De pc van mijn buurman heeft sinds een aantal dagen het volgende probleem:
Bad_System_Config_Info
STOP : 0x00000074(0x00000003, 0x00000002, 0x80087000, 0xc000014c)
Het volgende heb ik op de website van MS gevonden:
Cannot Start Windows XP After You Install Windows 2000&
Kortom beste is om te gaan formateren. Maar tijdens het formateren van de hardeschijf krijg ik de melding dat de partitie niet geformateerd kan worden, doordat er mogelijk fouten op de hardeschijf zijn aangetroffen.
- Ik heb Powermax van Maxtor draaien, maar deze vind geen errors. Ook S.M.A.R.T. geeft niks aan.
- Memtest heeft hier een halve dag gedraaid, vond ook geen fouten.
- kabelsheb ik los gemaakt en opnieuw bevestigd, ook dit hielp niet.
- nu ben ik met een programma de oppervlakte van de schijf aan het scannen (wat heel lang gaat duren, maar tot nu toe heeft hij nog niks gevonden.
Wat zou het anders kunnen zijn?
Is er misschien een programma om de IDE controllers van het moederbord te testen?
Bad_System_Config_Info
STOP : 0x00000074(0x00000003, 0x00000002, 0x80087000, 0xc000014c)
Het volgende heb ik op de website van MS gevonden:
Cannot Start Windows XP After You Install Windows 2000&
Kortom beste is om te gaan formateren. Maar tijdens het formateren van de hardeschijf krijg ik de melding dat de partitie niet geformateerd kan worden, doordat er mogelijk fouten op de hardeschijf zijn aangetroffen.
- Ik heb Powermax van Maxtor draaien, maar deze vind geen errors. Ook S.M.A.R.T. geeft niks aan.
- Memtest heeft hier een halve dag gedraaid, vond ook geen fouten.
- kabelsheb ik los gemaakt en opnieuw bevestigd, ook dit hielp niet.
- nu ben ik met een programma de oppervlakte van de schijf aan het scannen (wat heel lang gaat duren, maar tot nu toe heeft hij nog niks gevonden.
Wat zou het anders kunnen zijn?
Is er misschien een programma om de IDE controllers van het moederbord te testen?