Best Buy Edit Upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:10

Totaalgeflipt

De enige echte

Topicstarter
Ik heb een kleine edit gemaakt op de Best Buy Guide November, en dan met name het Upgrade systeem.

Ik heb er het volgende van gemaakt:
  • 1GB PC5300 DDR2, CL5 (TwinMos, 001-667-... € 92,81
  • AMD Athlon 64 3800+ Venice (S939, 2.4GHz,... € 94,44
  • AOpen QF50A (ATX, 350W, Zwart) € 44,77
  • Asus A8N-VM CSM, GeForce 6150 (mATX, PC... € 67,49
  • BenQ DW1655 16x (Dual-layer, LightScribe, Z... € 36,-
  • Maxtor DiamondMax 17, 160GB (7200rpm, S... € 49,85
Het systeem wordt vooral gebruikt om een beetje te msnen, internetten, beetje films downloaden van de Universiteit. En muziek luisteren. Voldoet dan de prijs kwaliteit verhouding een beetje. In totaal is het ongeveer € 385,36

De wijzigingen zijn dik gedrukt.

Volgens mij wel, maar qwa prijs kwaliteits verhouding ben ik niet helemaal up-to-date

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Prima systeempje. Je zou eventueel ook nog een beetje kunnen overklokken.

Ik weet niet hoeveel je wilt gaan downloaden, maar 160GB is echt zo vol. Zelf zou ik gaan kijken naar minimaal 250GB.

misschien vertel k morge nog wel ff wat. heb word me nu toch echt iets te laat :z :z

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Topicstarter
Haha nachtwaker :)

Maar iig bedankt, ik wacht je eventuele reactie af ;)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Uitkijken met je ram ;) je hebt nu DDR2 staan, socket 939 werkt alleen maar met DDR1

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Topicstarter
Goeie tip. Inderdaad,

Ik zal er dus ander geheugen in moeten hebben. Nu staat er DDR400/DDR333/DDR266 ECC/ non-ECC,un-buffered memory Dual Channel Architecture op de website van asus. Dus ik kan er dual channel geheugen in doen. Dus 2 reeptjes dezelfde,

Maar wat moet ik er dan in doen. De QVL ligt er daar momenteel uit. DDR400 is dat het zelfde als PC3200 of zit ik nu helemaal fout?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
DDR400 is PC3200 ja. Kijk ook eens in de RAM FAQ in PMG voor informatie over geheugen. En voor jou eisen voldoet elke pc. Voor msn, internet films en muziek kun je elke pc pakken.

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Topicstarter
Hijs niet voor mij, voor de broer van me huisgenoot. Maar goed, hij moet er wel een tijdje mee vooruit kunnen.

Ik ga nu een mooi reepje uitzoeken. Kijk later wel een x in de QVL van asus

• RoD
  • Niet online

RoD

Als zijn eisen niet veranderen dan kan hij er jaren mee doen hoor.

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Touchdomex schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 07:51:
Uitkijken met je ram ;) je hebt nu DDR2 staan, socket 939 werkt alleen maar met DDR1
Nou je het zegt. _/-\o_

Dus als geheugen zou je zoiets kunnen nemen. Zolang het maar ddr3200 is zit het wel goed.

En ik zou zeker nog wat investeren in harde schijf ruimte, Ik dacht aan 300 GB wel even genoeg te hebben. Verder ken ik de schijf niet, maar ik denk dat seagate en western digital beter zijn. Maar je moet zelf nog maar even wat reviews lezen.

Edit: Veels te langzaam :z, misschien maar is sneller gaan typen

[ Voor 4% gewijzigd door bassie op 12-12-2006 17:48 ]

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Topicstarter
Hij heeft zelf nog een externe 250 gb liggen. Beetje zonde imo.
Hehe,

Iemand een webshop die al deze rommel leverd, zodat ik maar 1x of eventueel 2x verzendkosten heb

• RoD
  • Niet online

RoD

Pricewatch

Zoek daar eens in rond. Alle shops en alle prijzen, dus het moet wel te vinden zijn. Ook kun je de producten in je winkelmandje gooien en dan zoekt de PW zelf uit bij welke shops het allemaal leverbaar is.

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-01 15:46
Je moet wel duidelijke vragen hebben anders wordt het topic zo maar gesloten door de moderators.

Leuk systeempje, ik was wel heel erg verbaasd van die prijs, is wel erg weinig voor best leuke onderdelen.

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Topicstarter
Ik heb inmiddels inderdaag RoD 4 producten in mijn winkelmandje bij PC Zaak, alleen kan ik nergens die Benq Brander en Moederbord vinden. Wel bij CD-Rom land maar die versturen niks. Alleen ophalen

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Topicstarter
Kleine update, nu heb ik inmiddels alles besteld.
Op dat moederbord na.

Dat is bijna nergens te leveren. Of hij is niet in vooraad, of hij staat gewoon niet op de website.
Iemand nog een webshop waar deze te krijgen is. En ook vooradig is?

Ik heb het dan wel over de Asus A8N-VM CSM,

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:19

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Topicstarter
Daar kun je alleen ophalen.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:53

Thandor

SilverStreak

Wat zoal leverbaar is kun je zelf prima uitzoeken a.d.v. de [urlhttp://tweakers.net/pricewatch=Tweakers.net Pricewatch[/url]. Indien het daar niet te vinden is kun je altijd proberen om contact op te nemen met een bedrijf voor bestelling of simpelweg voor een ander bord te kiezen :z.

Wat betreft de topicstart: Deze voldoet niet aan Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?. Dit is dan o.a. een reden waarom het topic op slot gaat. Lees dus eens wat reviews, benchmarks en ervaringen over de gekozen hardware. Kijk wat andere mensen voor configuraties hebben en baseer daar bv. de geheugencompatibliteit op :). Zo zijn er talloze zaken die je prima zelf uit kunt zoeken :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.