Hallo goedenavond,
Ik heb vandaag trots mijn nieuwe graka opgehaalt, een XFX geforce 7800GT 256mbddr3/PCI-E.
afin, ik zo trots als een hond thuis, snel schoenen uit.. broek uit(moest door de regen heen).
Uninstall alle drivers nog even in windhoos, sluit pc af om hem straks te booten met de nieuwe graka,
''Looks like a fairytale''
Nou, niet dus.. Graka erin gedaan.. hey beeld
.. jah heerlijk het werkte meteen.. aldus mijn gedachte.
Even nog in.. Bios alles resetten en opnieuw instellen.. ja tuurlijk dat was geen probleem,
[Save settings Y] reboot
over 5 minuutjes kan ik onheindig lekker gamen.
Je raad het al een ''maar''.
''Wilt u windows normaal opstarten: windows start in 30 seconden op''.. jah USB toetsenbord dus ik even 30 seconden vol spanning afwachten.
Afin, jah 3..2..1... BOOT en toen was het ook meteen DOOD. Beeld versprong, maar ging terug.. en viel uit
''wat doe je m'n leven'', dacht ik.
Ik harde restart.. jah helpt vaak.. en nog even de Biosjumper eruit gehaalt.
''Windows start in 30 seconden op'', yay zal hij het nu doen ?
Nee. het voorgaande verhaal herhaalde zich weer.
En nu.. radeloos op een ati X1300'tje zit ik hier te typen.. verdrietig naar mijn GF7800GT te kijken,
jah wat nu.. ik heb zo'n beetje alles al geprobeert.
Ik ben natuurlijk ook niet dom(nee ?.. nee
) ik wist heus wel dat mijn 350 watt voeding het meschien niet kon trekken... maar aan de andere kant. 1 harde schijf geluidskaartje.. dvdspeler/cdbrander combodrive.. Athlon643500+.
met mijn rekensom kom ik nog niet boven de 150 Watt uit.. 200 watt lijkt mij genoeg rek voor de graka.
Dat dacht ik... neen ging niet werken alles geprobeerd.
er ging een lichtje branden /me Bling! ik had nóg een PCI-E systeempje staan, Welliswaar met 350 watt voeding.. maar door mijn masterlijke connecties
had ik binnen 30 min een 400 watt voeding.. yeuhh gamen.
Dat dacht ik alweer, het mocht weer niet waar zijn... precies hetzelfde probleem ging op het andere systeem verder.
Raar.. je graka is kapot..
Vaag, ik heb hem werkent uit een andere pc gehaalt.. hoezo, hij doet het wel. jah dat dacht ik.. ik weet zeker dat hij het doet.
..... één geheugen bankje minder.. en de helft van me geheugen over(door mijn gehaastheid en mijn enthousiasme ben ik vergeten geheugenbankje goed in te klemmen, yeuhh lekkere geur.. mijn ambi-pur was toch al op. Gatverdamme de meest ranige vebrandde electrische lucht kwam me tegemoet,
ik wist niet hoe snel ik de stekker eruit most roppen.
''
daar gaat me graka'' .. poeh gelukkig niet, nee het was me geheugen dat vastgebakken zat inhet slot. sjah.. maar proberen garantie te gaan claimen)
Toen ik windows probeerde te installeren.. toen ging het vaag.. ik kreeg een mooie 0X0000005a voorgeschoteld, ''Bon apitit'' zei meneer gates.
Windows Xp SP2 english draai ik op beiden machines
ja..maar...Yori.. je vergeet je specs !!!!
nee daar heb ik natuurlijk aan gedacht ik ga ze hier even posten !.
Amd athlon 64 3500+
1024(nu 512 MB) ddr3200@ 2.5CAS
Asrock Dual-SataII
WD Caviar 250SE(16mb/7200Sata2)
XFX geforce 7800GT
Coolermaster Xtremepower 380 watt.(30 piek -> 350 watt)
Systeem 2(jah die mijn geheugen heerlijk bakte)
Amd athlon 64 3500+
ECS RS-482-m
256 mb ddr3200Infineon
160GB Diamondmax9 ide 133
400 watt Foxtron voeding.
(had mijn 1024 mb overgezet)
Ik heb vandaag trots mijn nieuwe graka opgehaalt, een XFX geforce 7800GT 256mbddr3/PCI-E.
afin, ik zo trots als een hond thuis, snel schoenen uit.. broek uit(moest door de regen heen).
Uninstall alle drivers nog even in windhoos, sluit pc af om hem straks te booten met de nieuwe graka,
''Looks like a fairytale''
Nou, niet dus.. Graka erin gedaan.. hey beeld
Even nog in.. Bios alles resetten en opnieuw instellen.. ja tuurlijk dat was geen probleem,
[Save settings Y] reboot
''Wilt u windows normaal opstarten: windows start in 30 seconden op''.. jah USB toetsenbord dus ik even 30 seconden vol spanning afwachten.
Afin, jah 3..2..1... BOOT en toen was het ook meteen DOOD. Beeld versprong, maar ging terug.. en viel uit
Ik harde restart.. jah helpt vaak.. en nog even de Biosjumper eruit gehaalt.
''Windows start in 30 seconden op'', yay zal hij het nu doen ?
Nee. het voorgaande verhaal herhaalde zich weer.
En nu.. radeloos op een ati X1300'tje zit ik hier te typen.. verdrietig naar mijn GF7800GT te kijken,
jah wat nu.. ik heb zo'n beetje alles al geprobeert.
Ik ben natuurlijk ook niet dom(nee ?.. nee
met mijn rekensom kom ik nog niet boven de 150 Watt uit.. 200 watt lijkt mij genoeg rek voor de graka.
Dat dacht ik... neen ging niet werken alles geprobeerd.
Dat dacht ik alweer, het mocht weer niet waar zijn... precies hetzelfde probleem ging op het andere systeem verder.
Raar.. je graka is kapot..
Vaag, ik heb hem werkent uit een andere pc gehaalt.. hoezo, hij doet het wel. jah dat dacht ik.. ik weet zeker dat hij het doet.
..... één geheugen bankje minder.. en de helft van me geheugen over(door mijn gehaastheid en mijn enthousiasme ben ik vergeten geheugenbankje goed in te klemmen, yeuhh lekkere geur.. mijn ambi-pur was toch al op. Gatverdamme de meest ranige vebrandde electrische lucht kwam me tegemoet,
ik wist niet hoe snel ik de stekker eruit most roppen.
''
Toen ik windows probeerde te installeren.. toen ging het vaag.. ik kreeg een mooie 0X0000005a voorgeschoteld, ''Bon apitit'' zei meneer gates.
Windows Xp SP2 english draai ik op beiden machines
ja..maar...Yori.. je vergeet je specs !!!!
nee daar heb ik natuurlijk aan gedacht ik ga ze hier even posten !.
Amd athlon 64 3500+
1024(nu 512 MB) ddr3200@ 2.5CAS
Asrock Dual-SataII
WD Caviar 250SE(16mb/7200Sata2)
XFX geforce 7800GT
Coolermaster Xtremepower 380 watt.(30 piek -> 350 watt)
Systeem 2(jah die mijn geheugen heerlijk bakte)
Amd athlon 64 3500+
ECS RS-482-m
256 mb ddr3200Infineon
160GB Diamondmax9 ide 133
400 watt Foxtron voeding.
(had mijn 1024 mb overgezet)