Ik heb een asus A7N8X-E Deluxe moederbord wanneer ik er 2x 512 ddr400 Twinmos rams op zet (op dualchannel mode) dan crasht het systeem vaak al snel wanneer ik windows in kom. Mijn CPU is een 2800+ overgeclocked naar 2300MHZ vcore op 1.75volt. Het werkt allemaal prima wanneer ik de kingston ram erin doe dat is ook een 512mb geheugen. En het werkt ook als ik maar 1 Twinmos ram erin doe. Dus Kingston+Twinmos op dualchannel mode werkt correct. Maar Twinmos Twinmos identiek aan elkaar werken niet? Hoezo?
En buiten dit verhaal om kan ik de ram voltage niet hoger zetten dan 2.8volt. Ik wil 2.9 volt hebben zodat ik dan 220mhz FSB kan halen. Dit is buiten het dual channel probleem dit heeft er niks mee te maken.
Maar prioriteit 1 is op dit moment om de rams op dualchannel te kunnen draaien. Twinos + Twinmos Draaide op 8.3.3.2.5. De Kingston + Twinmos ook 8.3.3.2.5. Op dit moment met 1x Twinmos 512 mb ook 8.3.3.2.5.
En buiten dit verhaal om kan ik de ram voltage niet hoger zetten dan 2.8volt. Ik wil 2.9 volt hebben zodat ik dan 220mhz FSB kan halen. Dit is buiten het dual channel probleem dit heeft er niks mee te maken.
Maar prioriteit 1 is op dit moment om de rams op dualchannel te kunnen draaien. Twinos + Twinmos Draaide op 8.3.3.2.5. De Kingston + Twinmos ook 8.3.3.2.5. Op dit moment met 1x Twinmos 512 mb ook 8.3.3.2.5.