De titel is een beetje onduidelijk, maar ik had eigenlijk _geen_ idee hoe ik het moest omschrijven. Mijn punt is dat als ik op de forum index de lijst met mods zie, rechts van de subfora-titels, ik de General mods, zoals Kaj. bij HW en Remy bij FG, aan kan klikken, maar als ik de myreact page van een moderator (die daar dus onder in het lijstje staan) op wil vragen, ik die mod eerst ergens op moet zoeken (via search of topic, of zelf inkloppen).
Is het niet een idee om behalve de GM's ook de mods uit het lijstje te voorzien van een linkje naar hun myreact? op die manier is het voor iedereen wat makkelijker om bij de (contact-)info van een modje te komen.
Ik heb btw gezocht naar een soortgelijke topics, maar ik kwam niet echt ver, mede omdat ik het hele 'probleem' niet echt lekker omschreven kreeg
Is het niet een idee om behalve de GM's ook de mods uit het lijstje te voorzien van een linkje naar hun myreact? op die manier is het voor iedereen wat makkelijker om bij de (contact-)info van een modje te komen.
Ik heb btw gezocht naar een soortgelijke topics, maar ik kwam niet echt ver, mede omdat ik het hele 'probleem' niet echt lekker omschreven kreeg