over die katar vs bow , bow heeft stun he en katar niet
En waar denk je dat we in pRose mee bezig zijn?Suepahfly schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 21:20:
Goed nieuws! (voor de enkele naRose spelers onder ons). Er is een nieuw event en je kan een cart krijgen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik heb er 8 in een uur of twee, maar komt vooral omdat ik het laatste half uur in cf ben geweest.
Die droppen bijna allemaal een soepje
[edit]
Ik lees een eindje terug, en zie dat je 290 pouches nodig bent voor een complete cart. Dat kan nog lastig worden. Zeker gezien ik niet meer als een 2 uur per dag speel en lang niet altijd iets vang als ik een net gooi. Iemand tips?
Die droppen bijna allemaal een soepje
[edit]
Ik lees een eindje terug, en zie dat je 290 pouches nodig bent voor een complete cart. Dat kan nog lastig worden. Zeker gezien ik niet meer als een 2 uur per dag speel en lang niet altijd iets vang als ik een net gooi. Iemand tips?
[ Voor 46% gewijzigd door Suepahfly op 04-01-2007 23:40 ]
Hebben er meer mensen last van een lag? mn character voert mn commands pas na een 1 of 2 seconde uit. Heel irritant. 
nevermind. Had limewire nog aanstaan.

nevermind. Had limewire nog aanstaan.
[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 04-01-2007 23:44 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik heb net cart quest gehaald \o/ Kostte wel flink wat tijd in vergelijking met pRose
Nu nog geld sparen om een cart te kunnen kopen

Kater? Eerst water, de rest komt later
koste mij een klein uurtje @ rroseHaan schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 23:40:
Ik heb net cart quest gehaald \o/ Kostte wel flink wat tijd in vergelijking met pRoseNu nog geld sparen om een cart te kunnen kopen
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Anoniem: 188290
heey mensen heb een klein probleempje met rose. hij start wel op begon eerst met update, toen liep rose vast. na restart ging hij niet meer verder met updaten wel kwam de bovenste balk vol te staan, maar de balk waar de procenten in komen blijft leeg. na een paar seconden komen de knoppen in beeld waar ik rose mee kan spelen als ik op play rose klik doet hij niets. weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit op kan lossen.
Mensen het gaat me hier allemaal te snel voor degene die rRose spelen...kunnen we niet een lijstje maken ofzo? Met lvl's en dergelijke?
Alweer allemaal lijstjes lijkt mij niet zo handighotdog92 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 01:03:
Mensen het gaat me hier allemaal te snel voor degene die rRose spelen...kunnen we niet een lijstje maken ofzo? Met lvl's en dergelijke?
je kunt beter op de bekende lijsten kijken die er al zijn. De namen komen meestal wel overeen
Gloeiende godallemachtig wat een kolere quest is dit zeg. totaal al iets van 50 netten verneukt. Heb nog maar 5 lucky pouch.
Ik hoorde net zelfs ingame dat deze quest op Tala nooit helemaal voltooid is.Als ze ons tot eind januari geven dan hebben we kans, maar 1 week is echt veelst te weinig

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 05-01-2007 01:08 ]
(Noob) Waar kan ik die lijstjes vinden dan? (Noob)
Hey Zeo, ik wist niet dat je ook op Tweakers zat...HotdogNL hier;)
Hey Zeo, ik wist niet dat je ook op Tweakers zat...HotdogNL hier;)
laten we eens wat cijfertjes gaan spelen 
We gaan 8 uur per dag spelen, met elk uur 5 minuten pauze. Effectief dus een kleine 7,5 uur beschikbaar per dag, natuurlijk wel 7 dagen per week
Totaal nodig: 290 pouches. 10 soup per net, gemiddeld 1 pouch per 10 netten (rakker 50:5, ik had 17:1, dus kan aannemelijk zijn).
290 x 10 x 10 = 29000 soupjes nodig.
Ga je uit van een gemiddelde 15 seconde per soup (te doen), komen we op
29000x15 = 435000 sec = 7250 min = 120,8 uur. (in geval van 8 uur per dag = 15,1 dag).
Gaan we verder, ik dacht dat ze item weight 1 hadden en stel je kan maar 1500 per keer dragen.
29000/1500 = 19,3 keer dus inwisselen van soup -> net (eigelijk +2, omdat je dus ook tussendoor nieuwe quest moet halen, maar laten we even erbuiten).. Een loopje (scrol) kost een minuut, per net ben je ongeveer 10 seconde bezig. Totaal gaan we dus 483min+ 19min = 502 minuten bezig zijn met inwisselen en travel. Quest heeft geen weight, skippen we dus
Verder op de netjes. Per 10 pigs dus 1 pouch, gemiddeld nemen we makkelijk 10 seconde per big (soms even geen geluk op spawn of whatever). wederom dus 483minuten om de pouches te krijgen.
Dan dus het totaal:
7250 + 502 + 483 = 8235 minuten als je nonstop doormept/inwisselt/scrolt
Dus elke 15 sec een soup, elke 10 sec 10->1 net gewisseld en elke 10 seconde een pig 'genet'.
(8235/60) / 7.5 = 137,25 / 7.5 = 18.3 dagen bezig
Laat je echter de 200 pouches voor die balon hangen, komen we op een kleine 5,8 dagen.
