Toon posts:

TX-32LX600F of 32V2000

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga voor de kerst een nieuwe 32 inch LCD aanschaffen. Nu heb ik een hoop op dit forum aan info kunnen vinden, maar nog niet veel verhalen gelezen over de panasonic TX-32LX600F. Ik hoor vaak dat de 32V2000 op dit moment een van de beste 32inchers is, maar deze tv is nu alweer een tijdje op de markt. Die panasonic is volgens mij weer een stukje nieuwer. Wat zou jullie keus zijn?
Budget = 1400

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02 11:07
Beide hele goede televisies, absoluut waar, echter te duur naar mijn mening.

Als ik het geld had zou ik denk ik voor de Pana kiezen. Echter, gezien de prijs zou ik ook eens kijken naar de Toshiba WL68 vanwege een nieuwe "100 Hz" en 3 HDMI inputs. Is nog goedkoper wia het web ook. Of de Sony v2500 welke weer een beter contrast moet hebben en 2 HDMI inputs.

Ik wil je keuze niet moeilijker maken, maar er zijn zojuist zoveel nieuwe modellen uitgekomen, dat de hoofdprijs betalen voor "oude" modellen gewoon stelen van jezelf is.

IMHO

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik nog niemand gehoord heb over die toshiba ben ik niet snel geneigd om die te gaan halen. Wat dat betreft speel ik het liever op safe, en koop ik een tv zonder bekende problemen. De TX-32LX600F schijnt wel mooier zwart weer te geven dan de sony. Heeft iemand deze tv toevallig thuis hangen?

Verwijderd

Toshiba is een hele goede LCD TV, alleen totaal niet te vergelijken met de LX600. Kijkhoek, kleur -en zwartweergave van de Panasonic is echt het beste wat er op het moment te krijgen is. Niet twijfelen en voor de LX600 gaan!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02 11:07
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 22:04:
Toshiba is een hele goede LCD TV, alleen totaal niet te vergelijken met de LX600. Kijkhoek, kleur -en zwartweergave van de Panasonic is echt het beste wat er op het moment te krijgen is. Niet twijfelen en voor de LX600 gaan!
Ook tov de 68?
Deze heb ik nog niet in het "eggie" gezien namelijk.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

kijkhoek en zwartweergave van de WL68 vind ik niet zo geweldig, zeker naast de panasonic.

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe is over het algemeen de zwartweergave op de sony? in de winkel zag het zwart van de sony er namelijk niet echt zwart uit. Maar dit zou natuurlijk aan de instellingen kunnen liggen.
Pagina: 1