Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Validatie voor toevoeging product onterecht afgewezen

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Allereerst, sorry voor de wellicht wat vage topictitel, maar ik kon niks beters verzinnen.

Goed, waar het om gaat.
Laatst wilde ik het product de Archos 604 Wifi toevoegen aan de Pricewatch, omdat deze er nog niet in staat. Dus, product toegevoegd, productpagina meegegeven ed. Maar helaas bleek het volgens een FP Admin onduidelijk of onvolledig te zijn.
Ok, dat kan ik me opzich voorstellen, want in de Pricewatch bevindt zich al de Archos 604. Dit is de "gewone" versie. De versie die ik wilde toevoegen is de Archos 604 Wifi, welke een verbeterde versie is met Wifi en touchscreen. Nu lijken ze op het eerste oog identiek, ook de productpagina's verschillen niet zoveel, dus vandaar dat er misschien onduidelijkheid ontstaan is.
Ik heb dit dus proberen uit te leggen in een email, maar ik kreeg geen antwoord (2 week geleden mail verstuurd). Vandaar dus maar dit topic, want ik zou niet weten waar ik anders heen moest als mail niet werkt... Mocht het hier niet goed staan, sorry!

Ik zou dus willen vragen of de Archos 604 Wifi alsnog toegevoegd kan worden, omdat het:
1. een ander product is dan de "gewone" Archos 604
2. Archos het ook als ander product ziet, en de webshops beide spelers ook apart verkopen.
3. Er een veel hogere prijs aan de 604 Wifi zit dan de gewone 604.

Ik zie dus niet in waarom dit product niet toegevoegd zou kunnen worden.
Link naar productpagina gewone 604
Link naar productpagina 604 Wifi.

Ik hoop dat dit zo een beetje duidelijk is en ik dit op de goede plaats aankaart :)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De Archos 604 Wifi , 30GB (USB 2.0, 54Mbps) staat er sinds verleden week al in de Pricewatch.

Verwijderd

Ik zou toch even de e-mail nog een keer opnieuw sturen; over het algemeen werkt dat wat handiger voor dit soort zaken. Normaal wordt dit ook via e-mail behandeld, en om te voorkomen dat we hier een overspoeling krijgen van topics die eigenlijk meer een 1:1 aangelegenheid zijn...

... doe ik hem toch op slot ;)

[edit]
Curse you! Langbaard :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 20:52 ]

Dit topic is gesloten.