[wannabeemodjemode]
Hoi, welkom op GoT.
GoT is geen helpdesk waar je even je vraag kunt dumpen. Op GoT wordt van je verwacht dat je eerst zelf op zoek gaat. Lees nog even
Het algemeen beleid en
Registratievoorwaarden / korte FAQ door.
Daar is ook te lezen dat er een aantal dingen niet kloppen aan je topicstart.
Je topictitel is veel te algemeen. Een topictitel als "Asus P5B (V) Deluxe WPA-PSK ondersteuning" was veel beter geweest. Dan kan je in 1 oogopslag zien waar het over gaat.
Verder staat je topic in het verkeerde subforum. Je topic staat namelijk in
Die Hard Overclocking terwijl je vraag helemaal niet over overclocken gaat. Je vraag had in
Processors, Mobo's & Geheugen gemoeten. Om je topic te verplaatsen door een modje kan je een topicreport doen dmv het

linksbovenin.
Daarnaast heb je niet aangegeven wat je zelf al hebt gevonden aan informatie en of je ook hier op GoT hebt gezocht. Ik weet wel zeker dat dit moederbord hier eerder besproken is. Heb je in de (digitale) handleiding van het moederbord gekeken? Daar staat het antwoord op je vraag vast wel in. (ondertussen bekijk ik die ook even).
En tot slot hoef je je niet je naam in je post te zetten, je nickname staat immers al aan de linkerkant. Groeten hoeft ook niet trouwens.
[/wannabeemodjemode]
Edit:
Volgens dit documentje
http://static.tigerdirect...DH-Deluxe_WiFi_Manual.pdf ondersteunt de Asus Wifi-AP Solo adapter wel WPA-PSK. Leek me ook logisch overigens, omdat tegenwoordig alle WiFi apparatuur WPA ondersteunen.
[
Voor 7% gewijzigd door
Jimster op 11-12-2006 23:07
]