Ga ik nu lekker slapen, mischien morgen maar eens vertalen en op Prose forum neerzetten
We gaan 8 uur per dag spelen, met elk uur 5 minuten pauze. Effectief dus een kleine 7,5 uur beschikbaar per dag, natuurlijk wel 7 dagen per week
Totaal nodig: 290 pouches. 10 soup per net, gemiddeld 1 pouch per 10 netten (rakker 50:5, ik had 17:1, dus kan aannemelijk zijn).
290 x 10 x 10 = 29000 soupjes nodig.
Ga je uit van een gemiddelde 15 seconde per soup (te doen), komen we op
29000x15 = 435000 sec = 7250 min = 120,8 uur. (in geval van 8 uur per dag = 15,1 dag).
Gaan we verder, ik dacht dat ze item weight 1 hadden en stel je kan maar 1500 per keer dragen.
29000/1500 = 19,3 keer dus inwisselen van soup -> net (eigelijk +2, omdat je dus ook tussendoor nieuwe quest moet halen, maar laten we even erbuiten).. Een loopje (scrol) kost een minuut, per net ben je ongeveer 10 seconde bezig. Totaal gaan we dus 483min+ 19min = 502 minuten bezig zijn met inwisselen en travel. Quest heeft geen weight, skippen we dus
Verder op de netjes. Per 10 pigs dus 1 pouch, gemiddeld nemen we makkelijk 10 seconde per big (soms even geen geluk op spawn of whatever). wederom dus 483minuten om de pouches te krijgen.
Dan dus het totaal:
7250 + 502 + 483 = 8235 minuten als je nonstop doormept/inwisselt/scrolt
Dus elke 15 sec een soup, elke 10 sec 10->1 net gewisseld en elke 10 seconde een pig 'genet'.
(8235/60) / 7.5 = 137,25 / 7.5 = 18.3 dagen bezig
Laat je echter de 200 pouches voor die balon hangen, komen we op een kleine 5,8 dagen.
Ga ik nu lekker slapen, mischien morgen maar eens vertalen en op Prose forum neerzetten
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
whoaa, das pas een rekensom. Maar klopt wel. Je bent echt urennnnn zoet met deze quest.
Anoniem: 168502
In je rose map, zit: TiggerDetect (ofzoiets) Klik daar op en OK!Anoniem: 188290 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:42:
heey mensen heb een klein probleempje met rose. hij start wel op begon eerst met update, toen liep rose vast. na restart ging hij niet meer verder met updaten wel kwam de bovenste balk vol te staan, maar de balk waar de procenten in komen blijft leeg. na een paar seconden komen de knoppen in beeld waar ik rose mee kan spelen als ik op play rose klik doet hij niets. weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit op kan lossen.
Anoniem: 141799
beetje jammer dat kater je afmaakt zondat dat je hem iets kan doen dan he anders was die stun wel leuk jaAnoniem: 174022 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:33:
over die katar vs bow , bow heeft stun he en katar niet
btw op www.proseguru.com vindje de toekomste item mall, waaronder ook wat skills als revive waardoor je geen exp verlieset een pvp purify skill voor alle classes en elke klas heeft een ap up en atk spd up skill.
in andere woorden item mall is gewoon kut want het spel gaat hier meer en meer door naar zijn ondergang
je hoeft maar 9500 soepjes toch en je kan pas een varken vangen als hij aan je kont likt
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 05-01-2007 02:31 ]
vanaaf ben ik iig online met mijn lvl 94 cleric dus wie in party range zit kan zich geroepen voelen om elkaar ff te helpen met lvl-en ( volgens mij is wozzie er iig ook bij )
Je bedoelt dat hij je attacked?Anoniem: 141799 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 02:23:
je hoeft maar 9500 soepjes toch en je kan pas een varken vangen als hij aan je kont likt
En die itemshop, je vergeet dat deze niet stacken met Cleric (al is het wel 50%, maar cleric heeft dacht ik 30% + vast AP, dus niet bijzonder veel verschil, same voor de aspd), dus de inbalans is niet veel minder dan een +3 refined wapen vs +5 wapen. Een +3 persoon met deze buffs haalt het bij lange na nog niet tegen een +7 of +8.
Maar de logica ligt er wel, milk the cow until its dry, de items die schaars zijn voor leuke bedragen in de itemshop en kaching voor LU!. Stel dat talis/binds in de itemshop komen die tot +5 100% succes geven.. dat is big money. Maar vooralsnog lijkt het erop dat wij (EU) nog lang niet de itemshop krijgen (ook al zou eu-rose.com een 'alternatief' hebben, wordt is puur een principe kwestie).
Antwoord op een ticket van mij.. krijg nu erge twijfels in dat hele LU!.
In line with your concern, please do understand that Item Auction feature of My Level-Up! Account Manager is meant for the local players of Level-Up! Games. However, since Level-Up! is a vast growing online gaming company, we never cease to improve our services by taking necessary innovations and strategic promotions that will unify all the game feature and also, make it available to all our valued customer / players.
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2007 08:36 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij heeft het over deze: http://www.proseguru.com/mileage.php?cat=16&p=1SinergyX schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 08:26:
[...]
