[PC MMORPG] ROSE Online - deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.341 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

vanavond loopt mijn rose account af ik denk dat ik voor een tijdje niet ga betalen.

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 10:56

Local Host

Het forum is om te leren.

Jammer damy . We hopen uiteraard dat je je snel bedenkt. Tot ziens of veel plezier in een andere rose-versie :)

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 12:23
Local Host schreef op donderdag 28 december 2006 @ 14:48:
Jammer damy . We hopen uiteraard dat je je snel bedenkt. Tot ziens of veel plezier in een andere rose-versie :)
probeer je meer posts te maken? :P ga aan t werk jongeman xD

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Zeker overal rustig...hier op het werk ook niks te doen :P

Welk lvl ben je nu ph4nt0m?

• Splendid
Wow....dubbele post 8)7

[ Voor 84% gewijzigd door Splendid op 28-12-2006 14:58 ]

• Local Host

Local Host

idd veel te rustig overal :)

Splendid was die site van wie welk lvl is en welke clan nou van jou ? Misschien een extra regel maken welke rose versie wie speeld :)

• Splendid
Local Host schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:03:
idd veel te rustig overal :)

Splendid was die site van wie welk lvl is en welke clan nou van jou ? Misschien een extra regel maken welke rose versie wie speeld :)
Ja dat zou ik misschien kunnen doen. Alleen denk niet dit zoveel zin heeft. Die 3 mensen die op ruff spelen hier...

Verwijderd

Heb er inmiddels anders wel al 5 in mijn lijst staan...
Wil nog steeds bij mijn contacten van prose komen, van enkele personen heb ik geen msn ofzo :/

• Local Host

Local Host

Die van mij staat in mijn profiel, dus wie zich geroepen voelt.

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

William/Ax3 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 12:35:
[...]

Mja maar het punt wat je mist met je i-rose rr-rose is dat het een pserver is en blijft van iemand die irose de dood in joeg.

En met ontwikkelen ja leuk als er te weinig geld binnen komt kan je moeilijk veel ontwikkelen. Op een gegeven moment is dat gewoon zo. Kijk maar is wat een programeur/designer per uur kost, dat is niet mals hoor. En met rr zorg je ervoor dat er nog minder geld binnen komt om de game verder te ontwikklen waardoor je in een cirkel terecht komt waar je nooit uitkomt tot het punt bereikt is dat gravity idd de plug eruit trekt en er totaal geen nieuwe content meer komt en dan? En rr-rose is niet alleen populair omdat het irose systeem is dat maak je mij niet wijs. Denk echt wel dat er heel wat mensen in zitten die gewoon daar spelen omdat het toch free is.

Verder no offense tegen rr aangezien dit soort dingen dus nog steeds worden gepikt. Maar je moet het niet alleen met een roze bril bekijken.
ik zeg ook niet dat alle spelers er zijn om die reden, maar ik denk dat velen toch eerder zullen betalen voor de oude irose versie en stijl dan evo rose. feit blijft dat evo rose binnen korte tijd gewoon weer de zoveelste vernieuwing was waar een aantal mensen geen zin meer in hadden of het er op achteruit vonden gaan. zelf vind ik het nieuwe systeem ook geen vooruit gang, het heeft positieve punten en ik blijf er bij dat als ze bepaalde dingen mixen met i-rose dat je de perfecte rose combinatie hebt.
ik bekijk het ook zeker niet door de rose bril, ik heb rr gestart om te kijken of ik nog wat animo in me heb om weer rose te gaan spelen. verder blijft voor mij feit dat in evo rose (de tijd dat ik het nog wat gespeeld heb ed) gewoon zeer unballanced was hawker bow vs katar was ongelovelijk fake. bow deed amper dmg en was nog sloom in attack ook. terwijl katar daar eventjes bijna 150% dmg van bow deed met snellere atk speed en sterkere skills op het zelfde level. en zo waren er nog een aantal classes onder de maat en andere er ver boven. wat ik bij i-rose een stuk minder zag, bow was in het begin wat slomer en zwakker maar rond de level 30 begon dat aardig in te halen tot gelijk met skills en damage.

