[DPC] Dutch Power Cows Wiki

Pagina: 1
Acties:
  • 2.497 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Wars van vernieuwingen als we zijn :9 heeft het even geduurd alvorens we in deze hype mee wilden gaan. Maar uiteindelijk is het er toch van gekomen: de DPC-Wiki!! *O*

Het doel van de DPC-Wiki is om gezamenlijk te werken aan een goede presentatie van wat Distributed Computing is, wat de Dutch Power Cows zijn en hoe je kan deelnemen aan de verschillende projecten.

In deze wiki kan dus alle informatie gestopt worden die betrekking heeft op de projecten en de Dutch Power Cows zelf. We denken (en hopen) dat vooral de verschillende project-faq's hier hun thuis zullen gaan vinden.

Deelname aan de wiki is alleen mogelijk na inschrijving. Na registratie is het mogelijk om documenten te editten en nieuwe pagina's aan te maken. De wiki wordt beheerd door de DPC Crew maar alle hulp is welkom dus het is niet zo dat de moderators alleen uit crewleden bestaan!

Registreren doe je bijvoorkeur onder je GoT-nick zodat we weten wie je bent.

Waar is de wiki dan te vinden? We hebben het simpel gehouden: http://wiki.dutchpowercows.org

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
*O* wiki *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:53

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Arg! Niet goed voor mn ADHD, nog meer informatiebronnen die ik moet bijhouden voor accuraatheid.

Hoe zit het met moderatie van de edits? En zijn er antispam maatregelen genomen?

Ik ben namelijk erg actief als sysop/editor op de FAH Wiki en daar hadden we onze handen vol aan Wiki spam, wat met de custom blacklist ed nu redelijk goed managebaar is.

Ook is het heel erg lastig om de Wiki info relevant te houden zonder een heel leger aan contributors, vrijwillige bijdragen zijn beperkt omdat men zich niet geïnformeerd genoeg acht, of kunnen wijzigingen niet beoordelen op correctheid omdat zij de kennis missen. Is hier over nagedacht?

In z'n algemeenheid vind ik het een positieve ontwikkeling voor DPC, hoewel ik sceptisch ben voor NL-talige documentatie voor Internationaal georiënteerde projecten. Is het de bedoeling dat de Wiki gebruikt gaat worden als resource over de projecten waar DPC in participeerd, of meer als een ontwikkelplatform voor de FAQ binnen DPC, zodat de hele community kan bijdragen en niet alles van de PV'er afhangt ed.?

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
De bedoeling is dat de wiki gebruikt wordt als resource voor de projecten waarin de Dutch Power Cows participeren. We lopen al een hele tijd met de idee om vooral de verschillende project-faq's in een wiki te stoppen zodat inderdaad niet alles van de PV-er afhangt.

Het is niet de eerste isnteek om en alles omvattende disttributed computing-wiki te gaan onderhouden maar meer om een overzichtelijk systeem op te zetten met de diverse project-faq's als rode draad zodat nieuwe en ervaren DPC's snel aan relevante informatie kunnen komen.

Ik lees dat je uitgebreide ervaring hebt in het onderhouden van een wiki: alle hulp en nuttige tips in deze zijn welkom!

[ Voor 47% gewijzigd door KuuKe op 11-12-2006 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:54

NightBird

DPC-Crew Coding
*O* kiwi *O*

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPAM lol leuk maar >>>> smoking2000 heeft gelijk! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Goed bezig! Binnenkort eens wat tijd zoeken om de boel een beetje te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Kuuke schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:28:
De bedoeling is dat de wiki gebruikt wordt als resource voor de projecten waarin de Dutch Power Cows participeren. We lopen al een hele tijd met de idee om vooral de verschillende project-faq's in een wiki te stoppen zodat inderdaad niet alles van de PV-er afhangt.

Het is niet de eerste isnteek om en alles omvattende disttributed computing-wiki te gaan onderhouden maar meer om een overzichtelijk systeem op te zetten met de diverse project-faq's als rode draad zodat nieuwe en ervaren DPC's snel aan relevante informatie kunnen komen.

Ik lees dat je uitgebreide ervaring hebt in het onderhouden van een wiki: alle hulp en nuttige tips in deze zijn welkom!
Ik help iedereen graag, het heeft alleen als nadeel dat ik met zo veel dingen bezig ben dat ik overal maar weinig tijd voor heb. Daarom ben ik blij dat het niet de bedoeling is om project specifieke documentatie op de wiki te krijgen, de officiële project resources zijn daar de geschikte plaats voor zodat ook niet-DPCers daarvan kunnen profiteren.

