Toon posts:

[Case] iUneed X15E LCD Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
onlangs heb ik bij een grote hardwareleverancier de iUneed X15E kast gekocht tegen een heel zacht prijsje.. dit zachte prijsje omdat het een "gerepareerd produkt" was, maargoed alles zou dus moeten werken

Afbeeldingslocatie: http://www.tecstore.net/images/htpc_dign_xe15.jpg

nu kwam ik thuis en heb ik dus als eerst alles ingebouwd en aangesloten, dat was allemaal geen probleem, totdat ik de LCD van deze kast wilde aanzetten, en tot mijn grote verbazing werkte deze dus niet!
ik alles nog een keer nagelopen, alle stekkers losgetrokken, nagekeken, psu getest, nergens problemen met mijn systeem, geen powerloss enz.
voor zoals ik weet heb ik alles aangesloten wat vanaf het scherm komt ( aan/uit schakelaar, adapterkabel, videokabel en de usb kabel voor het touchscreen).

nou kwam ik er achter dat er in mijn kast iets ontbreekt, namelijk de hele printplaat van de IR receiver! ik ff mezelf suf gegoogled en erachter gekomen dat de ir receiver volgens mij niet nodig is om de lcd te laten werken, alleen maar om door te lussen voor evt stand by mode.

heeft iemand ervaring met deze kast, of hetzelfde probleem ? laat het graag even horen _/-\o_

• s.vanrossem
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-02 20:18
De IR module heb je niet nodig, de enige kabel die hier op zit geprikt is de power-sw connector.
Dus wanneer je de pc aanzet, het lcd schermpje een piep krijgt dat die aan moet.