wie weet zeg ik volgende week, ik ga eens eens kijken wat er van m'n ph/eu account is overgebleven, heb nu wat inkomen (maar een stuk minder tijd :( moet ik nog over klagen :P) en moet nog even kijken of ik evo rose genoeg aangepast en verbeterd vind om door te spelen.
heb rr alleen gestart omdat isp me uitnodigde het te beginnen :p voor p-rose moet ik nog kijken of er om te beginnen genoeg in verandert in ballance, bugs, skills, etc.

anyhow blijf ik bij het standpunt dat gravity er niet slecht aan zou doen hun praktijken te bekijken. feit blijft dat ze na een half jaar irose gewoon alles en iedereen negeerde omdat ze toch bezig waren aan een nieuwe versie, een nieuwe versie introduceerde die tot ver na het p2p lang nog niet af was (niet qua werelden maar qua gameplay, ballance, 1e wereld, events, quests). dan kun je ook niet verlangen dat als je daar zo lang mee bezig bent geweest dat men het maar blijft pikken.
ROSE heeft een gigantisch suc6volle forumule erin zitten mits goed gebracht.
ik denk dat een comeback van irose door gravitiy een gigantisch suc6 zou kunnen opleveren :p
de betaalde rose versies zullen denk ik niet zomaar tenonder gaan, er was gewoon meer support en actie nodig wat helaas te laat gekomen is en ze daarom een stuk minder spelers over hebben.

nogmaals rr is misschien niet the way to go, maar het is een stap die gravitiy zeker eens zou moeten proberen, weinig kans alleen na de investeringen in evo rose.
ik zou het niet erg vinden gravity te betalen voor irose want voor mij blijft het gewoon DE rose. ik kijk beide gewoon nog even aan, als ik in evo rose niet de verbeteringen zie die er wel gemaakt zouden moeten zijn dan heeft p-rose weinig kans ben ik bang, alleen nieuwe gebieden, meer quests en meer items doen het um niet.

edit: naast dat als p-rose echt zo dood is als men zegt,.. is er ook weinig om aan te beginnen daar. puur levelen, geld van quests en drops vs npc prijs, weinig events, etc. ze zouden rose sowieso weer 1 moeten maken ipv dat verdeeld over de wereld onzin. zou iig al veel schelen, ze herschrijven dat deel van rose maar wat problemen geeft bij * aantal mensen op de server tot het wel werkt. maar dat heeft ook een deel de das om gedaan :+

edit 2: http://www.roseonline.ph/images/library/skills/hawker.gif <-= schiet ik ook veel mee op -.-' enigste wat ze hebben staan is plaatje+skillnaam :P ze zouden welleens info erbij mogen zetten als: damage, kosten(geld), effecten, cooldown tijd, tijdduur effect -.-'
heeft/weet iemand een site met meer info? :P kan er zo geen vinden :S heb een oude lijst met p-rose skills, effecten ed alleen is niet erg kloppend meer met die skilllijst. denk dat alleen double,tripple, hawk,eagleshot en de masrty's nog kloppen :P

[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 28-12-2006 16:09 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Verwijderd

Enigste wat Gravity had moeten doen om het voor mij aantrekkelijk te maken is meer quests en content ala WoW.

Maar vraagje, heb je in ruff ook een soort Repose en Refreshment(soldier) skill voor hp recovery?
Want ik heb nu echt een hp recovery van 4hp per 20 seconden ofzo.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 16:30 ]

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Kijk dit is een betere onderbouwing dan dat andere verhaal. Echter heb je in de verwarring gemaakt omtrend de skill systemen.

1. irose (nu dus in rr-rose)
2. prose (ook in narose/erose) (deze verwarde je met evo)
3. evo welke door iedere rose nu word gebruikt behalve in rr.