We proberen bijvoorbeeld van de FAH Wiki een one-stop site te maken voor alles wat je erover kunt weten (en alle known problems en diens fixes op te documenteren om de last op het support forum wat te lichten), iets waar de project organisatie niet in kan voorzien wegens gebrek aan personeel daarvoor. Met de wiki is het aanbod van potentieel personeel vergroot naar de hele usercommunity. Helaas komen uit usercommunities weinig bijdragen, om de bijdtagen te maximaliseren kan je het beste lijsten produceren met de exacte items die nodig zijn. Soort van Fill-in-the-blanks. De core contributors zetten de algehele structuur op, en iedereen kan helpen dat in te vullen.

Het doel van de Wiki is dus om per project ongeveer het volgende vast te leggen, en het mogelijk maken voor de community om deze info up to date te houden:
- algemene info over het project
- resources voor dat project (website, forum, wiki, tools, etc)
- dpc specifieke info over dat project

en tevens om alles wat DPC omvat te documenteren op de Wiki?
Dus zaken als geschiedenis, organizatiestructuur, etc?

Ik zal binnenkort mijn eigen zaakjes eens op orde gaan maken (het begon allemaal met een reorganisatie van mn HDDs en powersockets), de drastische herstructurering van de FAH Wiki achter de rug is en mn verschillende development activiteiten wat concrete resultaten hebben (lees: finish & release FCI 1.0, QD-GUI voor Windows en qd port voor MacOSX/Intel + Universal Binary, etc), eens kijken wat ik kan betekenen voor de DPC Wiki. Want ik ben helemaal voor power to the people, maar ik moet niet door mn asses zakken als een te zwaar beladen wagen :)

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Seventeen or Burst? Is het de bedoeling dat wij de wiki gaan vullen en verbeteren?

(heb gebruiker aangemaakt en die typo maar weggehaald :+ )

Edit: worden er ook backups van gemaakt voor het geval er een grapjas is die alles weggooid?

[ Voor 49% gewijzigd door Megaflix op 11-12-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Elke edit kan ongedaan worden gemaakt door een sysop dmv een rollback.
Een wiki draai boven op een revision control :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
smoking2000 schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:10:
Elke edit kan ongedaan worden gemaakt door een sysop dmv een rollback.
Een wiki draai boven op een revision control :)
Dus ik kan niks slopen? Da's goed om te weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Nee, alles wat gesloopt is, kan relatief makkelijk weer gerestaureerd worden :)

Misbruik zal nog steeds gestraft worden met: Dood Door Duizend Packerd Bell PCs, en een IP ban :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Bovendien kan je bij bewezen moedwillig vernielen rekenen op de scherpe klauwen van deze haan :)

Uiteraard zit er naast de ingebakken rollback ook nog eens een backup voor de gehele wiki achter.

Enne, typo's heb ik met opzet laten staan. Om de woorden van Pim te gebruiken: d'r is altijd iemand die beter is in Nederlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
woei wiki. Het begin is er. Nu zien of we hem zo snel mogelijk met zijn allen gevuld kunnen krijgen met nuttige en minder nuttige informatie over DPC en DC projecten :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Megaflix schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:05:
Seventeen or Burst? Is het de bedoeling dat wij de wiki gaan vullen en verbeteren?

(heb gebruiker aangemaakt en die typo maar weggehaald :+ )

Edit: worden er ook backups van gemaakt voor het geval er een grapjas is die alles weggooid?
De SoB-faq staat nu hier. http://seventeenorbust.wiki.xs4all.nl/

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Da's een heul mooie wiki hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 09:57
Nog geen pagina over het gevaar van DC'en (dat je Henk en/of mij tegenkomt ;) ), wordt toch hoogste tijd daarvoor ;)

Maar goed initiatief :) Op deze manier hebben we wellicht altijd up to date FAQ's en ook laatste versies van optimale clients e.d..
Toppie dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:00

Jis

Hee een wiki goed hoor, dat kan eea een stuk laagdrempeliger maken. :)
Was het trouwens niet mogelijk om het WDO account te gebruiken?

https://u24.gov.ua/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis
  • Laatst online: 02:00

Jis

Ik weet eik niet of dit de plek voor bugjes is, maar dat hoort ik dan wel. Namelijk als ik de pagina's open op de wiki site krijg ik de volgende melding in IE6:
A Runtime Error has occurred.
Do you wish to debug?

Line: 10
Error: Expected ')'

Nu heb ik het weergeven van script errors aan staan in IE wat standaard niet zo is dacht ik, maar er is dan evengoed iets niet helemaal compatible denk ik. In Fx geeft ie de error niet trouwens.

https://u24.gov.ua/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Zomaar een vraagje aan de mods... Kan dit topic niet als sticky worden geplaatst.... Is de kans ook veel groter dat het topic blijft hangen! :9

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Zodra de GoT verkiezing(inschrijving) voor bij is.
Anders wordt het wel een erg blauwe bende daar boven :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

De nominaties zijn toch al gesloten, met dat topic kunnen we niet veel nuttigs meer. Totdat ergens (in MED?) een melding komt over de mogelijkheid tot stemmen is dat topic niet spannend. En dan nog is het niet heel erg van toepassing op DPC, bijna alleen voor de statsposters.