En die itemshop, je vergeet dat deze niet stacken met Cleric (al is het wel 50%, maar cleric heeft dacht ik 30% + vast AP, dus niet bijzonder veel verschil, same voor de aspd), dus de inbalans is niet veel minder dan een +3 refined wapen vs +5 wapen. Een +3 persoon met deze buffs haalt het bij lange na nog niet tegen een +7 of +8.
[...]
Final hammer zit wel in de client enzo hoor. Alleen zijn simpel weg bijna/tot geen mensen die mats kunnen hunten/droppen te weinig. Otherly schijnt in UG wel te droppen op een lvl200+ spot ofzo maar kennelijk dus veel te weinig ofzo. Die lava jewels enzo stonden er idd ook al lang in maar ze zijn ook ingame gekomen. Ik verwacht zeker wel dat meeste dingen die hier staan ook daadwerkelijk in aantal maanden in de shop terecht gaan komen.SinergyX schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 09:26:
Ah, die passive versieAch ja, dat proseguru hem geeft betekend niet dat Prose zelf hem ooit gaat krijgen (/points @ final hammer bv).
[ Voor 39% gewijzigd door William/Ax3 op 05-01-2007 09:32 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Ah, die passive versie
Ach ja, dat proseguru hem geeft betekend niet dat Prose zelf hem ooit gaat krijgen (/points @ final hammer bv).
Heb een probleem met me Rose Online install, als ik hem installeer krijg ik ineens deze error:
CRC Error: The file C:\Program Files\Triggersoft\Rose Online Evolution\MAP.VFS doesn't match the file in the setup's .cab file. The medium from which you are running the setup may be corrupted; contact your software vendor
[Afbreken] [Opnieuw] [Negeren]
Hoe fix ik dit? Nieuwe rose client downloaden?
CRC Error: The file C:\Program Files\Triggersoft\Rose Online Evolution\MAP.VFS doesn't match the file in the setup's .cab file. The medium from which you are running the setup may be corrupted; contact your software vendor
[Afbreken] [Opnieuw] [Negeren]
Hoe fix ik dit? Nieuwe rose client downloaden?
yup ziet er naar uit dat je install-file beschadigd is. ( of je hdd dan moet je ff chkdsk uitvoeren )
Even opnieuw downloaden installfile is aantal post terug in link doorgegeven
Even opnieuw downloaden installfile is aantal post terug in link doorgegeven
Die ene van www.proseguru.com? Die had ik daar gedownload en die is dus beschadigd, ben nu die ene van www.eu-rose.com aan het downloaden ^^.
Early bird prijzen bij zo'n RL event van Rose:
Level Up! will hide “LUcky Eggs” in and around the PTTC area during the POGS event
Each egg has points inside (10, 20, 30 points). Exchange the egg with a prize at the Level Up! booth.
ROSE
10 points – 5 Grade 6 Bindrunes and Talismans
20 points – 15 Grade 6 Bindrunes and Talismans
30 points – 35 Grade 6Bindrunes and Talismans
Level Up! will hide “LUcky Eggs” in and around the PTTC area during the POGS event
Each egg has points inside (10, 20, 30 points). Exchange the egg with a prize at the Level Up! booth.
ROSE
10 points – 5 Grade 6 Bindrunes and Talismans
20 points – 15 Grade 6 Bindrunes and Talismans
30 points – 35 Grade 6Bindrunes and Talismans

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2007 11:42 ]
dat word geld verdienen
NOFL
Of het is juist een manier om de prijzen te laten dalen ....
Damn het is me niet gelukt!
Heb een verse download gedaan, geen error ofzo bij de installatie maar me computer reboot wel!
Hoe werkt dat chkdsk dan?
Heb een verse download gedaan, geen error ofzo bij de installatie maar me computer reboot wel!
Hoe werkt dat chkdsk dan?
Je harddisk is waarschijnlijk overlijdende. start->uitvoeren->cmd->chkdsk. Die kan repairen, maar simpele regel: 1 badsector = nieuwe schijf kopen.
Die refines komen toch bij de Ph mensen, verwacht daar echt weinig prijsdaling inLocal Host schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 11:47:
edit: sorry, Of je drukt de edit-knop...

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2007 12:12 ]
mja niet echt een motiverende factor weer voor de EU-gasten die een groot deel mee financieren ...
Weer een event waar wij NIET aan mee kunnen doen 
Weer een reden om LevelUp meer te gaan haten. Ze verneuken pRose door geen flikker te doen en alleen van die ph only dingen organiseren.

Weer een reden om LevelUp meer te gaan haten. Ze verneuken pRose door geen flikker te doen en alleen van die ph only dingen organiseren.
@ hierboven doe je vanaaf mee party met wozz en mij ? 
edit ->
ik iig met mijn lvl 94 cleric ik vind alle chars best als ze maar in party range zitten
misschien kunnen we DoD wel ff op
edit ->
ik iig met mijn lvl 94 cleric ik vind alle chars best als ze maar in party range zitten
[ Voor 55% gewijzigd door Local Host op 05-01-2007 12:59 ]
IK kan vanavond pas na 22.00 uur ofzo. Met welke char??
Hij is net nieuw!SinergyX schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 12:11:
Je harddisk is waarschijnlijk overlijdende. start->uitvoeren->cmd->chkdsk. Die kan repairen, maar simpele regel: 1 badsector = nieuwe schijf kopen.
