het proberen
TS heeft een beta; in principe unsupported tenzij je een Technet/MSDN-overeenkomst hebt of Microsoft-partner bent.

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen bedankt voor het meedenken. Ik heb op de site van microsoft de tips gevolgd maar tevergeefts, mn comp. liep vast en door het opnieuw starten waren er geen tijdelijke bestanden meer te vinden. Ik heb wel een oud gedeelte van gister gevonden, zodat ik niet zo heel veel data verloren heb. :) Ik heb nu de back-up functie aanstaan ern zal in het vervolg mn slaap beter uit mn ogen wrijven als ik een scherm van een beta versie op zie komen.
Pagina: 1