Er kan nog makkelijk een sticky extra in /5. De wiki zou paralel aan de FAQ moeten staan.

Totzover even snel mijn 2 cent.

edit:

En we zijn sticky. Top! d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door smoking2000 op 15-12-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Seti, Boinc en het Boinc FAQ heb ik ism met Diabolical aangemaakt op Wiki. De Boinc sectie is in het verleden ism met Kristoff gemaakt. Ik zou zo zeggen....enjoy

Moet je overigens op een Wiki pagina verwijzen naar je bronnen of personen? Daar weet ik niet. Anders moet ik even drie namen op de pagina gaan plaatsen

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pim. schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 10:33:
Anders wordt het wel een erg blauwe bende daar boven :)
Blauw O+
Leuk initiatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Laatst online: 21-05-2024
Met hem :)

Over die wiki: we gaan eens kijken hoe e.e.a. werkt, maar dit weekend heb ik zeker al geen tijd om ook maar iets te doen.

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:25

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

ben even door de Wiki gegaan, alle projecten zijn nu werkende linkjes, maar als een ingewijd persoon even wat meer over DPC en co kan vertellen zou dat mooi zijn natuurlijk... Heb het maar even snel gedaan, ik kan niet tegen rood... (niks tegen mods natuurlijk :P )

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:14

SandStar

DPC-Crew

Zandster

smoking2000 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:13:
De nominaties zijn toch al gesloten, met dat topic kunnen we niet veel nuttigs meer. Totdat ergens (in MED?) een melding komt over de mogelijkheid tot stemmen is dat topic niet spannend. En dan nog is het niet heel erg van toepassing op DPC, bijna alleen voor de statsposters.

Er kan nog makkelijk een sticky extra in /5. De wiki zou paralel aan de FAQ moeten staan.

Totzover even snel mijn 2 cent.

edit:

En we zijn sticky. Top! d:)b
Lol, was net de Folding faq aan het updaten maar je was precies hetzelfde aan het doen bleek net. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Ik las het op de Talk page :)

Ben atm een script aan het schrijven om een XML FAQ naar Wiki markup te converteren B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ziet er allemaal goed uit.
Nu nog vulling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
DSmarty schreef op maandag 18 december 2006 @ 15:02:
Ziet er allemaal goed uit.
Nu nog vulling :)
Er zijn een aantal personen druk bezig om de wiki te vullen. Het gaat voor mijn gevoel boven verwachting. De belangrijkste onderwerpen zijn al behandeld.

Wat ik ook leuk zou vinden dat er wat word geschreven over gebeurtenissen. Zoals Megaflushes, meetings en andere acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Tja.. een wiki vind ik toch meer een soort gemeenschappelijk naslagwerk in de stijl van wikipedia.

Voor aankondigingen van megaflushes, meetings e.d. is een forum meer geschikt. Wel kan er een verslag van dergelijke gebeurtenissen in de wiki geplaatst worden.

Verder zou je kunnen denken aan een CMS als portal voor het doorlinken naar de wiki en het forum waar een select aantal mensen artikelen kunnen plaatsen of wiki en forum items kunnen highlighten.

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Diabolical schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:24:
Tja.. een wiki vind ik toch meer een soort gemeenschappelijk naslagwerk in de stijl van wikipedia.

Voor aankondigingen van megaflushes, meetings e.d. is een forum meer geschikt. Wel kan er een verslag van dergelijke gebeurtenissen in de wiki geplaatst worden.
Ik denk dat dat precies is wat iisschots bedoelt. Zoiets als hier al een voorzetje voor gegeven is: http://wiki.dutchpowercows.org/index.php/Stampede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Hoe gaan we nu eigenlijk WDO (www.dutchpowercows.org) en WDO (wiki.dutchpowercows.org) uit elkaar halen?

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
WDO == www.dutchpowercows.org
wiki == wiki.dutchpowercows.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Laatst online: 21-05-2024
UD nu ook online, allen daarheen :)

(is nog wat werk aan :p )

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Wel gaaf om te zien dat bijna alle grote projecten in Wiki hetzelfde stramien hebben zoals in het verleden door onze ex-PV-er Sandstar is opgesteld _/-\o_

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
dat betekent dus dat SandStar een degelijk fundament heeft gelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:25

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Zou het een idee zijn om alle teams zich te laten voorstellen op de wiki? Zodat het geheel iets overzichtelijker wordt? Op moment zie ik af en toe namen flitsen, en ik kan ongeveer raden wie erin zitten, maar verder... (ja, wat mij betreft is de wiki nog een pietsie leeg, maar ik weet zo gauw niet waarmee we em kunnen opvullen)
Gewoon een ideetje, ik schiet em even de groep in

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

dit zijn niet de subteams, want ik sta er als éénling ook tussen.......
volgens mij is het wel een leuk idee, maar idd is het ook iets wat er eerder was met de konijnen op WDO.