(Met kerst gekregen)
Ik snap het niet echt want eerst deed hij het perfect maar telkens als er CF was en ik inlogde kreeg ik dit probleem!
(Ik heb chkdsk /r gedaan, of moet ik juist een andere command doen?)
chkdsk /p /r is het commando wat ik vaak gebruik. Probeer Rose anders eens in een andere dir te installeren anders ben ik toch echt bang dat er iets niet helemaal lekker zit op je HDD .
ga naar uitvoeren, dan voer je cmd in druk je op enter dan opent dos prompt.rethxoth schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:10:
[...]
Hij is net nieuw!
(Met kerst gekregen)
Ik snap het niet echt want eerst deed hij het perfect maar telkens als er CF was en ik inlogde kreeg ik dit probleem!
(Ik heb chkdsk /r gedaan, of moet ik juist een andere command doen?)
dan doe je chkdsk druk je op enter voila
wat staat er dan ? XDrethxoth schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:26:
Dat heb ik dus al gedaan als je onderaan de tekst die tussen de haakjes staat
Edit:
Bedoel je met een andere dir bijv: C:\pRose\Rose Online ?
en ja dat bedoelt ie
[ Voor 26% gewijzigd door ph4nt0m op 05-01-2007 13:27 ]
Dat heb ik dus al gedaan als je onderaan de tekst die tussen de haakjes staat 
Edit:
Edit:
[ Voor 30% gewijzigd door rethxoth op 05-01-2007 13:26 ]
Anoniem: 54991
Dit hele event is echt puur om de ph mensen bezig te houden zeg.
Kunnen ze niks beters verzinnen? Op deze manier is prose echt ten dode opgeschreven.
Kunnen ze niks beters verzinnen? Op deze manier is prose echt ten dode opgeschreven.
Ja. Ook nog even virusscan/spyware scan erover heen, drivers updaten (ook mobo)
Wat is mobo?
En met de chkdsk heb ik fouten gevonden maar als ik chkdsk /f invoer (moet van DOS) staat er dat ik me computer opnieuw moet opstarten ofzo. Moet ik dat doen?
En met de chkdsk heb ik fouten gevonden maar als ik chkdsk /f invoer (moet van DOS) staat er dat ik me computer opnieuw moet opstarten ofzo. Moet ik dat doen?
Mobo = moederbord 
Fouten = bad sectors, oftewel dying harddisk (als hij nieuw is, ga voor een RMA/DOA). Rebooten moet je inderdaad doen, windows regelt dat zelf verder
Fouten = bad sectors, oftewel dying harddisk (als hij nieuw is, ga voor een RMA/DOA). Rebooten moet je inderdaad doen, windows regelt dat zelf verder
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2007 13:34 ]
Wat the hell is een RMA/DOA? 
Ik ga echt geen nieuwe kopen ofzo want ik heb niet eens geld nu en me ouders zullen er NIET blij mee zijn
Ik ga echt geen nieuwe kopen ofzo want ik heb niet eens geld nu en me ouders zullen er NIET blij mee zijn
je harde schijf is stuk , je hebt hem nieuw = garantie
Jou volgende actie ga terug naar de winkel / webshop / marktplaats of waar je dat ding vandaan heb en ga je garantie claimen
ok en nu back ontopic
Prose word idd behoorlijk verziekt dat ben ik met iruja eens ...
Ik blijf zeker gewoon prose spelen maar dit moet niet veel langer doorgaan zo, want dan voel ik me een beetje belazerd
Jou volgende actie ga terug naar de winkel / webshop / marktplaats of waar je dat ding vandaan heb en ga je garantie claimen
ok en nu back ontopic
Ik blijf zeker gewoon prose spelen maar dit moet niet veel langer doorgaan zo, want dan voel ik me een beetje belazerd
[ Voor 30% gewijzigd door Local Host op 05-01-2007 13:41 ]
DOA = dead on arrival, maar dat zou je dan al hebben op het moment dat je heb erin zette. Terug naar de winkel dus (mocht je garantie erop hebben, veelal stuur winkel je door naar maker van de schijf).
RMA = Return Material Authorisation, veelal kan je via de site van je harddisk een tooltje en aanvraag downloaden, je krijgt een vervangen (refurbished) exemplaar terug.
Controleer nog temp, voeding, kabels etc.
Maargoed, ben het met je eens local, maar dat zei ik al een aardig tijdje terug. Echter Iruja is dit van mening door vergelijking met Rrose (en zijn 'inside' bronnen), ik kijk puur naar Prose zelf.
Ik ga vanaaf nog een zwikkie supporttickets insturen, we gaan maar even op de 'harde' manier spelen.
@hieronder, hou het verder even ontopic. Je kan altijd een nieuwe topic openen in betreffende plek op GoT, naam van de schijf staat altijd op je schijf zelf + in bios + systeembeheer + Post-screen etc etc.
RMA = Return Material Authorisation, veelal kan je via de site van je harddisk een tooltje en aanvraag downloaden, je krijgt een vervangen (refurbished) exemplaar terug.
Controleer nog temp, voeding, kabels etc.
Maargoed, ben het met je eens local, maar dat zei ik al een aardig tijdje terug. Echter Iruja is dit van mening door vergelijking met Rrose (en zijn 'inside' bronnen), ik kijk puur naar Prose zelf.
Ik ga vanaaf nog een zwikkie supporttickets insturen, we gaan maar even op de 'harde' manier spelen.