Verder no comment op het geheel.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Voor de mensen die nu Ruff spelen...iemand een keer zin in een party?
Ik ben nu een lvl 87 Cleric, maar zometeen al weer 88 en dan me nieuwe suit aan. Ph4ntom, ik heb zo het gevoel dat je aardig hard gaat. Lvl atm? Ander mensen trouwens ook..als jullie misschien je job+lvl erbij willen zetten. Wie weet kunnen we wel een clan maken....

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
daves2hd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:43:
ik denk dat een comeback van irose door gravitiy een gigantisch suc6 zou kunnen opleveren :p
de betaalde rose versies zullen denk ik niet zomaar tenonder gaan, er was gewoon meer support en actie nodig wat helaas te laat gekomen is en ze daarom een stuk minder spelers over hebben.
Je zit je nu blind te staren op Prose, maar een Sirius server, NArose, Krose en Jrose doen het vooralsnog 'goed'. Een Rrose is voor mij simpel een time killer, ik zal daar nooit 'mijn char' gaan bouwen, daar vind ik het niet leuk genoeg (meer) voor.

btw, op proseguru staat veel meer info over de skills.

Prose heb ik het redelijk naar mn zin, Psy&sugar zijn terug waar we mee lvlen, ItemMall is deels af (jep, EU spelers pissen vooralsnog naast de boot). Als ik ingame ben, ben ik happy. Daarbuiten heb ik genoeg games om me blij mee te houden, werkt begint weer binnenkort en examens in april. :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 21:21
Op die backshield/wings na staat er nog niet echt boeiende dingen in. :/
Hebben zie hier nu alle nutteloze tijd ingestoken :S

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• SinergyX
  • Nu online
With this item in your inventory, talk to Designer Keenu in Zant and you can change your gender.
_/-\o_ _/-\o_

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Mja alleen jammer dat wij die niet kunnen gebruiken :/.

Wil idd wel die astho wings daar wacht ik al sinds erose op ;).
Lilith
No, we haven't forgotten about you guys. The the item mall functionality for EU is in the works as we speak. It will come soon after this one. Sit tight and thank you for bearing with us. ^^

Allow me to clarify some things. First, accounts are connected to the billing system (top up system), and item mall. But since euROSE migrated to pROSE, LU had to develop a different billing system to accomodate them. Now, euROSE has their own billing system and what we are working on now is the system that will link euROSE billing system to the item mall.

Sounds redundant but you get the picture, right?

[ Voor 50% gewijzigd door William/Ax3 op 28-12-2006 18:23 ]

• SinergyX
  • Nu online
Jammer dat die meister cart er niet bij staat, NArose heeft em wel ;(

Maar, als we gekoppeld worden aan die item mall ding, betekend dus ook auction mall :D

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 28-12-2006 18:24 ]

Verwijderd

hmm zou niet verkeerd zijn hehe we zien wel :)

Verwijderd

Afwachten is de boodschap... Kwil die wings wel :(

Verwijderd

Heb me rose al beetje in ro2 stijl :P Het intro muziekje is nu die van RO2, klinkt erg goed!
Prologue.ogg in rose/sound/bgm :)
heb je in ruff ook een soort Repose en Refreshment(soldier) skill voor hp recovery?
Want ik heb nu echt een hp recovery van 4hp per 20 seconden ofzo.
Iemand ? :P

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 20:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:27:
Heb me rose al beetje in ro2 stijl :P Het intro muziekje is nu die van RO2, klinkt erg goed!

[...]

Iemand ? :P
Geinig liedje.. ro2 trouwens, is daar al een site van/meer informatie? Verwarring!:P

• Kaytjuh
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:27:

[...]
Hopelijk krijgen wij dan de Engelse versie :9

Tweaker gallery / Kaytjuh

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:06:
[...]