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

En unstuky gemaakt, tevens toegevoegd aan de FAQ

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Ik weet niet of dit de juiste plek is om vragen te stellen, zoniet, verplaats em dan maar :). Ik heb via DPC.org een rc5-72 client gedownload, oftewel ik wil weer mee gaan doen. Ik heb het vroeger al eens gedaan, maar ik ben helemaal kwijt hoe het allemaal ook alweer in zn gang ging.

Ik had vroeger een statistieken pagina, waar ik kon zien hoeveel packets ik al had gegeten, en ik weet ook niet meer hoe ik me moet inschrijven? Of gaat dat automatisch als ik de client bij dpc haal?

Help! :/

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 21:50
Als je op deze pagina http://stats.distributed...._id=8&team=10313&source=y bij participant stats vanaf morgenochtend het emailadres invult dat je in je dnetc.ini hebt gezet, dan kan je zien hoeveel je vandaag hebt gedaan, door daarna op je naam te klikken en View this Participant's Work Unit Submission History aan te klikken (en dan kan je hem bookmarken).
En uiteraard kom jij elke ochtend hier in de DPCH kijken hoeveel je gedaan hebt en neem je alle mijlpalen en lof toejuichingen in ontvangst (die overmorgen al gaan beginnen als je DPC gejoined hebt _/-\o_ )

Jezelf bij DPC voegen kan morgen pas na de statsrun bij dnet die vannacht plaatsvind en doe je door op Edit your information te klikken op diezelfde pagina, in te loggen en jezelf bij DPC te plaatsen bij team 10313: Dutch Power Cows

Welkom terug op RC5-72 :>

[ Voor 16% gewijzigd door ParaNoiMia op 06-02-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Een verzoek aan alle statsposters: zouden jullie een bijdrage willen leveren aan de DPC Wiki pagina over statsposten?

Ik heb hier een begin gemaakt om handig links te verzamelen die statsposters kunnen gebruiken bij het schrijven van hun OP. Het lijkt me ideaal om op deze pagina een overzicht te hebben van alle project specifieke resources die in de stats-OP gebruikt kunnen worden, en alle algemene websites over koeien, grazen, stampen e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Vanaf vanmorgen heeft de WDO-header (zie www.dutchpowercows.org) een updateje gekregen. We hebben een tabje aangemaakt voor de wiki en de [url="/shop/"]shop[/url], zodat die direct aanklikbaar zijn en daardoor beter vindbaar voor bezoekers. Ook hopen we dat er (nog) meer gebruik van gemaakt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Laatst online: 13:16
ziet er goed uit d:)b

ps..... is het ook mogelijk om de gehele pagina te centreren ( zie huidige Tweakers.net) anders heb je het zo links in de hoek gepropt met een wide-screen :P

EDIT : zie ook dat dit voor /5 geldt .... wellicht ben ik de enige die dit vind :/

[ Voor 20% gewijzigd door Cpt00kirk op 20-06-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emphasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

/5 is hier gewoon gewoon gecentreerd hoor (kun je instellen in myreact -> voorkeuren)

En ik ben idd met je eens dat gecentreerd een stuk fijner is :D

________________-=Team ColdFusion=-______________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
emphasis schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:34:
/5 is hier gewoon gewoon gecentreerd hoor (kun je instellen in myreact -> voorkeuren)

En ik ben idd met je eens dat gecentreerd een stuk fijner is :D
:D je bent nooit te oud om te leren !! _/-\o_ bedankt voor de reactie... en heb weer een straat aan instellingen hierbij gevonden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 07:47
* NLSchutP sluit zich volledig aan bij Cpt00kirk...

Ook ik had alles nog links staan.. kende de voorkeuren niet eens...

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Heel interessant die discussie over links/rechts/midden, maar dit topic gaat over de wiki en niet over de uitlijning van GoT/WDO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
NightBird schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:04:
Heel interessant die discussie over links/rechts/midden, maar dit topic gaat over de wiki en niet over de uitlijning van GoT/WDO :)
aha .... :P effe ontopic d:)b goed gedaan en dus snel bereikbaar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 13:47

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

DPC wiki has a problem

Sorry! This site is experiencing technical difficulties.

Try waiting a few minutes and reloading.

(Can't contact the database server: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) (localhost))

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Is gefixt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 13:47

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
np! :)

Pagina: 1