@hieronder, hou het verder even ontopic. Je kan altijd een nieuwe topic openen in betreffende plek op GoT, naam van de schijf staat altijd op je schijf zelf + in bios + systeembeheer + Post-screen etc etc.
[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2007 13:45 ]
Waar kan ik zien wat de naam is van me harddisk?
op je bonrethxoth schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 13:43:
Waar kan ik zien wat de naam is van me harddisk?
en nu moeten we echt ophouden met dit offtopic gedoe ... anders gaat dit topic dicht ben ik bang. Als je hardware niet goed is moet dat nl in een ander forumgedeelte...
Open anders een eigen topic in SPV of ander subforum waar het eigenlijk thuis hoort 
Local
Local

[ Voor 6% gewijzigd door Haan op 05-01-2007 13:46 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Nee niks vergelijking hier, zorg voor nog maar meer refines in game, toe maar, dan wordt er nog meer gerefined...
Persoonlijk denk ik gewoon dat dit geen goede stap is, los daarvan of ze dit nu in rrose wel dan wel niet doen.
Ik vind het een onzin event, ze weten dat die stomme ph mensen verslaafd zijn aan refinen, dus wat doen we? Als reward geven we refines!
Ben ik nou de enige die zich absoluut verzet tegen dit soort dingen?
Persoonlijk denk ik gewoon dat dit geen goede stap is, los daarvan of ze dit nu in rrose wel dan wel niet doen.
Ik vind het een onzin event, ze weten dat die stomme ph mensen verslaafd zijn aan refinen, dus wat doen we? Als reward geven we refines!
Ben ik nou de enige die zich absoluut verzet tegen dit soort dingen?
haan !
nee iruja ik begin er ook echt ziek van te worden eigenlijk. Als het zo doorgaat ga ik echt een keer kappen met R.O.S.E. voorgoed ...

nee iruja ik begin er ook echt ziek van te worden eigenlijk. Als het zo doorgaat ga ik echt een keer kappen met R.O.S.E. voorgoed ...

Als die PH-mensen refine-geil zijn (nieuw woord) is daar moeilijk de schuld te plaatsen bij LU!. Haal namelijk alle EU-spelers van de Prose server af en alles is opeens 'redelijk' in balans. Het probleerm is niet meer zozeer ingame, het wordt nu eerder dat LU! ons gewoon schijtziek is (ofwel links laten liggen). Heb ik gelukkig eerder meegemaakt in een vorige MMO, dus heb nog wat oplossingen hiervoor (al dan niet voor mezelf). Eerst even wat tickets sturen of dat allemaal wel mag 
Zulke Events horen erbij, dat is standaard bij zo'n beetje elke asia-game beschikbaar. Daar worden altijd zulke ingame dingen weggegeven, ik heb zelf het geluk een keer gehad tijdens een event in singapore te zitten (Maple en FWO). Europa doet hier gewoon niet aan, te groot/verspreid zal het dus hier nooit komen, volgende maand ga ik bv naar engeland naar de CoH-event (daar kan je ook ingame goodies krijgen). Je kan dan echter niet een game afschuiven op het feit dat zij het wel (kunnen) doen.
Het probleem is denk ik, er is geen 'vertegenwoordiger' van de EU spelers. Zakelijk iemand die LU! duidelijk kan maken hoe/wat/waar/waarom. Want uiteindelijk loopt iedereen te blerren/schreeuwen vanuit zijn eigen straatje
Zulke Events horen erbij, dat is standaard bij zo'n beetje elke asia-game beschikbaar. Daar worden altijd zulke ingame dingen weggegeven, ik heb zelf het geluk een keer gehad tijdens een event in singapore te zitten (Maple en FWO). Europa doet hier gewoon niet aan, te groot/verspreid zal het dus hier nooit komen, volgende maand ga ik bv naar engeland naar de CoH-event (daar kan je ook ingame goodies krijgen). Je kan dan echter niet een game afschuiven op het feit dat zij het wel (kunnen) doen.
Het probleem is denk ik, er is geen 'vertegenwoordiger' van de EU spelers. Zakelijk iemand die LU! duidelijk kan maken hoe/wat/waar/waarom. Want uiteindelijk loopt iedereen te blerren/schreeuwen vanuit zijn eigen straatje
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2007 13:55 ]
Ze gaan er niks aan doen, want ze laten prose langzaam doodbloeden, en dan komen ze met ragnarok 2 waarmee ze hopen dat ze het dan vanaf het begin wel goed gaan aanpakken.
Ik geef je met de informatie die ik wee tnagenoeg 0% kans.
Je hoort de ph mensen (nog) niet klagen, zij vinden het wel best, het is nog winstgevend, en zolang dat aan de orde is laten ze het mooi zo.
Ofwel met prose gaat het nooit meer goedkomen aangezien levelup er niks om geeft, gravity echter wel want het is toch hun game, maar ja de klant is koning en in dit geval levelup.
Of er nu een reset komt, of het nu helemaal afgelopen is straks, ofdat ze het net zoals nu maar aanzien is nog niet bekend, ik heb alleen te horen gekregen dat ze niet op maatregelen lopen te wachten
Dan weet je al eigenlijk wat er gebeuren gaat...
Ik geef je met de informatie die ik wee tnagenoeg 0% kans.
