Web- en mailforwarding provider

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-02 17:31
Na jaren tevreden gebruik te hebben gemaakt van forwarding bij mydomain.com, ben ik vorig jaar overgestapt naar zoneedit.com. In eerste instantie tevreden, maar het laatste half jaar is mailforwarding daar een ramp. Vertragingen van minimaal een half uur, tot soms zelfs dagen, zijn helemaal niet ongewoon. De admins daar reageren iedere keer met wazige mededelingen als "ja, we worden gedossed, we gaan meer servers aanschaffen" enz.
Ik ben het dus zat, en zoek een betrouwbare forwarder.

Ik zoek dus mensen met ervaringen mbt dit soort services. Wat ik zoek is de mogelijkheid om mijn domein te verhuizen naar de nameservers van zo'n service, en vervolgens gebruik te kunnen maken van hun webforwarding (dus redirecten, al dan niet stealth, naar een url), en mailforwarding.

Het hoeft niet persé gratis te zijn. Wil er inmiddels best wel wat voor betalen, maar dan moet het wel goed zijn. Ook heb ik gedacht aan het rechtstreeks mail ontvangen op mijn eigen server, maar @home blocked 25. Das op zich wel te omzeilen, maar op het moment dat ik dat ga gebruiken, kan ik natuurlijk geen forwards meer doen voor vrienden, of het gaat al rechtstreeks over mijn eigen lijn.. Word ik ook niet echt vrolijk van.

Dus.... Iemand met dé tip? :)

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-02 18:24
Mijn domain forward gaat nog steeds via zoneedit. en mijn mail forward via googlemail apps.
www.google.com/a echter krijg ik nu wel veel meer spam mail :(

En deze http://www.everyone.net/offer-free-email.html zou ook moeten werken zelf heb ik hiermee geen ervaring.

[ Voor 26% gewijzigd door pacificocean op 13-12-2006 01:32 ]

• UltraSub
Ow? Kan ik alleen mijn mailadressen laten afhandelen door Google dan?
Hoe regel ik dat? Je zult toch je nameservers om moeten zetten, of niet?

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06-2025

ragger78

ehm...ja

Ik gebruik sinds een aantal weken http://www.rollernet.us en dat bevalt prima.
Kost ook nog 's niks :-)

oh ik zie net dat bij hun forwarding wel wat kost.. secondary mx of smtp redirection is overigens
wel gratis.

[ Voor 33% gewijzigd door ragger78 op 13-12-2006 08:52 ]

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Zelf maak ik al een tijd gebruik van NXS, 't kost wat maar werkt al jaren prima. :)

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-02 18:24
UltraSub schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:32:
Ow? Kan ik alleen mijn mailadressen laten afhandelen door Google dan?
Hoe regel ik dat? Je zult toch je nameservers om moeten zetten, of niet?
Ik heb alleen mijn mx records naar de google mailservers laten wijzen. voor meer informatie zie mijn link in de vorige post. mijn nameservers staan nog steeds bij zoneedit.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mischien is een goedkoop mailhosting pakketje nemen een oplossing? Ik gebuik zoneedit voor mijn 3 domeinen wat altijd erg goed heeft gewerkt. Mail draai ik zelf op een mailserver, voor 1 domein heb ik ruime een jaar een mail-only account gehad bij godaddy. Hun zetten mailserver op, jij de MX records naar hun toe en klaar :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 00:44
hm, heb al anderhalf jaar mijn pakket via domeinhuis.nl, nog nooit problemen gehad, snelle service, telefonisch en e-mail...

kosten: 11 euro per jaar voor redirect met dns beheer.

[/spam]

[ Voor 17% gewijzigd door LiquidSmoke op 13-12-2006 19:59 ]

• UltraSub
Ok, ik zie hier toch een hoop mensen die iets posten wat niet kan wat ik vraag... :)
De pakkethosting inclusief domeinen, zijn meestal met een dns interface, waarbij alleen naar een ip kan worden geredirect. Mailaccounts zijn meestal niet forwardbaar.
Rollernet.us heb ik eens naar gekeken, maar die kan alleen mailforwarding, en geen webforwarding. (Damn!) Google-Apps zie ik voorlopig nog niet zo zitten.
Het ziet er naar uit dat ik voorlopig nog even bij Zoneedit.com zal moeten blijven. :(

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:38

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• UltraSub
Misschien maar helaas kan ik de interface niet bekijken zonder een account aan te maken....
Kan het ook zo snel niet uit de site halen.

