Sorry voor deze noob vraag, maar ik heb hulp nodig.
Ben net verhuisd, in de woonkamer komt een signaal binnen via 1 kabel. die splitst zich uit de muur waarop 2 poortjes staan: Radio en TV.
Hiervandaan gaat van deze TV naar de TV in de huiskamer. DIe doet het gewoon goed.
Van de radio GING er eerst iets naar zo'n stereoinstallatie, dat werkte ook.
Nu wil ik natuurlijk ook op bed tv kunnen kijken
, en we dachten slim te zijn. Die radio kabel was wreed lang, gat geboord in de muur, achterlangs doorlaten lopen, nog een gat, en m'n slaapkamer in, naar boven, maar net te kort, dus de kabel van de tv erbij gehaald, waren het allebei 'vrouwtjes'. bah.
dus ik naar de Gamme, mannetje gekocht, dat erop gezet, en wat blijkt, ik ontvang alleen vet wazig nederland 1 en 2.....
Komt dit nu omdat ik in eerste instantie gewoon die radio kabel heb gebruikt? En hoe op te lossen? Is zo'n radio kabel nu echt anders dan zo'n tv kabel? Die uitgang waar ik het eerst over had, die 2, die zijn inderdaad anders, maar het signaal dat binnen komt is toch wel 1 kabel, ik weet niet wat er allemaal voor übers er daar in dat kastje gebeurd, maar dat lijkt me toch sterk.... Ik dacht, ik kan die kabel gewoon gebruiken. als dat nou niet zo is, wat is nu de beste oplossing? :-/
Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt en groeten!
PS: Verdomme, m'n hand tintelt van die ultiem kleine schokjes van die kabel lol of kan dat niet
Ben net verhuisd, in de woonkamer komt een signaal binnen via 1 kabel. die splitst zich uit de muur waarop 2 poortjes staan: Radio en TV.
Hiervandaan gaat van deze TV naar de TV in de huiskamer. DIe doet het gewoon goed.
Van de radio GING er eerst iets naar zo'n stereoinstallatie, dat werkte ook.
Nu wil ik natuurlijk ook op bed tv kunnen kijken
dus ik naar de Gamme, mannetje gekocht, dat erop gezet, en wat blijkt, ik ontvang alleen vet wazig nederland 1 en 2.....
Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt en groeten!
PS: Verdomme, m'n hand tintelt van die ultiem kleine schokjes van die kabel lol of kan dat niet