Je hoort de ph mensen (nog) niet klagen, zij vinden het wel best, het is nog winstgevend, en zolang dat aan de orde is laten ze het mooi zo.
Ofwel met prose gaat het nooit meer goedkomen aangezien levelup er niks om geeft, gravity echter wel want het is toch hun game, maar ja de klant is koning en in dit geval levelup.
Of er nu een reset komt, of het nu helemaal afgelopen is straks, ofdat ze het net zoals nu maar aanzien is nog niet bekend, ik heb alleen te horen gekregen dat ze niet op maatregelen lopen te wachten
Dan weet je al eigenlijk wat er gebeuren gaat...
lijkt me sterk dat ze aan een reset beginnen, zeker niet na zo lang betalen. reset = instant death
het zal gewoon niets doen worden waarsch
mja gravitiy wil er misschien nu wel iets aan doen maar die flippo's hadden eerder mogen komen met iets doen, zelf hebben ze er ook voor gezorgd dat het niet goed gaat met rose. en nu is het te laat om het terug te draaien
erg genoeg lijkt het er op dat rrose een grotere toekomst heeft dan phrose, en zelfs meer kwalitiet als het zo door gaat
het zal gewoon niets doen worden waarsch
mja gravitiy wil er misschien nu wel iets aan doen maar die flippo's hadden eerder mogen komen met iets doen, zelf hebben ze er ook voor gezorgd dat het niet goed gaat met rose. en nu is het te laat om het terug te draaien
erg genoeg lijkt het er op dat rrose een grotere toekomst heeft dan phrose, en zelfs meer kwalitiet als het zo door gaat
Anoniem: 181762
Ik ben een lvl 69 hawker op NArose
btw, ik heb snel ff men eigen nederlands rose forum gemaakt:
http://www.dutch-rose.be.tt/
ik zoek nog mods
post daar maar als je wilt
ik zoek nog mods
Hij doet het goed..Anoniem: 181762 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:45:
Ik ben een lvl 69 hawker op NArose
ik zoek nog modspost daar maar als je wilt
( Niet dus,,
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
ik heb hem 2 uur geleden opgestart ofzo
[ Voor 110% gewijzigd door Anoniem: 181762 op 05-01-2007 14:53 ]
Welke toekomst als er geen nieuwe content meer komt? Dan is het alleen nog servertje draait en blijft draaien meer niet.daves2hd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:44:
En tja an die rewards enzo kunnen we moeilijk wat an doen. Tis echt niet alleen LU die dat bij mmorpg's doet ofzo. Je kan het er nog zo oneens over zijn wat je wilt maar gebeurd gewoon toch zoals zo veel dingen in het leven.
= geen nieuwe evo content dan ook geen nieuwe rr content. (ben niet van gisteren ofzo)
[ Voor 40% gewijzigd door William/Ax3 op 05-01-2007 15:09 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
rrose stopt evo content in iroseWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:02:
[...]
Welke toekomst als er geen nieuwe content meer komt? Dan is het alleen nog servertje draait en blijft draaien meer niet.
Kwaliteit =! content. Rrose is en blijft een 'amateur' project, dat net als elk andere private server zijn ondergang ook wel eens tegenkomt. Het is leuk, geinig en een afwisseling, maar meer ook niet 
Ga ik toch voor NArose, die heeft (ook voor niet US mensen) alles toch behoorlijk goed voor elkaar.
Ga ik toch voor NArose, die heeft (ook voor niet US mensen) alles toch behoorlijk goed voor elkaar.
true, vooral na de meerdere cf tijdenSinergyX schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:06:
Kwaliteit =! content. Rrose is en blijft een 'amateur' project, dat net als elk andere private server zijn ondergang ook wel eens tegenkomt. Het is leuk, geinig en een afwisseling, maar meer ook niet
true rrose is een priv server die atm maar weinig nieuws er bij doet en er zal vast nog wel iets nieuws komen. zeker als dat nieuwere gedoe nog op gang gaat komen zal rrose snel spelers kunnen winnen.
feit blijft dat rrose gratis is en als ze allebei nieuwe content leveren veel mensen eerder voor gratis kiezen dan betaald, geen idee waar die rrose mensen het geld vandaan halen server te laten draaien voor lange tijd. maar ik denk dat ze nog best een kans maken om phrose te "out-liven". al verwacht ik niet dat phrose echt zal stoppen maar gewoon nog leger raakt dan nu en het helemaal geen speelbare markt is voor economie en traden omdat er gewoon te weinig mensen zijn dan.
maar blijf het flauw vinden dat ze rose zo makkelijk laten vallen omdat RO2 er aan komt, RO2 zal best een leuk spel worden en heeft aandacht nodig maar ten koste van lopende zaken blijft fout
feit blijft dat rrose gratis is en als ze allebei nieuwe content leveren veel mensen eerder voor gratis kiezen dan betaald, geen idee waar die rrose mensen het geld vandaan halen server te laten draaien voor lange tijd. maar ik denk dat ze nog best een kans maken om phrose te "out-liven". al verwacht ik niet dat phrose echt zal stoppen maar gewoon nog leger raakt dan nu en het helemaal geen speelbare markt is voor economie en traden omdat er gewoon te weinig mensen zijn dan.
maar blijf het flauw vinden dat ze rose zo makkelijk laten vallen omdat RO2 er aan komt, RO2 zal best een leuk spel worden en heeft aandacht nodig maar ten koste van lopende zaken blijft fout
uit eigen ervaring weet ik ( en vast meerdere mensen hier
) dat een rose server draaien en opzetten het probleem echt niet is. SQL servertje , ini aanpassen en poorten in je router goed zetten . Server hoeft geen superzwaar systeem te zijn. Als je in een beetje studentenhuis zit heb je vaak 100 Mbit internet verbinding up and down . Ken je de beheerders een beetje kun je zo makkelijk je servertje hosten.
