Om nog zolang mogelijk plezier te hebben van mijn A8N SLI-Deluxe met een S939 socket wil ik een goede processor kopen, maar ik heb het idee dat ik wat te laat ben? Ik heb na wikken en wegen mijn oog laten vallen op de X2 4400+, omdat deze 2x1MB cache heeft. Een goede tweede zou de X2 4600+ zijn, qua prijs maakt het niet veel uit (220 om 230 euro). Ik wil hem overklokken met waterkoeling. Hij komt in een desktop PC waar ik heel veel verschillende dingen mee doe: games, office, photoshop, videobewerking, etc.
Maar ik zie lange levertijden in de webshops, en ik lees hier en daar dat de Toledo cores gewoonweg uitverkocht zijn overal.
Wat moet ik doen? Is een Opteron iets voor mijn toepassing? Dat is toch een server processor (is dat voor mij voor- of nadelig)?
Maar ik zie lange levertijden in de webshops, en ik lees hier en daar dat de Toledo cores gewoonweg uitverkocht zijn overal.
Wat moet ik doen? Is een Opteron iets voor mijn toepassing? Dat is toch een server processor (is dat voor mij voor- of nadelig)?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.