Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[windows Mobile 5.0]Kan categorieen niet wijzigen/deleten!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste MedeTweakers,

Ik heb een HP Ipaq HX2790, met daarop Windows Mobile(TM) als besturingssysteem.
Werkt bijna perfect, maar er zitten toch nog enkele dingen in die niet helemaal in orde zijn.

Zoals onder andere de categories, als je een item/afspraak wilt toevoegen in de Calendar. Aan elke afspraak die ik in de Calendar zet, wijs ik een categorie toe. In het verleden heb ik eens categorien toegevoegd die ik nu nooit meer gebruik, zodat ik ze dan ook wil verwijderen. Deze optie is er alleen niet in de Calendar Categories.

Weet iemand hoe ik de Categories wel kan verwijderen? Via Microsoft Office 2003 op de pc misschien? Want als ik mijn PDA opnieuw installeer na een Clean Reset, komen mijn categories weer gezellig terug, dus ze staan toch op de een of andere manier op de pc.

Verwijderd

Topicstarter
Kick.... Niemand enig idee of een oplossing? :*)

Verwijderd

Topicstarter
Weer een kick....niemand enige idee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:38:
Beste MedeTweakers,

Ik heb een HP Ipaq HX2790, met daarop Windows Mobile(TM) als besturingssysteem.
Werkt bijna perfect, maar er zitten toch nog enkele dingen in die niet helemaal in orde zijn.

Zoals onder andere de categories, als je een item/afspraak wilt toevoegen in de Calendar. Aan elke afspraak die ik in de Calendar zet, wijs ik een categorie toe. In het verleden heb ik eens categorien toegevoegd die ik nu nooit meer gebruik, zodat ik ze dan ook wil verwijderen. Deze optie is er alleen niet in de Calendar Categories.

Weet iemand hoe ik de Categories wel kan verwijderen? Via Microsoft Office 2003 op de pc misschien? Want als ik mijn PDA opnieuw installeer na een Clean Reset, komen mijn categories weer gezellig terug, dus ze staan toch op de een of andere manier op de pc.
Heb je het al eens geprobeerd via Outlook 2003 op de PC?

Verwijderd

Download de trial van een goede PIM zoals pocket informant. Die hebben deze optie namelijk wel.
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 09:56:
Weer een kick....niemand enige idee?
Download de trial van een goede PIM zoals pocket informant. Die hebben deze optie namelijk wel.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:33:
Beetje onzin om een trial te downloaden, terwijl ik gewoon dik betaald hebt voor software die er nu op staat.
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 15:50:
[...]Heb je het al eens geprobeerd via Outlook 2003 op de PC?
Al geprobeerd, maar nergens kunnen die categorieën teruggevonden worden.
Helpt helaas ook niet :'(
Pagina: 1