ik wil in loggen op mijn admin zodat ik de andere acounts weer kan verwijderen. heb daarmee een fout gemaakt en moet nu veel opnieuw instellen of terug naar die acount. maar dat moet zonder systeem herstel omdat ik anders de instellen voor inet kwijt ben. staan niet in een huidig herstel punt. kan iemand mij helpen?
wat is je vraag???
kan je niet meer inloggen omdat je je ww bent vergeten?
of kan je niet inloggen omdat je die stomme icoontjes hebt (zo ja bij deze icoontjes 2keer op CTRL+ALT+DEL)
kan je niet meer inloggen omdat je je ww bent vergeten?
of kan je niet inloggen omdat je die stomme icoontjes hebt (zo ja bij deze icoontjes 2keer op CTRL+ALT+DEL)
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
heb nieuwe acounts aangemaakt, maar wekt niet zoals ik had gehoopt en wil nu weer in mijn admin kunnen om deze te verwijderen. weet wel hoe je normale gebruikers kunt verwijderen maar, moet ze dus beide verwijderen zodat mijn admin weer active word. het ww weet ik nog
ok zoals ik al zei, bij het inloggen 2x op CTRL+ATL+DEL en dan kan je je account naam/ww invullen
ok thnkz ga ik even proberen
ja het is gelukt. weet je miss ook of je andere administrator acounts kan verwijderen. of is dat onmogelijk?
ja het is gelukt. weet je miss ook of je andere administrator acounts kan verwijderen. of is dat onmogelijk?
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 01:14 ]
je kan alle "user" (geen systeem accounts) accounts verwijderen MUV administrator en guest
alleen niet het account waar je onder bent ingelogt want die is in gebruik
alleen niet het account waar je onder bent ingelogt want die is in gebruik
Pagina: 1