Jongens,
Als ik bezig ben met bijvoorbeeld het browsen in het menu van een spel of het laden van een map van bijvoorbeeld BF2 en ook andere spellen heb ik last van het volgende.
http://img504.imageshack.us/img504/2527/afbeelding454dx3.jpg
En hier heb ik last van bij ieder spel en altijd in het menu of tijdens het laden en het aller vreemdste is ik heb er geen last van tijdens het daadwerkelijk spelen.
Daarnaast als ik terug ga naar windows en were naar het spel is het weer weg.
En het is vrij vervelend als dit 3 keer gebeurt tijdens het laden.
Mijn system specs (relevante specs) zijn:
Asus A8N32-SLI Deluxe
Asus GF 7950GT
AMD 64 3200+ S939
2GB RAM (2x 512MB TwinMos dual channel + 2x G-Skill 512MB dual channel)
Timings: 2.5-3-3-7 2T, dit geheugen kan het aan het het op mijn MSI K8T Neo2 fir ook gedraait.
Drivers:
ASUS VGA card display driver version 91.47 for Windows 2000/XP
nVidia Chipset driver V6.82 for Windows 2000/XP/2003(WHQL)
Alle drivers, dus de graphics driver en de chipset drivers heb ik al compleet geupdate.
De spellen die ik speel zijn Delta Force Black Hawk Down en Battlefield 2.
Ik heb het nog niet geprobeerd bij andere spellen.
Ik heb zelf dus al geprobeerd mijn drivers de updaten, daarnaast mijn overclock er af gehaald.
Wat volgens mij niks uit mag maken aangezien ik er tijdens het spelen geen last van heb.
Spellen zijn volledig geupdate, anders kan je niet eens een server meer joinen tegenwoordig.
Ik zal vandaag mijn spellen opnieuw installeren.
In windows heb ik er geen last van.
Ik heb ook 3Dmark06 gedraait, no probs.
Ik heb wel een DVD reader die bijna overlijd misschien dat deze iets verkeerds leest?
Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt.
Als ik bezig ben met bijvoorbeeld het browsen in het menu van een spel of het laden van een map van bijvoorbeeld BF2 en ook andere spellen heb ik last van het volgende.
http://img504.imageshack.us/img504/2527/afbeelding454dx3.jpg
En hier heb ik last van bij ieder spel en altijd in het menu of tijdens het laden en het aller vreemdste is ik heb er geen last van tijdens het daadwerkelijk spelen.
Daarnaast als ik terug ga naar windows en were naar het spel is het weer weg.
En het is vrij vervelend als dit 3 keer gebeurt tijdens het laden.
Mijn system specs (relevante specs) zijn:
Asus A8N32-SLI Deluxe
Asus GF 7950GT
AMD 64 3200+ S939
2GB RAM (2x 512MB TwinMos dual channel + 2x G-Skill 512MB dual channel)
Timings: 2.5-3-3-7 2T, dit geheugen kan het aan het het op mijn MSI K8T Neo2 fir ook gedraait.
Drivers:
ASUS VGA card display driver version 91.47 for Windows 2000/XP
nVidia Chipset driver V6.82 for Windows 2000/XP/2003(WHQL)
Alle drivers, dus de graphics driver en de chipset drivers heb ik al compleet geupdate.
De spellen die ik speel zijn Delta Force Black Hawk Down en Battlefield 2.
Ik heb het nog niet geprobeerd bij andere spellen.
Ik heb zelf dus al geprobeerd mijn drivers de updaten, daarnaast mijn overclock er af gehaald.
Wat volgens mij niks uit mag maken aangezien ik er tijdens het spelen geen last van heb.
Spellen zijn volledig geupdate, anders kan je niet eens een server meer joinen tegenwoordig.
Ik zal vandaag mijn spellen opnieuw installeren.
In windows heb ik er geen last van.
Ik heb ook 3Dmark06 gedraait, no probs.
Ik heb wel een DVD reader die bijna overlijd misschien dat deze iets verkeerds leest?
Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 16:08 ]