Ik heb een tagan voeding van 480 watt. Nu merkte ik gisteren op eens dat mijn pc een beetje raar deed. Mijn hardeschijven spinde constant op en stopte daarna weer met draaien (zeg maar met een interval van een minuut), om vervolgens weer op te spinnen. Toen ik achter mijn pc ging zitten merkte ik dat wanneer de HD's stopte, mijn pc ook even bleef hangen, totdat mijn HD's weer opspinde. Nu zette ik mijn pc uit en vervolgens weer aan om te kijken wat het probleem was. Toen kreeg ik van mijn videokaart de melding dat ik de voeding van de kaart moest aansluiten. (geen spanning dus..)
Ik wist toen zeker dat het aan de voeding lag en heb hem er dus uitgehaald. Omdat ik nog even de voltage's wilde meten heb ik hem buiten mijn kast om aangesloten. En toen bleek dat de voeding weer genezen was. Alles werkte (en werkt nu nog steeds) als een zonnetje
Nu mijn probleem: Wat zou ik doen. Ik vertrouw mijn voeding nu niet meer. En ik heb geen zin dat ik weer straks met het zelfde probleem zit. (dat constant opspinnen kan nooit goed voor de schijven zijn...) Maar wanneer ik hem terug stuur voor garantie gaan ze hem natuurlijk testen en wie zegt dat hij het daar ook niet gewoon doet. (dit probleem is overigens gekomen een paar dagen nadat ik een extra HD er in gemaakt had maar ik denk dat dat puur toeval is)
Wat zouden jullie doen?
Hebben hier mensen ervaring met de service van Tagan?
Mensen die het zelfde hebben meegemaakt?
Mijn specs:
p4 2,8
1024 MB
4 HD's
Radeon 9700
Ik wist toen zeker dat het aan de voeding lag en heb hem er dus uitgehaald. Omdat ik nog even de voltage's wilde meten heb ik hem buiten mijn kast om aangesloten. En toen bleek dat de voeding weer genezen was. Alles werkte (en werkt nu nog steeds) als een zonnetje
Nu mijn probleem: Wat zou ik doen. Ik vertrouw mijn voeding nu niet meer. En ik heb geen zin dat ik weer straks met het zelfde probleem zit. (dat constant opspinnen kan nooit goed voor de schijven zijn...) Maar wanneer ik hem terug stuur voor garantie gaan ze hem natuurlijk testen en wie zegt dat hij het daar ook niet gewoon doet. (dit probleem is overigens gekomen een paar dagen nadat ik een extra HD er in gemaakt had maar ik denk dat dat puur toeval is)
Wat zouden jullie doen?
Hebben hier mensen ervaring met de service van Tagan?
Mensen die het zelfde hebben meegemaakt?
Mijn specs:
p4 2,8
1024 MB
4 HD's
Radeon 9700