Geinig liedje.. ro2 trouwens, is daar al een site van/meer informatie? Verwarring!:P

Net lvl 40 geworden op rrose, morgen snel ff 50 halen en dan kart quest doen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2006 22:18 ]

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 22:16:
[...]

Net lvl 40 geworden op rrose, morgen snel ff 50 halen en dan kart quest doen :)
gravity tijdsduur gezien.... 6 jaar

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Hmm... heeft iemand zin om alle BGM's te uploaden van pRose :9
Als ik namelijk pRose ga spelen hoor ik geen music meer en de map rose/BMG is ook leeg :/
Alvast bedankt
SinergyX schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:03:
Mischien staan ze dan ook onder sound/BGM? :P ;)
Die bedoel ik ook Sinner :P leeg dus

[ Voor 42% gewijzigd door Kaytjuh op 28-12-2006 23:40 ]

• SinergyX
  • Nu online
Mischien staan ze dan ook onder sound/BGM? :P ;)

• Zeror
SinergyX schreef op donderdag 28 december 2006 @ 18:23:
Jammer dat die meister cart er niet bij staat, NArose heeft em wel ;(
Misschien zijn ze nog bezig met de item mall te vullen :)

Btw. die boosters duren best lang, dus je hebt er wel veel aan opzich :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• SinergyX
  • Nu online
Beide nope :P Item mall werkt al volledig, dit is net als bij NArose 'de start'. Later pas komen er weer dingen bij.

Wat betreft boosters, net getest in NArose, deze stacken dus niet met cleric buffs. Oftewel heb je er niet bijzonder veel aan mocht je altijd met cleric in party zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stil plekje in prison gevonden hehe het is de eerste, niet dat we hier ooit zullne komen

Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/1628/screen310cu7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net dit in me mailbox:

Afbeeldingslocatie: http://img.roseonline.co.kr/images/mail/061204/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.roseonline.co.kr/images/mail/061229/02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.roseonline.co.kr/images/mail/061229/03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.roseonline.co.kr/images/mail/061229/04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/8738/pigcartjx3.png
Echt vet

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rose pink edition, omg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

wozz mail je adresgegevens ff mail adress staat in mijn profiel.

ben rond 4 uur klaar in Venlo :P

Pink Cart = pimp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nu nog wachten op een mod die de cart veranderd in een grunter-cart :9

Leuk al die ontwikkelingen, maar gaat het hele verhaal van Rose nu niet dood door dit soort dingen :/
Als ze nu eens nuttige dingen ontwikkelen ipv deze nutteloze troep. Ik bedoel Rose mist nog 4 planeten. Genoeg om te ontwikkelen en dan komen ze dit soort onzin.

[ Voor 73% gewijzigd door Zeror op 29-12-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zei het al, ze zijn bezig met fun dingen om geld te trekken, het echte ontwikkelen is op een 2e plaats gezet :|
Q1 willen ze met een nieuwe planeet komen en dan de rest afraffelen of uitstellen.
Op korte termijn moet je niet opkijken als de itemmall met 10% groeit met enkele items per maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Is er een vacature in dat ontwikkelteam? dan houd ik me aanbevolen :)
Misschien komt Rose dan wel een keer af 8)7

Als ze gewoon hun environment-editor naar me sturen dan ga ik wel maps bouwen :+

[ Voor 51% gewijzigd door Zeror op 29-12-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

http://www.got.splendid-designs.nl/?page_id=1

post deze nog maar eens, misschien wordt hij dan weer geupdate, iig fijn om te weten waar iedereen nu weer is aangezien sommigen zich meer bezig houden met andere rose versie :P

edit: na 1 dag item mall 85% van de ast wings al verkocht... voordat eu ook maar de kans heeft om er te kopen.

