Groene blokjes na converteren naar AVI

Pagina: 1
Acties:

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik heb met mijn dvd recorder: Panasonic EH55 een programma van de tv gehaald en dvd decrypter er VOB files van gemaakt. Ik kan het perfect afspelen met mijn software.

Als ik het vervolgens met AutoGK naar AVI wil zetten krijg wordt het beeld super klein (150x150 pixels ofzo) met allemaal groene blokjes (ik heb xvid en divx codec geprobeerd). Het lijkt wel of het beveiligd is ofzo, het geluid doet het wel goed. Toch is het wel vreemd dat ik met dvd decrypter het perfect kan afspelen toch :S?

Wie kan me helpen??

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-07 23:21
Groene blokjes doet me denken aan het niet geinstalleerd hebben van Media Player 10/11.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:01

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

smeerbartje schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:11:
Groene blokjes doet me denken aan het niet geinstalleerd hebben van Media Player 10/11.
Denk zelf dat het aan bepaalde codecs ligt :) Als VLC hier geen last van zou hebben (dus even uitproberen), dan kan je pas zeggen dat het aan WMP zou kunnen liggen.

Maar zet je files eens om met een ander programma, kan je ook testen als het aan AutoGK ligt.

[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 12-12-2006 11:05 ]

Wauw, een sig!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Heb het ook geprobeerd met VLC player > dezelfde blokjes.

Heb geprobeerd te converteren met flsk ofzo en daar deed hij het wel goed. Toch is dat vreemd aangezien ik met autogk normaal nooit problemen had...