Toon posts:

vist ultimatie versie info onderin bureaublad

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Vista Ultimate build 6000 nederlandse versie geinslateerd. Nou heb ik onder in beeld het versie nummer staan in witteletters build 6000 is er ook een mogelijkheid om dat weg te kijken. Dat er niet meer staat welke versie ik heb.

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:53
Denk dat dit komt omdat je een beta/evaluation versie hebt. Dit is in beide gevallen niet zomaar weg te halen volgens mij...

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Het is wel weg te halen maar dan ga je, helaas, in tegen de regels die gelden op dit forum.

Ik denk dat er weinig anders op zit dan Vista te kopen of een licentie te verkrijgen via school/werk.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:49:
Het is wel weg te halen maar dan ga je, helaas, in tegen de regels die gelden op dit forum.

Ik denk dat er weinig anders op zit dan Vista te kopen of een licentie te verkrijgen via school/werk.
Ik heb vista gewoon legaal geactiveerd met een originele key maar wil graag die tekst onderinmebeeld weg hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 00:08:
[...]

Ik heb vista gewoon legaal geactiveerd met een originele key maar wil graag die tekst onderinmebeeld weg hebben.
Ja tuurlijk en ik ben de Kerstman.

Niet lullig bedoeld, maar Vista NL is nog niet te koop, dus tenzij je leuk bij MSDN zit kun je geen originele key bezitten. De witte tekst onderin geeft aan dat je een evaluation versie draait, dus dat je je Vista geactiveerd hebt met een CCP (beta 2, RC1) key. De witte tekst kan alleen op die manier 'geactiveerd' worden.

offtopic:
@fl!pull: Zo simpel is het niet :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 00:34 ]

Verwijderd

HKCU,"Control Panel\Desktop","PaintDesktopVersion",0x00000000,"1"

edit:

rofl @ myself :P :X

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 00:37 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Gewoon even de key inkloppen die je bij je overeenkomst hebt gekregen en activeren.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.