ook bijna de helft van de skill reset books is al weg :(

edit: me 2de cleric heeft nu 301 int op lvl 104, alleen me wapen, magic shield en bag kunnen nog int krijgen. ben dus nog op zoek naar bag met 6 int (heb nu 4) en magic shield met int. verder nog ff snel de vraag, kan een magic shield gedrilld worde dan prop ik der gewoon een t3 in :P

edit3: zag net een shout, 3x xp... nog unconfirmed maar als dat zo is, wacht me lvl 152 champ op een party :P

[ Voor 61% gewijzigd door 4th op 29-12-2006 13:51 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
4th schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:28:

post deze nog maar eens, misschien wordt hij dan weer geupdate, iig fijn om te weten waar iedereen nu weer is aangezien sommigen zich meer bezig houden met andere rose versie :P
Niet te veel posten he...kost mij weer data :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

4th schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:28:
edit: na 1 dag item mall 85% van de ast wings al verkocht... voordat eu ook maar de kans heeft om er te kopen.

ook bijna de helft van de skill reset books is al weg :(
Zowieso vaag dat er "stock" is, met 1 druk op de knop genereer je er weer 999,999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 13:25:
[...]

Zowieso vaag dat er "stock" is, met 1 druk op de knop genereer je er weer 999,999
Vaag idd, vraag me af waarom ze daar voor gekozen hebben. Op de Item-Mall van NA heb ik dat nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenover gestelde wat rakkerzero zegt maar

Item mall vind ik goed zolang het onzin blijft en niet echt iets effectiefs toevoegd aan de game, maar meer het pimpen van je char

wat er nu inzit vind ik perfect echt onzin en toch voor sommige vrij leuk om te nemen

eignelijk zijn die booster scrolls al te, ik geloof dat ze voor ons iets van 4/5 euro kosten als je ze gelijk wilt en niet wil wachten op je maand punten, maar voor rijke stinkerds bektend dit wel dat ze er sneller door kunnen lvlen

Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/5703/screen314on6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/984/screen313dt6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/5623/screen312ol1.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

allemaal show-off-meuk toch ? Wat zijn de stats van die wings eigenlijk die zien er wel blits uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 10:17:
wozz mail je adresgegevens ff mail adress staat in mijn profiel.

ben rond 4 uur klaar in Venlo :P

Pink Cart = pimp
lees het een beetje laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

zie je mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 18:36:
btw panic is nu in je lvl range zo ik zou zeggen kom dit wekend nog ff lekekr gamen het is dan weer 2x
Waar is de x2? Niet dus kennelijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:55:
Ik zei het al, ze zijn bezig met fun dingen om geld te trekken, het echte ontwikkelen is op een 2e plaats gezet :|
Q1 willen ze met een nieuwe planeet komen en dan de rest afraffelen of uitstellen.
Op korte termijn moet je niet opkijken als de itemmall met 10% groeit met enkele items per maand...
Wat zou dat uitmaken? Maple heeft dit een lange tijd terug gedaan (quests daar zijn ook flut, kill -> collect -> klaar), die is nu rete populair door de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Vandaag eindelijk mijn nirvana hammer terug gekregen, ik blij :)

Maar tot ik dit zag: :/ :/
Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/8244833832hammer.JPG

Maar weer een ticket gestuurd... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Het is net superbig :9
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dicanarisdesign3/files/superpig/superbig09.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
Local Host schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:35:
allemaal show-off-meuk toch ? Wat zijn de stats van die wings eigenlijk die zien er wel blits uit :)
de wings zijn 30 dr, dura 100 m speed 90
William/Ax3 schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 16:30:
[...]

Waar is de x2? Niet dus kennelijk ;).
neej idd, naja wel beter anders moest ik hem missen haha
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 11:55:
kan best ja we hebben pas 10% van de item mall die in krose draait
SinergyX schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:21:
Vandaag eindelijk mijn nirvana hammer terug gekregen, ik blij :)

Maar tot ik dit zag: :/ :/
[afbeelding]

Maar weer een ticket gestuurd... :/
lol die dura en acc

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbig123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-05-2021
WIE DURFT MIJ NAAM TE ZEGGEN.

