Ik heb Vista Ultimate build 6000 nederlandse versie geinslateerd. Nou heb ik onder in beeld het versie nummer staan in witteletters build 6000 is er ook een mogelijkheid om dat weg te kijken. Dat er niet meer staat welke versie ik heb.
Denk dat dit komt omdat je een beta/evaluation versie hebt. Dit is in beide gevallen niet zomaar weg te halen volgens mij...
Het is wel weg te halen maar dan ga je, helaas, in tegen de regels die gelden op dit forum.
Ik denk dat er weinig anders op zit dan Vista te kopen of een licentie te verkrijgen via school/werk.
Ik denk dat er weinig anders op zit dan Vista te kopen of een licentie te verkrijgen via school/werk.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb vista gewoon legaal geactiveerd met een originele key maar wil graag die tekst onderinmebeeld weg hebben.MAX3400 schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:49:
Het is wel weg te halen maar dan ga je, helaas, in tegen de regels die gelden op dit forum.
Verwijderd
Ja tuurlijk en ik ben de Kerstman.Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 00:08:
[...]
Ik heb vista gewoon legaal geactiveerd met een originele key maar wil graag die tekst onderinmebeeld weg hebben.
Niet lullig bedoeld, maar Vista NL is nog niet te koop, dus tenzij je leuk bij MSDN zit kun je geen originele key bezitten. De witte tekst onderin geeft aan dat je een evaluation versie draait, dus dat je je Vista geactiveerd hebt met een CCP (beta 2, RC1) key. De witte tekst kan alleen op die manier 'geactiveerd' worden.
offtopic:
@fl!pull: Zo simpel is het niet
@fl!pull: Zo simpel is het niet
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 00:34 ]
Verwijderd
HKCU,"Control Panel\Desktop","PaintDesktopVersion",0x00000000,"1"
edit:
rofl @ myself

rofl @ myself
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 00:37 ]
Gewoon even de key inkloppen die je bij je overeenkomst hebt gekregen en activeren.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()