Ik overweeg om de Dell XPS M1210 aan te schaffen die ik met name mobiel (connect card/wireless broadband) zal gaan gebruiken voor internet, e-mail, messenger/ICQ en in iets mindere mate voor word, photoshop, dreamweaver en dvd kijken. Dus niet voor gamen.
Ik heb 'm op dit moment als volgt geconfigureerd:
XPS M1210 Core 2 Duo Processor T7200, 2.0 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB
1024MB 533 MHz DDR2 SDRAM (2x512)
100GB (7,200 rpm)
Intel Graphics Media Accelerator 950
Dell Wireless 350 Bluetooth Card
Intel Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps)
Integrated camera
Volgens de verkoper is het gewicht met de 6-cell batterij 1,94 kg en met de 9-cell iets zwaarder. Ik vind 'm iets aan de zware kant. Ik wilde eigenlijk de lichtere en iets kleinere vaio tx3xp kopen (ik meen 1,25 kg) maar met de tx3xp kom ik een stuk duurder uit dan met de xps m1210. De tx3xp is dan ook een stuk sneller, maar ik denk dat ik dat voor mijn gebruik niet echt nodig heb. Daarom mijn vraag: zijn bovenstaande specs volgens jullie 'snel en goed genoeg' voor hetgeen ik de xps m1210 wil gaan gebruiken? Ik heb voor de standaard grafische kaart gekozen omdat ik vermoed dat de optionele '256MB NVIDIA®GeForce™ Go 7400 TurboCache' perfect is voor gamers maar voor mijn doeleinden niet echt nodig is.
Weet iemand hoe de kwaliteit van de geintegreerde camera is?
De verkoper heeft mij verzekerd dat het mogelijk is om een sim kaart (voor wireless broadband) rechtstreeks in het notebook te plaatsen, dus zonder connect-card of pcmcia card. Kan iemand dat bevestigen?
Thnks.
Ik heb 'm op dit moment als volgt geconfigureerd:
XPS M1210 Core 2 Duo Processor T7200, 2.0 GHz, 4 MB L2 cache, 667 MHz FSB
1024MB 533 MHz DDR2 SDRAM (2x512)
100GB (7,200 rpm)
Intel Graphics Media Accelerator 950
Dell Wireless 350 Bluetooth Card
Intel Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps)
Integrated camera
Volgens de verkoper is het gewicht met de 6-cell batterij 1,94 kg en met de 9-cell iets zwaarder. Ik vind 'm iets aan de zware kant. Ik wilde eigenlijk de lichtere en iets kleinere vaio tx3xp kopen (ik meen 1,25 kg) maar met de tx3xp kom ik een stuk duurder uit dan met de xps m1210. De tx3xp is dan ook een stuk sneller, maar ik denk dat ik dat voor mijn gebruik niet echt nodig heb. Daarom mijn vraag: zijn bovenstaande specs volgens jullie 'snel en goed genoeg' voor hetgeen ik de xps m1210 wil gaan gebruiken? Ik heb voor de standaard grafische kaart gekozen omdat ik vermoed dat de optionele '256MB NVIDIA®GeForce™ Go 7400 TurboCache' perfect is voor gamers maar voor mijn doeleinden niet echt nodig is.
Weet iemand hoe de kwaliteit van de geintegreerde camera is?
De verkoper heeft mij verzekerd dat het mogelijk is om een sim kaart (voor wireless broadband) rechtstreeks in het notebook te plaatsen, dus zonder connect-card of pcmcia card. Kan iemand dat bevestigen?
Thnks.