Toon posts:

van k7v naar a7v?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
jesus wat een dillema:

zal ik mijn k7v plus k7 750@927 verkopen en dan zo'n fijn a7v boardje plus tbird kopen?

Zo ja wat kan ik dan vragen voor mijn "ouwe" setje:

- k7v
- athlon 750 0.18micron (stabiel op 927 kan wel hoger waarschijnlijk als de heatplate er af is)
- tweeking device 2.0 (beste gfd die er is naar mijn idee)
- Global win fos32

nee ik koop geen abit bordje omdat ik hier te veel slechte ervaringen mee heb.

Verwijderd

En toch zeg ik Abit ..

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

En ik zeg Asus, want deze borden blijken uit alle headlines die op tweakers.net worden gepost, stabieler te zijn.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
ja das een duidelijk antwoord op mijn vraag! daar gaat deze post niet over jongens lezen!

anders gesteld: is het de moeite/geld waard om een kt133 boardje te kopen? zo ja wat kan ik dan voor mijn "ouwe" setje zie boven krijgen?

(aub geen abit vs asus gedoe want niemand zit hierop te w88, ik heb gewoon mijn redenen om geen abit te kopen einde discussie)

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Echt weggegooit geld! Wat denk je dat het je gaat kosten om boven 927Mhz uit te komen en er qua snelheid merkbaar op vooruit te gaan?
Als het je om de snelheid voor games gaat kun je misschien naar een Geforce2 upgraden als je die al niet hebt. Die is tenminste nog iets sneller dan alle andere videokaarten ;)

Wacht liever tot er 1.x Ghz processoren zijn, dan merk je er tenminste nog iets van.

Volvo V70 D5 my2011

Verwijderd

Topicstarter
kijk hier heb ik dus iets aan. ik wacht dus wel "ff" op 760mp en inderdaad 1.X cpu's. en die gf2 is niet echt een optie omdat ik nu al een gf1 DDR heb en ik van nvidia af wil dus.....

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
What's wrong met nvidia??? Je kunt toch niet zeggen dat ze geen goede videokaarten maken....en ook de referencedrivers zijn prima, toch?

Volvo V70 D5 my2011

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:17
Ja man nVidia rules!!

Verwijderd

Zadel SuB er nou niet mee op, ik heb zijn hele verhaal al gesproken, een NVidia kaart werkt perfect! ALS HIJ WERKT! (en dat doet hij bij SuB niet goed, probs. met AGP waarschijnlijk)

Verwijderd

Topicstarter
hehe je weet nog wie ik ben.

toegeven nvidia maakt goed spul maar de stategie die zij voeren bevalt mij niet elke 5 maanden een nieuwe chip maken. die vantevoren de hemel wordt in geprezen en dan alleen in 1280 en hoger sneller blijkt te zijn... (iedereen kent het gf2 verhaal onderhand wel). de toch wel waardeloze (buggy) drivers. T&l uh ja dat is echt een reden om nieuwe videokaart te kopen. NOT! ik wil mooier: fsaa en bumpmapping enzo. Niet een een of andere feature die bijna niet wordt gebruikt. iedereen moet toegeven 1 op de 30 spellen gebruikt volgens mij t&l... ja maar de toekomst dan zegt iedereen! owja net of ik 2 jaar dezelfde videokaart hou.

Nvidia is net als intel een tijdje terug gewoon arrogant en dus niet cool vandaar dat ik ook van intel op amd overgestapt ben.

ik blijf er vanaf nu gewoon vanaf of het moet echt beter worden.ik kijk gewoon nu uit naar v5 6k of de g800 (dual chip)

peace out

Verwijderd

Topicstarter
hehe je weet nog wie ik ben.

toegeven nvidia maakt goed spul maar de stategie die zij voeren bevalt mij niet elke 5 maanden een nieuwe chip maken. die vantevoren de hemel wordt in geprezen en dan alleen in 1280 en hoger sneller blijkt te zijn... (iedereen kent het gf2 verhaal onderhand wel). de toch wel waardeloze (buggy) drivers. T&l uh ja dat is echt een reden om nieuwe videokaart te kopen. NOT! ik wil mooier: fsaa en bumpmapping enzo. Niet een een of andere feature die bijna niet wordt gebruikt. iedereen moet toegeven 1 op de 30 spellen gebruikt volgens mij t&l... ja maar de toekomst dan zegt iedereen! owja net of ik 2 jaar dezelfde videokaart hou.

Nvidia is net als intel een tijdje terug gewoon arrogant en dus niet cool vandaar dat ik ook van intel op amd overgestapt ben.

ik blijf er vanaf nu gewoon vanaf of het moet echt beter worden.ik kijk gewoon nu uit naar v5 6k of de g800 (dual chip). Deze kaarten hebben gewoon veel betere 2d en da's voor mij net zo belangrijk als 3d, aangezien ik veel photshop en een 22" heb.

peace out

Verwijderd

Topicstarter
fuk dubbel hoe kan dat dan? maar de tweede lezen niet de eerste. ADMIN weg schoppen die eerste!

Verwijderd

Maar als je veel Photosjopt, was je toch beter af met een PIII processor; jeweetwel, met die SSE instructies waar Photosjop zoveel sneller mee werkt. :)

En wat denk je nou eigenlijk er mee op te schieten door nu al je hardware in te ruilen, voor een vergelijkbaar presterend iets? Zo kun je iedere 3 maanden wel gaan vernieuwen. Jouw PC-boer heeft een goeie aan jou :).
Pagina: 1