Toon posts:

hoe sluit ik een topic

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey ben sinds vandaag lid maar weet niet hoe ik een topic moet sluiten kan iemand mij dat uitleggen _/-\o_ _/-\o_

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-03 22:51
Alleen MODS kunnen dat (moderators)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:48

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

erm

Niet :?, dat doet een Modje wel voor je :P

Xbox Live ID:Notna8310

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:13
Door op het handje te klikken boven in (topic report) als je daar zegt dat je topic moet worden gesloten, dan kijken ze of het nodig is en dan gebeurt het.

Welkom op GoT :*) :)

Verwijderd

Topicstarter
okeej thnx nouw moderator sluit deze maar :D

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
dan kan je niet. punt. :)

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600; Woonkamer: Asrock DeskMini B860, Core Ultra 5 245K, 16GB DDR5-7600

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lijnksboven het topic zie je een handje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

Als je erop klikt dan kan je een berichtje 'plakken' aan het topic dat de mods kunnen lezen (het topic 'licht' ook op voor de desbetreffende mods). Daarin kan je gewoon zeggen dat je het topic wil sluiten :)

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 11-12-2006 20:33 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je nou nog meer van zulk soort vragen hebt lees dan even de FAQ's ipv een topic te openen. Daar in kan je het antwoord vinden op bijna alle vragen over het gebruik van het forum :)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:05

Zerora

Ik Henk 'm!

Zoals de meeste users hier behoren we tot de groep normale users (grijze naam). Dat betekent dat we geen topics kunnen sluiten. Alle users met een rode, blauwe of groene naam, oftewel moderators, kunnen dit wel. Zij behoren dan ook tot de T.net crew die Tweakers.net + forum netjes dag en nacht bewaken tegen allerlei gespuis :P.

Je kunt wel een moderator betreffende het forum/subforum een "Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif Topic report" met verzoek of ze je topic willen sluiten. Indien het verzoek redelijk is, willen ze je uiteraard helpen. En anders zullen ze wel aangeven waarom het niet redelijk is.

Succes en veel plezier op GoT ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Zerora op 11-12-2006 20:42 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Waarom zou je zelf een topic willen sluiten? :?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:43

Nik

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:34:
Waarom zou je zelf een topic willen sluiten? :?
Geniale opmerking! Als je al weet dat je 'm wil sluiten, of als je topic zo dom is dat je 'm wil sluiten, waarom zou je 'm dan openen? Oftewel, think twice before you do anything stupid on this forum.

Welkom trouwens :w

Verwijderd

proller schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:36:
[...]

Geniale opmerking! Als je al weet dat je 'm wil sluiten, of als je topic zo dom is dat je 'm wil sluiten, waarom zou je 'm dan openen? Oftewel, think twice before you do anything stupid on this forum.

:Y)

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02 15:57
proller schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:36:
[...]

^^ Met stom ;)

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:59

DataGhost

iPL dev

Hoe sluit je een topic? Door er zo een als deze te openen 8)7
Zerora schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:32:
Je kunt wel een moderator betreffende het forum/subforum een Direct message of email sturen met verzoek of ze je topic willen sluiten. Indien het verzoek redelijk is, willen ze je uiteraard helpen. En anders zullen ze wel aangeven waarom het niet redelijk is.
Toch nog even: ik denk niet dat de mods het op prijs stellen als ze in plaats van topicreports DMs krijgen. De TR-functie bestaat niet voor niks, ik zou me persoonlijk groen en geel ergeren aan elke minuut zo'n gele balk bovenaan, dat er nieuwe 'topicreports' zijn. Gewoon het handje blijven gebruiken dus :)
Edit: Het kan trouwens wel, voor zeer dringende zaken. Dat gaat alleen nog steeds niet per DM, maar via SeM.

[ Voor 7% gewijzigd door DataGhost op 11-12-2006 20:44 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:05

Zerora

Ik Henk 'm!

@ Dataghost, :X
Ik was even die topic report vergeten.
Maar idd. topic report is beter dan DM of email. Maar mocht er na een aantal dagen nog steeds niks gebeurd zijn, kun je natuurlijk alsnog overwegen om een DM of email te sturen mocht je topic daadwerkelijk zo vern**kt zijn dat je die gesloten wil hebben.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 21:17

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:29:
okeej thnx nouw moderator sluit deze maar :D
Admin ook goed :)

Anyhoe, zie proller dus :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1