Het moeilijkste zal zijn om die content om te zetten / migreren en daar zal de meeste ontwikkeling tijd inzitten
Het moeilijkste zal zijn om die content om te zetten / migreren en daar zal de meeste ontwikkeling tijd inzitten
Anoniem: 177665
?Anoniem: 181762 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:58:
RRose houdt hun servers up met donaties en RuFF is stinkend rijk
Die vat ik idd ook niet 100%

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Donaties die alleen Ruff online houden, maar er gaat geen ene rotcent naar Gravity. Dat is wat er zo fout is aan ruffrose.Anoniem: 181762 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:58:
RRose houdt hun servers up met donaties en RuFF is stinkend rijk
Deel 1 klopt, je kan donaties doen voor RRose (link ergens op hun site, je krijgt dan ook wat ingame zut). Maar RuFF, heeft die ook een 2de nick? Deze 'constructie' ken ik namelijk ook van een andere game, waar ook een Deebee is.
[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2007 16:48 ]
Anoniem: 111694
gezever betaal dan aan een pserver ontwikkelaars wat ever maar ga in mee geneieten van ander mans moeite en geld baba ruff baba
Heb je het tegen mij? Want na ruff's reset speel ik gewoon braaf NArose hoor(ook nooit gedoneert)
maar die item mall is echt wel totale kut, ze brengen het helemaal uit balans
maar die item mall is echt wel totale kut, ze brengen het helemaal uit balans
Wat uit balans? welk item heeft geen gelijke ingame?
Anoniem: 161527
ruff is een oliesjeik met veel centjes en die donaties brengen niet heel veel gewoon meer een verlichting van de kosten voor ruff....
kdenk dat hij bedoeld dat de rijke stinkerds de sterkste enzo worden?
dat je het niet meer red met goede items ofzo
kdenk dat hij bedoeld dat de rijke stinkerds de sterkste enzo worden?
dat je het niet meer red met goede items ofzo
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 161527 op 05-01-2007 17:39 ]
In de item mall,die dinge met die gigantische dodge enzo
btw, niet vergeten te registeren op men forum
( link in sig )
btw, niet vergeten te registeren op men forum
Die 30/50% pots? (waar zie jij trouwens die dodge pot? zover ik weet is er alleen hp/atk/spd/def) Kill je dan opeens 2x sneller? Beetje cleric kan makkelijk 30-40% acc/def/atk buffen en heeft een 20% hp/mp buff, knight heeft friendly dodge buff en dan komt het mooie.. ze stacken namelijk niet
nah, zie dat niet echt inbalanced. Vergeet niet bij NArose krijg je ook 100 punten per maand 'gratis'.
Cart lig ik ook niet echt wakker van.. repair hammer, naja als je geen geld hebt mischien
En die stats/skill reset, is handig dat je ietjes betere build krijgt, maar met beetje plannen hoeft dat helemaal niet.
Wat pas inbalance zou brengen, perfect drills, 6th refines, +5 pre-refined items, jewels, gems. Een bufje voor 10 minuten zal echt weinig impact hebben.
Cart lig ik ook niet echt wakker van.. repair hammer, naja als je geen geld hebt mischien
Wat pas inbalance zou brengen, perfect drills, 6th refines, +5 pre-refined items, jewels, gems. Een bufje voor 10 minuten zal echt weinig impact hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2007 18:07 ]
Anoniem: 174022
over de soep-nets , normaal gesproken krijg je er 1 per 10 nets maar hier loopt iemand met full charm die er 3 per keer krijgt (155 charm ) ik gaf haar 50 soep en kreeg 12 nets

verkeerd gelezen stukje
Zal dat ook invloed op de pouches hebben?
Maarja, weten we dat ook weer.. chamset time
(had Prose al stats reset? Je char ff reset naar full charm en weer vrolijk terugzetten, zal in NArose wel massief worden gedaan
)
Maarja, weten we dat ook weer.. chamset time
[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2007 18:29 ]
diegene had gewoon een low lvltje gemaakt , alles charm gepompt tog 20 ofzow dan zit je denk ik op de 70 charm + 54 charm van jewels = 124 charm al dan krijg je er denk ik 2 per 10 soep
Doe eens ff wat aan die site man.. (niet dat ik er nog een keer op zal komen) het is echt rete-traagAnoniem: 181762 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:55:
In de item mall,die dinge met die gigantische dodge enzo
btw, niet vergeten te registeren op men forum( link in sig )
Idd, Ik ga binnen 10 dagen ofzo een betaalde hosting kopen
------
Join men forum!
------
Join men forum!
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 181762 op 05-01-2007 20:31 ]
Okay, Me vriend en ik hebben ons eigen server. Die zou binnenkort ook Public gaan.
