Toon posts:

xbox360 aansluiten op HDTV sony bravia

Pagina: 1
Acties:
  • 2.214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik heb hier dus een probleempje, me pa heeft een HDTV sony bravia aan de muur hangen in de huiskamer en ik kan er dus niet goed achter zien welke kleuren de ingangen hebben...
en nu wil ik m'n xbox erop aansluiten en krijg ik hdtv kabels groen en blauw enzo...
aan de zijkant van de tv zitten normale ingangen, maar waar moete de hd kabels in dan?

ik dacht zelf aan de achterkant http://pdf.crse.com/manuals/2893779211.pdf hier in manual kan je zien hoe het er een beetje uitziet, pagina 121
aangezien ik niet achter de tv kan kijken en de handleiding in zwart wit is weet ik ook niet welke kleur waar moet... als iemand hier meer over weet dan graag een precieze uitleg :D

ik zat zelf te denke om gewoon maar erin te proppen en zien of het werkt, maar me pa zegt dat het dan misschien stuk gaat ofzo..

ik hoop dat jullie me kunnen helpen kan niet wachten om xbox te spele op high definition :D
alvast bedankt _/-\o_

• 6Pac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 19:16

6Pac

"Roma Victor"

Als je zelluf een beetje gezoch had op het internet had je dit topic niet hoeve opene.

van bove naar benede:

Groen = Y
Blauw = PB
Rood = PR

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

Verwijderd

Topicstarter
khad al gezocht, daardoor vond ik ook die manual online :p
we zijn boekje van de tv namelijk kwijt maarja...
bedankt :D kga zo ff de xbox aansluiten dan :D

Verwijderd

Ik weet niet hoe oud je bent (je zal geen 12 zijn gezien het tijdstip) maar is het echt te veel moeite om je woorden volledig uit te typen?
Als je al zo typed, vraag ik me af hoe je taalgebruik is als je een gesprek voert.

ontopic: de HD kabel van je xbox is inderdaad als volgt: YPBPR

Groen = Y
Blauw = PB
Rood = PR
deze coderingen staan ookl keurig op de tv bij deze aansluitingen (ik heb zelf ook een bravia kv32v2000) met deze info moet het dus kinderspel zijn om je xbox aan te sluiten. Mocht je een verkeerde kabel in een aansluiting steken gaat je TV niet stuk, maar heb je geen of raar beeld.