Toon posts:

[cooling] MSI K9N SLI Platinum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb van het weekend een nieuwe pc besteld maar nu zie ik dat ik bij de cooler een dom foutje heb gemaakt, ik heb namelijk de cooler niet voor am2 gedaan maar voor 939.

het gaat dus om deze cooler

Zalman CNPS7000B-AlCu LED

Ik heb overal gezocht maar ik denk dus niet dat de cooler erop zal passen.
Daarom ben ik gaan zoeken om een andere cooler voor am2 alleen bij zalman heb je allemaal van die hele groter coolers.
Ik kwam 1 tegen dat is deze:

http://www.zalman.co.kr/e...view.asp?idx=202&code=005

Geschikt voor am2 alleen zou deze goed op het moederbord passen zonder dat het de videokaart in de weg zit bijv..

en me kast is grofweg met liniaal gemeten 18 cm breed (zonder iets erin) ook hier me vraag zal dit passen of hebben jullie nog een andere goede cooling.

Hoeft niet beslist zalman te zijn alleen kon ik niet echt iets anders vinden ;)

Alvast bedankt
Harm Hoekstra

(Oow ja voordat er iemand zegt van ga zoeken dat heb ik gedaan maar kwam er niet echt meer uit voor de rest hoop ik dat ik dit een keer goed heb geschreven er is altijd wel wat fout)

Verwijderd

Op deze compatibility list van de koeler staat jouw moederbord erbij. Hij is dus compatible en zal waarschijnlijk geen problemen geven icm je videokaart.
Ook staat bij de specificaties dat hij 125 mm hoog is. Pak dus je kast met ingebouwd mobo erbij en meet op of de afstand tussen het socket en de overstaande zijkant groter is dan 125 mm, en je weet of het gaat passen. Ik neem aan van wel, want een 'normale' uitbreidingskaart zoals een videokaart is denk zeker wel een cm of 10 hoog, en kasten zijn altijd een stuk breder dan een videokaart.
Overigens stond deze info letterlijk op de door jou gelinkte pagina ;)