Heb een vraag aan Rakkerzero:
Zou jij voor ons een Logo willen maken?
Ik heb hier al wat van je gezien, en het ziet er goed uit!
Evi0n
Heb een vraag aan Rakkerzero:
Zou jij voor ons een Logo willen maken?
Ik heb hier al wat van je gezien, en het ziet er goed uit!
Evi0n
@EviOn20,
Om wat voor logo gaat het, want ik heb er eigenlijk niet zo veel tijd voor
Klein logootje kan ik nog wel doen, maar een grote wordt al lastig.
@frontpage,
Die tekst van "join me forum" mag voortaan gewoon achterwege laten of je plaatst het in je signature, waar die voor bedoeld is
Gebruik de [br] -tag voor een nieuwe regel (max 4 regels)
@frontpage,
Die tekst van "join me forum" mag voortaan gewoon achterwege laten of je plaatst het in je signature, waar die voor bedoeld is
[ Voor 42% gewijzigd door Zeror op 05-01-2007 22:59 ]
YaY heb me eerste cart onderdeel (engine ) wat wel jammer is is dat je ze niet met een ander soorten cars kan combineren dus alleen full biggetjes cart , en je kan ze ook venden
Als je hem niet compleet krijgt verkoop je de onderdelen gewoon voor een x aantal miljoen he. Of je koopt ze natuurlijk als je genoeg hebt
Iemand enig idee waar bonfire & soulrevive skill voor verkoopt in naRose?
De vorige keer heb ik een skill verkocht voor 25K welke achteraf voor ca 100K ging
Wil ik niet weer laten gebeuren.
[edit]
De vorige keer heb ik een skill verkocht voor 25K welke achteraf voor ca 100K ging
[edit]
Ik heb meer als genoeg space en traffic over op mijn hosting accountje. Heb 300Mb en 16G per maand alleen om een icon te hosten. hoezo ovekillAnoniem: 181762 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 20:26:
Idd, Ik ga binnen 10 dagen ofzo een betaalde hosting kopen
[ Voor 49% gewijzigd door Suepahfly op 06-01-2007 00:03 ]
Evion... Server? Bedoel je een private server van Rose?
Najaah, ik kan altijd wel een logotje maken maar ik ben niet zo'n held in Photoshop;)
Najaah, ik kan altijd wel een logotje maken maar ik ben niet zo'n held in Photoshop;)
Anoniem: 135095
eey mense...;
Sinds vorige update donderdag heb ik een probleem met rose... Als ik op een npc klik komt er geen tekst te voorschijn? Wat zou ik hieraan kunnen doen?
Thx alvast
Sinds vorige update donderdag heb ik een probleem met rose... Als ik op een npc klik komt er geen tekst te voorschijn? Wat zou ik hieraan kunnen doen?
Thx alvast
Ik heb dat ook ooit gehad op prose (nog voor de ip block) en het enige wat hielp was de client opnieuw installeren met updates.
en heb je ook een databaseSuepahfly schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 23:50:
Iemand enig idee waar bonfire & soulrevive skill voor verkoopt in naRose?
[edit]
[...]
Ik heb meer als genoeg space en traffic over op mijn hosting accountje. Heb 300Mb en 16G per maand alleen om een icon te hosten. hoezo ovekill
@Frontpage, je forumpie forumpie is sloompie
Ja.hotdog92 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 02:52:
Evion... Server? Bedoel je een private server van Rose?
Het gaat om een kleine logo. Meer info; Check je e-mail!Rakkerzero schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 22:51:
@EviOn20,
Ik heb nog geen mail ontvangen. Heb je wel naarAnoniem: 168502 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:12:
Het gaat om een kleine logo. Meer info; Check je e-mail!
Ja die gebruik ik al maanden niet meer als mailadres. Alleen nog als MSN adres
[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 06-01-2007 14:38 ]
Klik!Rakkerzero schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:51:
[...]
Ik heb nog geen mail ontvangen. Heb je wel naar [afbeelding] gestuurd?
@Evion
Ik kan opzich ook wel een logo maken, als rakker bijvoorbeeld geen tijd heeft
(Trouwens, laat ff weten wanneerhet online gaat, kom ik ff kijken ^^)
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 177665 op 06-01-2007 14:59 ]
.
[ Voor 97% gewijzigd door hotdog92 op 06-01-2007 15:40 ]
BETA begint heel snel, ik hou jullie op de hoogte.Anoniem: 177665 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 14:55:
@Evion
Anoniem: 141799
het ziet er naar uit dat vele mesne nzich vervleen dus ik zou zeggen ost je benodigheden is op het forum en zie wat men terug post als resultaatAnoniem: 168502 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 13:12:
[...]
Ja.
[...]
Het gaat om een kleine logo. Meer info; Check je e-mail!
ALs evion die mail gelijk verstuurd had naar mn gmail dat had ik dat logo nu al wel af gehad. Vooralsnog geen email ontvangen.Anoniem: 177665 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 14:55:
@Evion
btw. Altijd leuk die mensen die voor 10 soup 2 netten met je traden
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 06-01-2007 16:05 ]
Hierbij meld ik me aan als BETA tester.. WhahahaAnoniem: 168502 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 15:46:
[...]
BETA begint heel snel, ik hou jullie op de hoogte.
Dit topic is gesloten.