Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Met een bepaald stukje software van object desktop moet dit te doen zijn, heb het zelf ook al eens voor elkaar gekregen.
op www.wincustomize.com onder ofwel bootskins of logon in het linker navigatiemenu vind je wellicht meer info. En anders even googlen.
op www.wincustomize.com onder ofwel bootskins of logon in het linker navigatiemenu vind je wellicht meer info. En anders even googlen.
Zoeken met de termen logonscreen of welcomescreen zal je vast wel verder helpen denk ik.
Ik ben er ook ooit eens mee bezig geweest, niet al te moeilijk.
Daar heb ik al op gezocht maar dan lrijgik logonscreen en welcomescreen. En ik bedoel net dat 'splashscreen' er tussen in. Ik dacht iemand weet het hier, maar ik zal uiteraard zelf ook nog wel verder zoeken.job schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:23:
Zoeken met de termen logonscreen of welcomescreen zal je vast wel verder helpen denk ik.
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Even in het register kijken onder HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Desktop\ en dan van Wallpaper de waarde veranderen.
Dan weet ik niet welk scherm je bedoelt.doemaarwat schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:25:
Daar heb ik al op gezocht maar dan lrijgik logonscreen en welcomescreen. En ik bedoel net dat 'splashscreen' er tussen in. Ik dacht iemand weet het hier, maar ik zal uiteraard zelf ook nog wel verder zoeken.
Je hebt het boot-logo..
Daarna krijg je kort een welcomescreen, daarna een logonscreen en windows komt in beeld.
Meer dan 3 schermen kan ik me niet herinneren, maar dat kan ook aan mij liggen
Dat is um....thxEven in het register kijken onder HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Desktop\ en dan van Wallpaper de waarde veranderen
[ Voor 78% gewijzigd door doemaarwat op 12-12-2006 08:33 ]
Het was het welcomsscherm dan idd. Zie hierboven.job schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:31:
[...]
Dan weet ik niet welk scherm je bedoelt.
Je hebt het boot-logo..
Daarna krijg je kort een welcomescreen, daarna een logonscreen en windows komt in beeld.
Meer dan 3 schermen kan ik me niet herinneren, maar dat kan ook aan mij liggen.
Ik kan het ook fout hebben hoordoemaarwat schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:34:
Het was het welcomsscherm dan idd. Zie hierboven.
Ik zal m'n pc eens nader bestuderen tijdens de boot.. kijk dan eigenlijk nooit naar m'n pc..
Pagina: 1