Verwijderd

Ik heb een domeinnaam geregistreerd bij amenworld. Hier kan je webdoorgave en maildoorgave onafhankelijk van elkaar ingeven.

Ik zie trouwens wel dat ze de beheersinterface hebben gewijzigd. Eerder kon je ook een catch-all ingeven, maar nu ben ik niet meer zeker of dat nu nog kan.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-02 15:52

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ikzelf zit al tijden bij NameZero. Onbeperkte mail forwarding (incl catch all) en domein forwarding (dus met zo'n frame pagina). Alle mail laat ik forwarden naar gmail en gmail heeft tegenwoordig de handige functie dat je die mailadressen daar ook als afzender kunt gebruiken (middels het versturen van een activatie mailtje naar dat adres). Tot nu toe was ik maar 1x teleurgesteld, en dat was toen ze van een gratis dienst naar een betaal dienst gingen :). Verder eigenlijk nooit problemen gehad. Mail komt eigenlijk altijd gelijk aan.

Volgens mij is dat precies wat je zoekt toch?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• UltraSub
Hmm.. NameZero.. Rings a bell. Was daar vroeger niet iets mee? :)
Ik ga er eens naar kijken. Bedankt.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-02 15:52

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ja, was vroeger die aanbieder waar je gratis een .com domein kon reggen. Op een gegeven moment moest je daarvoor gaan betalen. Ondanks dat ik in een keer werd geconfronteerd met dat ik moest betalen heb ik eiogenlijk nog nooit problemen gehad. Het kan echter wel zijn dat ik, omdat ik mijn account daar al 7 jaar heb, nog allemaal opties heb die tegenwoordig niet meer standaard zijn en/of meer geld kosten.

[ Voor 52% gewijzigd door Janoz op 15-12-2006 13:10 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
www.gandi.net

Gebruik ik al een paar jaar

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
www.e-factory.nl

Weblink forwarden, bijv. www.abc.nl naar home.tiscali.nl/abc en dan frame-redirect. Hierdoor blijft gewoon www.abc.nl staan
Mail forwarden, bijv. info@abc.nl naar abc@tiscali.nl

Je krijgt inlogtoegang, zodat je anytime/ anywhere dingetjes kan veranderen!

• UltraSub
Wow.. is daar ook een engelse versie van? :P
Dazsur schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:38:
www.e-factory.nl

Weblink forwarden, bijv. www.abc.nl naar home.tiscali.nl/abc en dan frame-redirect. Hierdoor blijft gewoon www.abc.nl staan
Mail forwarden, bijv. info@abc.nl naar abc@tiscali.nl

Je krijgt inlogtoegang, zodat je anytime/ anywhere dingetjes kan veranderen!
Oooow naaaajs.. Die zitten in Roermond. Guess where I live :)
Maareeh, strakke site, zo strak dat ik niets kan vinden daar :P
Bedankt voor de tip!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
UltraSub schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:00:
[...]
Wow.. is daar ook een engelse versie van? :P
Rechtsboven zit een mooie vlag - die van Engeland

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
UltraSub schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:00:
[...]
[...]
Oooow naaaajs.. Die zitten in Roermond. Guess where I live :)
Maareeh, strakke site, zo strak dat ik niets kan vinden daar :P
Bedankt voor de tip!
http://hosting.e-factory.nl/NL/index.html

Er zijn 2 buttons. De onderste moet je hebben.

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Goede ervaringen met public-servers.com, een Nederlandse club. Incl. virus- en spamfilter.
Gratis voor persoonlijk gebruik tot 1GB aan traffic per maand (DNS, web en mail verkeer bij elkaar opgeteld).
Pagina: 1