There's only one SUPERBIG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
:/ tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Kijk eens wat ik heb :P
lekker kontje evo :P
Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/img238/1003/screen083sp9.jpg

stats:
10 def mag res 19 mspeed 90
ja die def stinkt :P wdw is dan btr maaaaar er zit geen level requirement op :D

[ Voor 43% gewijzigd door ph4nt0m op 29-12-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:08:
Kijk eens wat ik heb :P
lekker kontje evo :P
[afbeelding]

stats:
10 def mag res 19 mspeed 90
ja die def stinkt :P wdw is dan btr maaaaar er zit geen level requirement op :D
omg hoe kom je eraan? ze zijn tog niet tradeable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Je kan ze als gift geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

oow sorry... :P
Maar vind je dat je echt op lijkt :D
welke idioot geeft nou zo iets aan phan >:)

[ Voor 31% gewijzigd door Kaytjuh op 29-12-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als phan er 100m voor geeft krijgn je alles als kado lol :9
dit weekend tog geen 170 vandaag geen tijd meer morgen brak denk ik burp
nu al behoorlijk gaar en moet zo weer weg haha

naja volgendjaar dan maar lol 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Kaytjuh schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:52:
welke idioot geeft nou zo iets aan phan >:)
Bedoelde ook, vanuit je storage kan je em als gift geven. Ph geeft zn geld, hij stuurt die wings :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Had niks te doen even Rose movie gemaakt :D
Bekijk hier de story of Hero Kaytjuh

En is het wat? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kaytjuh schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:17:

Is wel leuk filmpje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Leuk gedaan :) Al is het 2de nummer beetje te hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

hehehe gaaf filmpje , tijd over zeker

ik zie mezelf ook terug in dat fimpje :P ( zittend afk te wezen ^_^ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tof gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

SinergyX schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:27:
Leuk gedaan :) Al is het 2de nummer beetje te hard :P
Ja maar dat hoort toch bij een rocknummer :9
Local Host schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:28:
hehehe gaaf filmpje , tijd over zeker

ik zie mezelf ook terug in dat fimpje :P ( zittend afk te wezen ^_^ )
Wanneer niet ;)
Haan schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:56:
Leuk gedaan ja dat filmpje :) alleen paar kleine spelvautjes ;)
Oei.. zal hem nog eens goed nakijken :P

[ Voor 19% gewijzigd door Kaytjuh op 30-12-2006 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:46

Haan

dotnetter

Leuk gedaan ja dat filmpje :) alleen paar kleine spelvautjes ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bijvoorbeeld "you became are real hero" wel vet filmpje mag wat langer worden!!:D
met hulp van naruto word het echt een dik ownage filmpje ^^

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:45:
bijvoorbeeld "you became are real hero" wel vet filmpje mag wat langer worden!!:D
Oja nu zie ik het pas... achja :9
Deel 2 word langer en ga ook wat tips vragen aan Noratu O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
accidently in love film is ook grandioos gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet filmpje!! Wel lachuh met dat Halo geluid stukje haha xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
hahahaha Ik heb wat vrouwen gehunt :P xD ik vind nummer 3 het mooiste :D
Afbeeldingslocatie: http://img165.imageshack.us/img165/7734/naamloosms8.jpg

o ja das me nieuwe kapsel :P xD

[ Voor 3% gewijzigd door ph4nt0m op 30-12-2006 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die is echt SUPER vet, relaxt man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 02:42:
[...]

die is echt SUPER vet, relaxt man
Thx evo :)

@phannie pimp: nou nou nou moest je weer zo nodig de player uithangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol vet coole dinge die jullie doen :p Filmpje is mooi btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Kaytjuh schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 02:52:
[...]

