Welkom op GoT
Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600; Woonkamer: Asrock DeskMini B860, Core Ultra 5 245K, 16GB DDR5-7600
Als je erop klikt dan kan je een berichtje 'plakken' aan het topic dat de mods kunnen lezen (het topic 'licht' ook op voor de desbetreffende mods). Daarin kan je gewoon zeggen dat je het topic wil sluiten
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 11-12-2006 20:33 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Je kunt wel een moderator betreffende het forum/subforum een "
Succes en veel plezier op GoT
[ Voor 24% gewijzigd door Zerora op 11-12-2006 20:42 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Geniale opmerking! Als je al weet dat je 'm wil sluiten, of als je topic zo dom is dat je 'm wil sluiten, waarom zou je 'm dan openen? Oftewel, think twice before you do anything stupid on this forum.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:34:
Waarom zou je zelf een topic willen sluiten?
Welkom trouwens
Verwijderd
proller schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:36:
[...]
Geniale opmerking! Als je al weet dat je 'm wil sluiten, of als je topic zo dom is dat je 'm wil sluiten, waarom zou je 'm dan openen? Oftewel, think twice before you do anything stupid on this forum.
Welkom trouwens
^^ Met stomproller schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:36:
[...]
Geniale opmerking! Als je al weet dat je 'm wil sluiten, of als je topic zo dom is dat je 'm wil sluiten, waarom zou je 'm dan openen? Oftewel, think twice before you do anything stupid on this forum.
Welkom trouwens
Toch nog even: ik denk niet dat de mods het op prijs stellen als ze in plaats van topicreports DMs krijgen. De TR-functie bestaat niet voor niks, ik zou me persoonlijk groen en geel ergeren aan elke minuut zo'n gele balk bovenaan, dat er nieuwe 'topicreports' zijn. Gewoon het handje blijven gebruiken dusZerora schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:32:
Je kunt wel een moderator betreffende het forum/subforum een Direct message of email sturen met verzoek of ze je topic willen sluiten. Indien het verzoek redelijk is, willen ze je uiteraard helpen. En anders zullen ze wel aangeven waarom het niet redelijk is.
Edit: Het kan trouwens wel, voor zeer dringende zaken. Dat gaat alleen nog steeds niet per DM, maar via SeM.
[ Voor 7% gewijzigd door DataGhost op 11-12-2006 20:44 ]
Ik was even die topic report vergeten.
Maar idd. topic report is beter dan DM of email. Maar mocht er na een aantal dagen nog steeds niks gebeurd zijn, kun je natuurlijk alsnog overwegen om een DM of email te sturen mocht je topic daadwerkelijk zo vern**kt zijn dat je die gesloten wil hebben.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Admin ook goed
Anyhoe, zie proller dus
Dit topic is gesloten.
![]()