Thx evo :)

@phannie pimp: nou nou nou moest je weer zo nodig de player uithangen :P
haha tuurlijk chickies zoeneeeeeuh rofl
jij zoent mensen zoals amafi xD 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol kay gay veschilt ook maar 1 letter he :P
maar tof filmpi kay gg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Kay filmpje is echt wel grappig idd ;).

Tja die ph4 je kent hem he viezerik ;).

Btw gisteren ook is drill gevangen en me cleric loopt nu ook met t3 in wand :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 00:45:
met hulp van naruto word het echt een dik ownage filmpje ^^
Lachuh filmpje Kaytjuh, ennuh met hulp van Noratu zul je bedoelen ;) Naruto is iemand anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nog een uniqe dealer pistooltje , niet potbelly maar een betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhh heerlijk weekend rose zo :p veel goeie dingen gedaan voor me char haha xD Im lucky this weekend. al heeft het me 100mil gekost 8)

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/2233/ubergearhv4.jpg

@Ramon heb de Abyss rifle voor je te leen me dealer heeft hem niet meer nodig.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 16:34:
Mhh heerlijk weekend rose zo :p veel goeie dingen gedaan voor me char haha xD Im lucky this weekend. al heeft het me 100mil gekost 8)

[afbeelding]

@Ramon heb de Abyss rifle voor je te leen me dealer heeft hem niet meer nodig.
OMG idd heel nice :D
Ikke ook drills wille :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

ik heb ze in buy tab voor 15M, totaal al 5 gekrege nu :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

id die drills zakken snel in prijs nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sac zodra je een gem in die slotted suit stop ben je wel je ap 5 en dr 3 kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 11:11:
Kay filmpje is echt wel grappig idd ;).

Tja die ph4 je kent hem he viezerik ;).

Btw gisteren ook is drill gevangen en me cleric loopt nu ook met t3 in wand :+.
niet waar
ik heb em gevangen en heb em aan je gegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel mensen het is de laatste dag van het jaar ik kom er waarschijnlijk niet meer op tot volgend jaar. Dus aan iedereen een vreugdevol 2007 met veel Rose!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 07:08:
Wel mensen het is de laatste dag van het jaar ik kom er waarschijnlijk niet meer op tot volgend jaar. Dus aan iedereen een vreugdevol 2007 met veel Rose!!!!!
Jij ook :*)

*En

Iedereen van dit ROSE Topic, Een Gelukkig Nieuw Jaar !

Mogen de prullebakken nog een gezond 2006 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Van mij: iedereen ook een gelukkig nieuwjaar gewenst. En wees vanacht geen rund ;).

Tot volgend jaar ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
* Zeror wenst ook iedereen een voorspoedig 2007 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste wensen alvast ben nog wel ff ingame vandaag denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen een gelukkig nieuwjaar alvast

heeft iemand nog zo'n kroon met con erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:48:
iedereen een gelukkig nieuwjaar alvast

heeft iemand nog zo'n kroon met con erop?
waars btw die crown van haan gebleve waar mijn naam op stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste wensen allemaal en niet je vingertjes afknallen :P net chinese vlinder gedaan die gaan hard haha xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Allemaal alvast de beste wensen en nog veel Rose plezier in 2007 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakertjes,

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Geniet en drink met mate!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle Tweakertjes,

Ook van mij de beste wensen voor het nieuwe jaar!

hopen op een mooi (vol met rose) 2007!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste wensen voor 2007 allemaal he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:46

Haan

dotnetter

Met ^^^^^^^ :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

met ^^ :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
nou dan sluit ik em af gekke mensen :P
een gezond en voorspoeding 2007
en niet ervoor zorgen dat je stompies krijgt.... dan kan je niet meer rosen xD

echt NIET te geloven niemand komt ook zijn spullen ophalen die ik van haan heb gehad T_T

o ja volgend jaar moek ff daggie laminaat leggen :P (morge xD) dus ik ben nie echt ingame :P

[ Voor 39% gewijzigd door ph4nt0m op 31-12-2006 21:50 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.